matrai
Mágus
A kőműveseket nagyon nehéz volt rábeszélni erre a fajta vakolásra naponta kellett biztatni őket, és emellett baromi macerás is volt elkészíteni. Ez a hullámos felület csak a felső réteg, alatta két rétegben bezsinórozva precíz munka található. A fal fehér színű a kék szín valószínű hibás fehéregyensúly beállítás vagy pedig az utómunka során a telítettség ( a használt programomban nem lehet színenként módosítani, hanem vagy portré vagy pedig landscape beállítási lehetőség van az utóbbinál v.színű belecsempész egy kis kéket) enyhe húzása során keletkezett. A bokor egy éjjel-nappal bekamerázott területen van, de majd símaszkban egyszer még felbátorodom. Azért van amit megvalósítgatok. Megvan a vakutappancs, ami szinkronizálja a villanást a többi vakuval. És kölcsönöztem is objektívet, de nem látok élességbeli különbséget a meglévőhöz képest, mondjuk minden más tulajdonságban sokkal jobb, de azok itt nem fontosak.A titok így is elég sokkoló. Valószínűleg te lehetsz az első, aki ilyen görbe vakolás után is elégedett a kőművesekkel.
És mi adja a kék színt? Az a fal színe?
Hát igen, amiket írtál, az többnyire már a fotózás rejtelmeiről szól, eléggé tudatlan vagyok a témában.
A felsorolt ötleteket miért nem valósítottad meg végül? Gondolok most pl a bokorra.
A digitális buherálás egyáltalán nem fáradtság, mert a háttér teljesen különálló terület és szín, amit könnyű kijelölni és független rétegként kezelni. Bekattant vmi, hogy megnézném más háttérrel és gyorsan lementettem a képet. De valóban nem könnyű jó színt találni, vsz mégis az eredeti a legjobb. Ha van kedved szórakozni vele (de nem értesz hozzá) szívesen segítek. Lementettem a két rétegre bontott képet, itt már csak a csúszkákat kell húzogatni a színezéshez a megfelelő progival.