• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Green Aqua webshop technikai problémák

Cipo3

VIP kertész
Menüből indultam. Növényeket választottam, majd az előtéri növényeket és elkezdtem lapozni. Az első 2 lap működött a harmadik lapra ugráskor kidob a főoldalra. 4 oldalt mutat alul, de a harmadikra se tudok jutni, negyedik se megy.
Tehát itt lent nem megy a 3-as gomb

Ez az URL behívva is a főoldalra ugrik:

Chromban nézem

Azért írtam le azt ahogy oda jutottam, mert lehet a sessionba került be valami nekem. Ma mást nem néztem a GA oldalán.
 

inadsz

Sasszem =)
Admin
Moderátor
Legjobb napló
Menüből indultam. Növényeket választottam, majd az előtéri növényeket és elkezdtem lapozni. Az első 2 lap működött a harmadik lapra ugráskor kidob a főoldalra. 4 oldalt mutat alul, de a harmadikra se tudok jutni, negyedik se megy.
Tehát itt lent nem megy a 3-as gomb

Ez az URL behívva is a főoldalra ugrik:

Chromban nézem

Azért írtam le azt ahogy oda jutottam, mert lehet a sessionba került be valami nekem. Ma mást nem néztem a GA oldalán.

Nálunk mindkettő működik megfelelően. Próbálj meg cache-t törölni.
 

viktorlantos

Alapító
Admin
Menüből indultam. Növényeket választottam, majd az előtéri növényeket és elkezdtem lapozni. Az első 2 lap működött a harmadik lapra ugráskor kidob a főoldalra. 4 oldalt mutat alul, de a harmadikra se tudok jutni, negyedik se megy.
Tehát itt lent nem megy a 3-as gomb

A nyitólapra dobálás valószínűleg a Redis miatt lehet. Hónap végén szept elején átköltözünk egy új motorra és valószínűleg a cache is más lesz mögötte. Remélem ez megoldja majd.
 

Cipo3

VIP kertész
A nyitólapra dobálás valószínűleg a Redis miatt lehet. Hónap végén szept elején átköltözünk egy új motorra és valószínűleg a cache is más lesz mögötte. Remélem ez megoldja majd.
Kb 1 óra után magától eltűnt. Nem ürítettem cache-t.
 

Cipo3

VIP kertész
Az előbb adtam le két értékelést, és egy oldalfrissítés után eltűntek.
Az ajaxosan kerül csak oda be és csak te látod, hogy érezd történt is valami. Azt előbb a rendszer felkínálja az adminak elbírálásra, hogy nem-e egy kéretlen reklám vagy egyéb trágár anyagot postolt valaki. GA-sok a negatív véleményt is kirakják ha nem direkt üzletrontás a célja.
 

dhorvath

Főkertész
Az ajaxosan kerül csak oda be és csak te látod, hogy érezd történt is valami. Azt előbb a rendszer felkínálja az adminak elbírálásra, hogy nem-e egy kéretlen reklám vagy egyéb trágár anyagot postolt valaki. GA-sok a negatív véleményt is kirakják ha nem direkt üzletrontás a célja.
Egy pillanatra se gondoltam, hogy azért nem került ki, mert negatív lett volna, ezért jelentettem a technikai problémák topikban. De mondjuk ha tényleg azért tűnik el miután "kikerült" mert jóváhagyásra vár, akkor jó lenne az automatikus visszaigazoló e-mailben erről említést tenni.
 

viktorlantos

Alapító
Admin
A véleményezést egy külső automatikus szolgáltatással végezzük. Alapvetően a webes vásárlások utáni véleményezésre szolgál.
Egy bizonyos logikát figyelembe véve x idő után megkérdezi a vásárlót a rendszer a megvásárolt termékről, vagy az általunk nyújtott szolgáltatásról. Hogy épp melyik azt a rendszer dönti el ahogy azt is hogy a kosárban lévő termékből melyik termékre kér véleményezést.

4-5 csillagos véleményeket automatikusan elfogadjuk. 3 csillag és alatti vélemények manuális ellenőrzésre kerülnek.

Az ellenőrzés közben megnézzük mi volt a pontos visszajelzés. Egyeztetjük a belső rendszereinkkel, hogy valódi vásárlásról van e szó.
Ha egyébként vélemény bekérő emailre válaszol a vásárló, akkor rendelés számhoz kapcsolódik a vélemény ez viszonylag lerövidíti a folyamatot. Ilyenkor néhány nap alatt publikáljuk a véleményt.
  1. Saját hibánk esetén felvesszük a kapcsolatot az ügyféllel és kivizsgáljuk pontosan mi történt. Pl csomagolás problémák, szállítás közbeni sérülések, téves termék stb és intézkedünk a hiba javításáról.
  2. Ha az ügyfél nem elég tájékozott és ebből adódik a negatív vélemény, akkor megválaszoljuk a véleményt az oldalon vagy direktben.
  3. Kiszűrjük a spam dolgokat, az ellenséges bejegyzést, az obszcén posztokat
  4. Ha termék nem megfelelő működés miatti a vélemény, vagy nem azt hozza amit az ügyfél elvárt, igyekszünk megnézni, nem e rosszul használja a vásárló a terméket.

