• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Low-tech Iwagumi 60 literben, low-tech

Chryss

Kertész szaki
Sziasztok!

Full kezdő vagyok még az akvakertészetben (de lassan fél éve olvaslak benneteket... sok-sok óra időráfordítással). :D Azaz, már volt egy 'tanuló' akváriumom, de szerintem minden lehetséges hibát elkövettem vele... aztán pár napja fel is számoltam a 'maradványokat'. Leginkább az alga volt a fő gond, a végére mindent beborított és nem sikerült leküzdenem... reméljük most másként fog alakulni.

Most fejeztem be a legózást... fel is teszek pár képet, hogy ti mit szóltok hozzá? Két elképzelésem is van, de a 2. alá még kell talaj. :) A képek minősége miatt sorry, ennyire volt hirtelen képes a telefon. ;)


Akvárium 60 liter, 60*30*33 cm
Szűrés: Tetratec ex400 (Seachem Purigen, kerámiagyűrű és terveznék bele nem tudom mennyi Seachem Matrix-ot venni). :)
Világítás 2*24W (ebből az egyik növényes cső, de valószínűleg lecserélem, mert karcsúbb fényt ad, mint a sima cső)
Aljzat: Tropica táptalaj, Amazonia és felső rétegnek Amazonia powder
Kövek: Seiryu

+ csapvíz JBL Biotopol-al kezelve, Easy Carbo, Profito, Stability és Biodigest prodibio bacik. :)

Első verzió:
Hátul még mindenképpen emelni szeretnék a talajon, de a lényeg - elképzelés szerintem így is látszik.
aq01.jpg

aq02.jpg


A második verzió:
Itt az aki jobb oldalát terveztem megemelni (ezzel az elrendezéssel, kb. középvonaltól)

aq03.jpg

aq04.jpg

A talaj még nem végleges... a 4 cm mindenhol ott lesz, csak a legózáshoz gondoltam még nem töltöm fel rendesen.

Növények tekintetében mindenképpen lesz benne Glossostigma (az elülső területet teljes egészében azzal terveztem beborítani), aztán tervben van még Staurogyne repens, Fissidens fontanus.
Blyxa japonica-val is próbálkoztam volna, de co2 nem lesz, illetve neki kell a lágy víz is többek között. :)