• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Low-tech Újrakezdő Low-Tech próbálkozás (112L)

vrz.robi

Kertész segéd
Sziasztok!

Durván 7 éves korom óta vannak akváriumaim főleg halas és egy teknősös. Régebben már volt egészen szép növényes akváriumom, de egy költözés miatt bontani kellet. Most újra nekifutok, remélem nem lesz nagy kudarc, és ehhez bármilyen tanácsot szívesen veszek.
Mérnök vagyok, az akvarisztikában is az alkotás öröme, és a rendszerszintű gondolkodás mozgat leginkább. Szépérzékem annál kevesebb van, és lusta is vagyok, talán a napló segít majd a karbantartásban. Köszi, ha elolvasod! :)


Az akvárium adatai:
80x40x35 - 112liter
Szűrés: Eheim 2215 + SunSun skimmer (ha valamiért kellene egy bio töltetes Odyssea cfs 130 még pihen itthon)
Szűrő anyagok, lentről felfelé: Fél kiló eheim mech, TM30 szivacs korong, 2 kiló Matrix Trop, Perlon vatta
Fűtés: Hydor ETH 200 - fix 25°C
Világítás: Noname-?Juwel? ledes cucc (😅😅), de egész jónak tűnik, teszek egy próbát ha már van itthon
Talaj: 5kg JBL Aquabasis+, rajta ~15kg UNISOIL olcsó talaj
Tápok: TF Planter, TF Macro szükség esetén Easy Carbo - még nem kezdtem el tápozni, így mennyiség sincs
A hardscape mindössze egy fa, ami évek óta volt egy másik akváriumban.

Először is, a rendszer "szárazon":

52491581508_3364c9d361_k.jpg