A manuális vélemény ellenőrzés 2-10 nap is lehet, attól függően mennyi ideig tart az ellenőrzés.
Ha nem webes rendeléshez kapcsolódik a vélemény, sokkal nehezebb a dolgunk. Hiszen ezt bárki írhat egy regisztrációval. Nehezen egyeztethető a bolti belső rendszerrel, mert nincs összekapcsolható adat.
Itt előfordul, hogy a vélemény nem kerül publikálásra.

Ha a fentiek után kérdés van esetleg érdemes emailben jelezni. Ha bolti vásárlás van és emiatt volt valami probléma, szintén az elérhetőségeinken érdemes jelezni.

A weben található vélemények 99.9% tényleges internetes vásárlások utáni vélemény. Ezt szeretnénk is ebben a formában megtartani.
 
Utoljára módosított:

dhorvath

Főkertész
A véleményezést egy külső automatikus szolgáltatással végezzük. Alapvetően a webes vásárlások utáni véleményezésre szolgál.
Egy bizonyos logikát figyelembe véve x idő után megkérdezi a vásárlót a rendszer a megvásárolt termékről, vagy az általunk nyújtott szolgáltatásról. Hogy épp melyik azt a rendszer dönti el ahogy azt is hogy a kosárban lévő termékből melyik termékre kér véleményezést.

4-5 csillagos véleményeket automatikusan elfogadjuk. 3 csillag és alatti vélemények manuális ellenőrzésre kerülnek.

Az ellenőrzés közben megnézzük mi volt a pontos visszajelzés. Egyeztetjük a belső rendszereinkkel, hogy valódi vásárlásról van e szó.
Ha egyébként vélemény bekérő emailre válaszol a vásárló, akkor rendelés számhoz kapcsolódik a vélemény ez viszonylag lerövidíti a folyamatot. Ilyenkor néhány nap alatt publikáljuk a véleményt.
  1. Saját hibánk esetén felvesszük a kapcsolatot az ügyféllel és kivizsgáljuk pontosan mi történt. Pl csomagolás problémák, szállítás közbeni sérülések, téves termék stb és intézkedünk a hiba javításáról.
  2. Ha az ügyfél nem elég tájékozott és ebből adódik a negatív vélemény, akkor megválaszoljuk a véleményt az oldalon vagy direktben.
  3. Kiszűrjük a spam dolgokat, az ellenséges bejegyzést, az obszcén posztokat
  4. Ha termék nem megfelelő működés miatti a vélemény, vagy nem azt hozza amit az ügyfél elvárt, igyekszünk megnézni, nem e rosszul használja a vásárló a terméket.

A manuális vélemény ellenőrzés 2-10 nap is lehet, attól függően mennyi ideig tart az ellenőrzés.
Ha nem webes rendeléshez kapcsolódik a vélemény, sokkal nehezebb a dolgunk. Hiszen ezt bárki írhat egy regisztrációval. Nehezen egyeztethető a bolti belső rendszerrel, mert nincs összekapcsolható adat.
Itt előfordul, hogy a vélemény nem kerül publikálásra.

Ha a fentiek után kérdés van esetleg érdemes emailben jelezni. Ha bolti vásárlás van és emiatt volt valami probléma, szintén az elérhetőségeinken érdemes jelezni.

A weben található vélemények 99.9% tényleges internetes vásárlások utáni vélemény. Ezt szeretnénk is ebben a formában megtartani.

Köszi a magyarázatot! Mivel vannak olyan termékek, amiknél egyszerűen túl korán érkezik az értékelésre felkérő e-mail, kevés a vásárlás óta eltelt idő a termék megfelelő kitapasztalásához, egyik termékre sem ezen a linken keresztül adtam le a rendelést, mert már rég eltűntek a postaládámban (szerk.: vagyis csak egyre tudtam volna, mert a másikat személyesen vásároltam). De akkor a jövőben előásom, ha azzal megkönnyítem a dolgotokat az ellenőrzést illetően. Mindjárt leadok egy harmadikat, de azzal sok dolgotok nem lesz, mert ha lehetne 5-ös skálán 6-ot adni, akkor arra értékelném. :)
 
Utoljára módosított:

