• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Növényes Fekete Kincsesláda avagy Projekt 2k24

aKristóf

Tapasztalt kertész
Sziasztok!

Teljesen kezdő vagyok még, ezért is nyitom ezt a naplót mert bízok benne hogy rengeteg hasznos tanáccsal tudtok ellátni a későbbiekben. Az akvárium még csak tervezés alatt áll, ez azt jelenti hogy ma megérkezett a tank, a szűrő és a fűtő. Január másodikán meg majd a lámpa, talajok és más apró kiegészítők. Lassan egy éve tervezgetek belevágni a hobbiba. Egy YouTube által ajánlott akvárium építő videó szippantott be, és azóta rendszeresen néztem a témában videókat és olvastam utána az interneten. Most így év végén jutottam el arra a pontra, hogy van a fejemben egy koncepció, és elég tájékozottnak tartom magam hogy egyáltalán belevágjak. Hajlamos vagyok kicsit túlgondolni a dolgokat, úgyhogy vakon semmiképp nem akartam belekezdeni az akváriumépítésbe, ezért is tartott ilyen sokáig hogy elhatározásra jussak. Na meg nem az a fajta vagyok aki csak úgy bedobál pár fát és követ egy üvegkockába és lesz ami lesz alapon reménykedik hogy jól fog kinézni.

Röviden felvázolnám a koncepciót: