• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Green Aqua webshop technikai problémák

viktorlantos

Alapító
Admin
Időközben sikerült kipróbálni és nálam minden további nélkül működött. Lehet a fenti karbantartás, vagy valami napközbeni kártyás mizéria miatt lehetett a probléma.
 

hszilvia

VIP kertész
Ugyana a rendelés kívűl esett ezen az időszakon, de lehet köze van hozzá.
Mindenesetre megnézem nem e valami más kavar be. Köszi a visszajelzést és ne haragudj, hogy nem sikerült a netes fizetés.
ugyan, semmi gond :)
nekem még az is bevillant, hogy lehet az a gond, hogy ez nem egy klasszikus bankkártya, hanem egy netkártya, amit a cib az adott bankszámlához, kvázi egy alszámlaként ad, kifejezetten netes fizetésekhez.
Ugyan még sose volt vele gond, de lehet hogy van olyan rendszer, ami esetleg ezt a netkártyát nem fogadja el fizetési eszköznek.
 

viktorlantos

Alapító
Admin
The mothership is back and running.

Most már ok a shop. Egyébként a shop és a fórum két különböző szerveren a világ két különböző pontján van. Nincs összefüggés a működésben. ;)
 

BBálint

VIP kertész
viktorlantos said:
The mothership is back and running.

Most már ok a shop. Egyébként a shop és a fórum két különböző szerveren a világ két különböző pontján van. Nincs összefüggés a működésben. ;)
Igazi rejtély :shock:
 

viktorlantos

Alapító
Admin
Holland szerveren vagyunk, elképzelhető, hogy nem csak a webshop miatt van kiamaradás 1-1 alkalommal, hanem a nemzetközi csati is bejátszik. De most minden okés.
 

eBalazs

Kertész szaki
viktorlantos said:
Holland szerveren vagyunk, elképzelhető, hogy nem csak a webshop miatt van kiamaradás 1-1 alkalommal, hanem a nemzetközi csati is bejátszik. De most minden okés.
A fórum bitjei pedig még messzebbről jönnek? Hogyan sikerült? :ugeek:
 

viktorlantos

Alapító
Admin
A magyar hosting cégek kb 15 év lemaradásban vannak a nyugati társaiktól szolgáltatás területén.... elsősorban ezért ;)
 

Victor

VIP kertész
Szia Viktor!

Úgy látszik, hogy még mindig nem tökéletes a paypalos fizetés. Most rendesen végigfutott a rendelés leadása, és a fizetés is. De ma néztem, hogy a rendeléseim között ugyanúgy nincs meg a tegnapi rendelésem, mint amikor a 27%-os ÁFA miatt kiakadt a rendszer, egyszerre három dolgot rendeltem(literes kiszerelésű GA whelnes csomagot, vízkezelőt, és 2080-ashoz szivacsszettet), de valamiért a rendszer különbonthatta, mert érdekes módon három SMS jött, a holnapi kézbesítésről, és különböző csomagszámról. Nem fért bele egy dobozba :)?
 

viktorlantos

Alapító
Admin
Szia Viktor!

Úgy látszik, hogy még mindig nem tökéletes a paypalos fizetés. Most rendesen végigfutott a rendelés leadása, és a fizetés is. De ma néztem, hogy a rendeléseim között ugyanúgy nincs meg a tegnapi rendelésem, mint amikor a 27%-os ÁFA miatt kiakadt a rendszer, egyszerre három dolgot rendeltem(literes kiszerelésű GA whelnes csomagot, vízkezelőt, és 2080-ashoz szivacsszettet), de valamiért a rendszer különbonthatta, mert érdekes módon három SMS jött, a holnapi kézbesítésről, és különböző csomagszámról. Nem fért bele egy dobozba :)?
Szia Viktor,
A rendelésed tökéletesen végigment, de a paypal esetében nem látszik a webshopban az, hogy folyamatban van a feldolgozás a paypal és a shop közötti kommunikáció miatt.
Az utalás megjött, a csomid előkészítve és ha SMS jött, akkor már útban is van feléd.