Cipo3

VIP kertész

Bocs ha rossz a topic, de nem találtam jobbat. A második képen egy teljesen másik növény van. El tudom képzelni, hogy ugyanazon növénynév alatt két faj van és a botanikusok azt mondják ez ugyanaz...de most ez hiba vagy tényleg ilyen is lehet meg olyan is? :D

Köszi
 

tsokee

Legenda

Bocs ha rossz a topic, de nem találtam jobbat. A második képen egy teljesen másik növény van. El tudom képzelni, hogy ugyanazon növénynév alatt két faj van és a botanikusok azt mondják ez ugyanaz...de most ez hiba vagy tényleg ilyen is lehet meg olyan is? :D

Köszi
Emers.
 

mmccannon

Mágus
Eddig türelmes voltam, de most már kettőig nem látok a pipától. 🤬

1) Borzasztó lassan lehet bejelentkezni, és az egyes termékkategóriákba navigálás is lassú.
2) Bármit is betenni a kívánságlistára egy rémálom:
2.1. Aljzatok kategória - Amazonia Light - szíveskére kattintok --- vagy rákerül a listára, vagy nem (többnyire nem).
2.2. Az adott termék (Amazonia light) oldalán alul szívecskére: egy katt "mindet kijelöl" jelenik meg, második katt "összeskijelölés megszüntetése" jelenik meg.
3) Kívánságlistába belépve csak néhány dolog jelenik meg. Sebaj, "Kíváságlista frissítése". Pár másodpercik jelenik meg a legalul lévő termék, így azt sem tudom, mi is volt az.
4) Bezzeg a képernyő bal alsó sarkában óramű pontossággal felugrik egy ablak, hogy ki éppen mit értékelt, hány feliratkozója van a GA YT csatornájának és hogy épp hány emberke lófrál a webshop oldalán. Púp a hátamra.

Diagnosztika szempontjából a lényeg:
- IE, Chrome alatt is ugyanazt tapasztalom.
- GA oldala szabadutas, tehát adblock vagy ilyesmi nem fut.

@viktorlantos help, plíz. Mit szépítsem, elszeretném verni néhány forintomat.
 
Utoljára módosított:

viktorlantos

Alapító
Admin
Eddig türelmes voltam, de most már kettőig nem látok a pipától. 🤬

1) Borzasztó lassan lehet bejelentkezni, és az egyes termékkategóriákba navigálás is lassú.
2) Bármit is betenni a kívánságlistára egy rémálom:
2.1. Aljzatok kategória - Amazonia Light - szíveskére kattintok --- vagy rákerül a listára, vagy nem (többnyire nem).
2.2. Az adott termék (Amazonia light) oldalán alul szívecskére: egy katt "mindet kijelöl" jelenik meg, második katt "összeskijelölés megszüntetése" jelenik meg.
3) Kívánságlistába belépve csak néhány dolog jelenik meg. Sebaj, "Kíváságlista frissítése". Pár másodpercik jelenik meg a legalul lévő termék, így azt sem tudom, mi is volt az.
4) Bezzeg a képernyő bal alsó sarkában óramű pontossággal felugrik egy ablak, hogy ki éppen mit értékelt, hány feliratkozója van a GA YT csatornájának és hogy épp hány emberke lófrál a webshop oldalán. Púp a hátamra.

Diagnosztika szempontjából a lényeg:
- IE, Chrome alatt is ugyanazt tapasztalom.
- GA oldala szabadutas, tehát adblock vagy ilyesmi nem fut.

@viktorlantos help, plíz. Mit szépítsem, elszeretném verni néhány forintomat.

Köszi a visszajelzést. Küzdünk pár dologgal sajnos és az sem segít, hogy 10+ cég termékeit használjuk erre a célra. Gyakorlatilag a heti frissítések miatt mindig előkerül valami bug, probléma, amit orvosolni kell.
Van amit gyorsan lehet, amit csak egy következő frissítésre és olyan is amivel hetekre, hónapokra feladjuk a leckét a különböző fejlesztő cégeknek.

Tegnap is egy ilyen problémát sikerült orvosolni, ami több mint egy hónapja lebegett a fejünk felett.

Felvéstem magamnak a kéréseket 👍
 

mmccannon

Mágus
Köszi a visszajelzést. Küzdünk pár dologgal sajnos és az sem segít, hogy 10+ cég termékeit használjuk erre a célra. Gyakorlatilag a heti frissítések miatt mindig előkerül valami bug, probléma, amit orvosolni kell.
Van amit gyorsan lehet, amit csak egy következő frissítésre és olyan is amivel hetekre, hónapokra feladjuk a leckét a különböző fejlesztő cégeknek.

Tegnap is egy ilyen problémát sikerült orvosolni, ami több mint egy hónapja lebegett a fejünk felett.

Felvéstem magamnak a kéréseket 👍
Köszönöm @viktorlantos és bizakodom.
 
Oldal tetejére