• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Green Aqua webshop technikai problémák

viktorlantos

Alapító
Admin
Bár a tegnapi probléma megoldódott és remélem elkerül minket a jövőben is, ide fogok írni, ha valami gebasz van. Illetve ha valami hibába ütköztök ti is írhattok ide.

üdv és szép napot jó munkát mindenkinek :angel:
 

Dyin

Tapasztalt kertész
Nekem alapvetően a válaszideje lassúnak tűnik.. Most az előbb böngészgettem rajta, és kifejezetten lassú volt, de a kiépített HTML session alatt gyorsan átjött a lap és az elemek. Szóval inkább a kapcsolat kiszolgálása volt lassú.
 

viktorlantos

Alapító
Admin
Dyin said:
Nekem alapvetően a válaszideje lassúnak tűnik.. Most az előbb böngészgettem rajta, és kifejezetten lassú volt, de a kiépített HTML session alatt gyorsan átjött a lap és az elemek. Szóval inkább a kapcsolat kiszolgálása volt lassú.
ütjük vágjuk a harc még nem ért véget :twisted:
 

landigabi

Új regisztrált
Növényrendelésnél, a fizetési mód kiválasztásánál az utánvétes szállítás kiválasztásakor kér egy rendelési számot a rendszer.
Ide mit kell beírni? Ha üres kiírja, hogy kötelező mező...

Köszönöm!
 

keymaker

Alapító
Admin
Moderátor
Bármit beírhatsz! Ki volt régebben kapcsolva, hogy ne kérje, mert fölösleges. 1234567 :)
V ki fogja kapcsolni, csak előtte vannak fontosabb dolgai a verziófrissítés miatt.....
 

addam

Kertész tanonc
Sziasztok!

Rendelni próbáltam a webshopból, de az utolsó lépésnél a PayPal oldalán hibaüzenetet kaptam, nem lehetett továbblépni. A webshopba visszalépve, a kosaramban maradtak a termékek, de újra nem tudtam megpróbálni a fizetést, mert pl. a vasfára amit választottam azt írja, hogy nincs készleten.

Mitévő legyek?

UI.:
A kapcsolat oldalon is próbáltam elküldeni ezt de hibát ír ki:
Nem sikerült végrehajtani a kérést. Kérem próbálja újra később.

Üdv,
Ádám
 

viktorlantos

Alapító
Admin
addam said:
Sziasztok!

Rendelni próbáltam a webshopból, de az utolsó lépésnél a PayPal oldalán hibaüzenetet kaptam, nem lehetett továbblépni. A webshopba visszalépve, a kosaramban maradtak a termékek, de újra nem tudtam megpróbálni a fizetést, mert pl. a vasfára amit választottam azt írja, hogy nincs készleten.

Mitévő legyek?

UI.:
A kapcsolat oldalon is próbáltam elküldeni ezt de hibát ír ki:
Nem sikerült végrehajtani a kérést. Kérem próbálja újra később.

Üdv,
Ádám
szia, ment egy privát üzi. ha valaki hasonló problémába ütközne akár itt akár az info kukac greenaqua pont hu címre küldje el és megnézzük mit tehetünk. :thumbup:
 

kz710

Tapasztalt kertész
Nekem olyan problémám lenne(bár már meg írtam a GA-n is)hogy nem voltam itthon amikor megérkezett a csomagom,szüleim átvették és kifizették, de egy pár termék hiányzott amire én akkor jöttem rá amikor átnéztem a csomagot.A termékek
ADA Sarawak dekorhomok - 5,2kg (1db),Eheim Substart Pro Biológiai Szűrőanyag - 2l (2db),CO2 palack 2kg (1db).A kérdés pedig az lenne hogy ilyenkor mi a teendő.Előre leszögezném hogy nem okolok senkit, valószínű hogy kavarodás miatt történt ami történ és az én mulyaságom miatt.Azért írtam ide is hátha előbb megoldódik a dolog.A rendelésszám:100002037.Előre is köszönöm.
 

viktorlantos

Alapító
Admin
kz710 said:
Nekem olyan problémám lenne(bár már meg írtam a GA-n is)hogy nem voltam itthon amikor megérkezett a csomagom,szüleim átvették és kifizették, de egy pár termék hiányzott amire én akkor jöttem rá amikor átnéztem a csomagot.A termékek
ADA Sarawak dekorhomok - 5,2kg (1db),Eheim Substart Pro Biológiai Szűrőanyag - 2l (2db),CO2 palack 2kg (1db).A kérdés pedig az lenne hogy ilyenkor mi a teendő.Előre leszögezném hogy nem okolok senkit, valószínű hogy kavarodás miatt történt ami történ és az én mulyaságom miatt.Azért írtam ide is hátha előbb megoldódik a dolog.A rendelésszám:100002037.Előre is köszönöm.
Szia megkaptuk az emailt. Intézzük a dolgot. Lehet a GLS a 2 csomagból csak az egyiket hagyta nálad? Hamarosan privátban jelentkezem.
 