Az, hogy esetleg több értesítő jön lehet a GLS rendszer hibájából is. Pl ha újranyomtatjuk valami miatt a cimkét, akkor két értesítőt küld a rendszerük. :)

Reméljük holnap minden egyben landol nálad (y)
 

Victor

VIP kertész
Köszi a gyors választ! Meglepődtem, hogy gyors egymásutánban 3x is jelzett a telefon, azt hittem, hogy nyúlják a pénzemet, sajnos volt rá tavaly példa. Ráadásul a bank előterében másolták akkor le a kártyámat (n) . Érdekes módon a paypal oldalamon sem egy átutalás szerepel, hanem minden tételesen fel van tüntetve, talán ezért jött 3 különböző csomagszámról SMS, kíványcsi leszek ha legközelebb több tételt rendelek akkor is a tételek számának megfelelő üzi jön-e ;)
 

viktorlantos

Alapító
Admin
Köszi a gyors választ! Meglepődtem, hogy gyors egymásutánban 3x is jelzett a telefon, azt hittem, hogy nyúlják a pénzemet, sajnos volt rá tavaly példa. Ráadásul a bank előterében másolták akkor le a kártyámat (n) . Érdekes módon a paypal oldalamon sem egy átutalás szerepel, hanem minden tételesen fel van tüntetve, talán ezért jött 3 különböző csomagszámról SMS, kíványcsi leszek ha legközelebb több tételt rendelek akkor is a tételek számának megfelelő üzi jön-e ;)
hmm ez érdekes. az biztos, hogy tételes elszámolást csinál a paypal a mi oldalunkon. lehet külön vonogatja le a tételeket? ennek még utána nézek. mindig fejlesztenek valamit.

..... kicsit off, de a webshop motorunk a jelenleg legnépszerűbb motora világon. Múlt évben megvette az aukciós link moderálva most már az ő pénzükből megy a fejlesztés.
Így az aukciós link moderálva XCommerce divíziója miatt viszont szoros együttműködés van a Paypal-al (ők is az aukciós link moderálva tulajdona 2002 óta). Szóval a tulajdonosi összekapcsolódások miatt a szokásosnál szorosabb és sokoldalúbb a paypal támogatás a webshopban és ez garantálja a jövőbeli együttműködést is.

Igaz a következő hetekben még vár ránk egy nagyobb upgrade a GA shopban, de a fentiek miatt sem aggódok a paypal témában.

.... bocsi a kis kitérőért. :)
 

Nigro

Alapító
Admin
A 3 SMS a GLS rendszer hülyesége miatt ment el. Tudom, mert véletlenül én küldtem el 3x ;) Bocsi.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

DarlaX

Főkertész
Csak annyit szeretnék jelezni, hogy a Shopban abban a sorban, ahol a Bejelentkezés is van, szerepel a Kívánságlista is. Itt az a probléma, hogyha rákattintok akkor itt hibás a link, mert nem a Vásárló bejelentkezés Green Aqua link van, hanem csak a Green Aqua akvarisztikai áruház. Növényes akváriumok, akvarisztikai felszerelések, galéria Green Aqua link van, ezért a főoldalra ugrik, nem a Kívánságlistára. Gondolom ez csak egy kis javítást igényel, de ha lehet, akkor jó lenne javítani, mert így könnyebb lenne elérni a Kívánságlistát.
Köszönöm.
 

viktorlantos

Alapító
Admin
Csak annyit szeretnék jelezni, hogy a Shopban abban a sorban, ahol a Bejelentkezés is van, szerepel a Kívánságlista is. Itt az a probléma, hogyha rákattintok akkor itt hibás a link, mert nem a Vásárló bejelentkezés Green Aqua link van, hanem csak a Green Aqua akvarisztikai áruház. Növényes akváriumok, akvarisztikai felszerelések, galéria Green Aqua link van, ezért a főoldalra ugrik, nem a Kívánságlistára. Gondolom ez csak egy kis javítást igényel, de ha lehet, akkor jó lenne javítani, mert így könnyebb lenne elérni a Kívánságlistát.
Köszönöm.
Köszi a visszajelzést. :)
A shop a következő hetekben új motort és felületet kap. A régi ruha lassan 4 éves, így megérett a cserére.
A teszt szervereinken már használjuk az új felületet, ígyekszünk úgy váltani, hogy a jól megszokott funkciókat ne kelljen újra tanulni.
Ott ez a funkció is megfelelően működik majd. Várhatóan egyébként augusztus hónapban lesz az átállás az új szerverre és felületre.
 

Victor

VIP kertész
Viktor!

Lapozgattam a profilomat a webshopban, és a barátok ajánlása alatt (igaz ilyen nekem nincs) egy Magento fejléces zagyvaság jelenik meg.
 
Oldal tetejére