• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Milyen vízparaméterek szükségesek egy növényes akváriumnál?

Cyprus

Új regisztrált
Még kezdő vagyok, és nem nagyon ismerem a jó víz fogalmát...Tudtok segíteni,vagy linkelni, hogy milyen is a jó akváriumi víz?-(paraméterekről beszélek)
 
Cyprus said:
aquad said:
http://www.freeweb.hu/aquad/modules.php?name=linkek&file=vizmuvek
Még kezdő vagyok, és nem nagyon ismerem a jó víz fogalmát...Tudtok segíteni,vagy linkelni, hogy milyen is a jó akváriumi víz?-(paraméterekről beszélek)

Nem tudom, hogy a kérdéses ebbe a topikba való-e. Na majd a modik eldöntik.
Olyan vízzel tudsz halazni, amilyen a csapból folyik. Ezt kell az halaid igényére alakítani. Lágyítással, és egyéb kezelésekkel. De ezzel kapcsolatban inkább egy könyvet javasolnék!
 
Milyen az ideális víz? Erre még a növényes kereteken belül se lehet egyértelműen válaszolni. A válasz: Mit szeretnél tartani az akváriumban, pontosabban, milyen növényeket szeretnél tartani az akváriumban?
 
Szia,

Mivel a fűtő a hőfokot szabályozza, a világítás meg a fényt ezért erre a kérdésre senki nem fog neked válaszolni.
Nyilván arra gondolsz, hogy 0,5 W/l fényt előállító világító test fűti az akit.
De ha a szobádban 10 C van akkor igen kell fűtő. Ha meg 45 C akkor meg hűtés kell.

sanyi said:
Sziasztok!

Erdekelne, hogy futo kell-e az akvariumba, az allando vilagitas(0,5w/L) mellett?
 
DomeSL said:
Szia,

Mivel a fűtő a hőfokot szabályozza, a világítás meg a fényt ezért erre a kérdésre senki nem fog neked válaszolni.
Nyilván arra gondolsz, hogy 0,5 W/l fényt előállító világító test fűti az akit.
De ha a szobádban 10 C van akkor igen kell fűtő. Ha meg 45 C akkor meg hűtés kell.

sanyi said:
Sziasztok!

Erdekelne, hogy futo kell-e az akvariumba, az allando vilagitas(0,5w/L) mellett?