kz710

Tapasztalt kertész
viktorlantos said:
kz710 said:
Nekem olyan problémám lenne(bár már meg írtam a GA-n is)hogy nem voltam itthon amikor megérkezett a csomagom,szüleim átvették és kifizették, de egy pár termék hiányzott amire én akkor jöttem rá amikor átnéztem a csomagot.A termékek
ADA Sarawak dekorhomok - 5,2kg (1db),Eheim Substart Pro Biológiai Szűrőanyag - 2l (2db),CO2 palack 2kg (1db).A kérdés pedig az lenne hogy ilyenkor mi a teendő.Előre leszögezném hogy nem okolok senkit, valószínű hogy kavarodás miatt történt ami történ és az én mulyaságom miatt.Azért írtam ide is hátha előbb megoldódik a dolog.A rendelésszám:100002037.Előre is köszönöm.
Szia megkaptuk az emailt. Intézzük a dolgot. Lehet a GLS a 2 csomagból csak az egyiket hagyta nálad? Hamarosan privátban jelentkezem.

OK.Ha megkaptátok akkor megnyugodtam.Köszönöm előre is.Szia
 

Nigro

Alapító
Admin
Igen intézzük, csak a lehalt T-Mobile hálózat miatt lehetetlenség bárkit is elérni... :evil:

Szerk: Közben elérték "galambpostával" a GLS-t. Viszik a másik csomit is ;)
 

kz710

Tapasztalt kertész
kz710 said:
viktorlantos said:
kz710 said:
Nekem olyan problémám lenne(bár már meg írtam a GA-n is)hogy nem voltam itthon amikor megérkezett a csomagom,szüleim átvették és kifizették, de egy pár termék hiányzott amire én akkor jöttem rá amikor átnéztem a csomagot.A termékek
ADA Sarawak dekorhomok - 5,2kg (1db),Eheim Substart Pro Biológiai Szűrőanyag - 2l (2db),CO2 palack 2kg (1db).A kérdés pedig az lenne hogy ilyenkor mi a teendő.Előre leszögezném hogy nem okolok senkit, valószínű hogy kavarodás miatt történt ami történ és az én mulyaságom miatt.Azért írtam ide is hátha előbb megoldódik a dolog.A rendelésszám:100002037.Előre is köszönöm.
Szia megkaptuk az emailt. Intézzük a dolgot. Lehet a GLS a 2 csomagból csak az egyiket hagyta nálad? Hamarosan privátban jelentkezem.

OK.Ha megkaptátok akkor megnyugodtam.Köszönöm előre is.Szia
Ma megjött a második mikuláscsomag is ;) .Köszönöm a megértést és a gyors intézkedést.Köszönöm. ;)
 

Tices

Kertész tanonc
Olvastam, hogy másnak is voltak gondjai a kívánságlistával, de 2009-es hozzászólás. Win7 x64, Firefox (x32, friss) és 5 termék helyett 3 látszik. Írja, hogy 5 termék van rajta, csak nem jeleníti meg. Ez csak nálam probléma vagy másnál is?
 

viktorlantos

Alapító
Admin
Tices said:
Olvastam, hogy másnak is voltak gondjai a kívánságlistával, de 2009-es hozzászólás. Win7 x64, Firefox (x32, friss) és 5 termék helyett 3 látszik. Írja, hogy 5 termék van rajta, csak nem jeleníti meg. Ez csak nálam probléma vagy másnál is?
Szia, a rendszer a többi terméket is kezeli, de nem jeleníti meg. A lapozó vagy a teljes oldal listázását meg kellene néznünk.
Ha kicsit nyugisabb időszak lesz, rápörgünk a témára.
 

someday

Tapasztalt kertész
Jelentem, ha az IAPLC.com nem elérhető a ti honlapotoknak sem töltődik be a termékrésze irgum-burgum.. legalábbis 10 percen belül nem.
 

keymaker

Alapító
Admin
Moderátor
Mindkettő elérhető, valami helyi problémád van :(
(bár most az iaplc elérhető, majd V megnézi, hogy valami beágyazás miatt lehet-e ilyen probláma - köszi h jelezted)
 

someday

Tapasztalt kertész
egy idő után ment. megnéztem remote-on is, ott is várakozott, a baj az lehet, hogy azelőtt akarja betölteni az onnan hívott tartalmat mielőtt lejönne a terméklista, így esetenként ez gondot jelenthet. Régebben mintha már tapasztaltam volna, most ok.
 

w-rig

Főkertész
Sziasztok!

Örömmel jelentem én simán böngésztem és rendeltem is a GA.-Shop-ról. Kb 10 perce. Sztem minden oké, semmi fennakadás nem volt.

Már vissza is igazolták a rendelésem :p !
 
Oldal tetejére