Akkor itt a tökeletes lehetöseg!Bennem meg van a tüz,a vagy,az elszántság!
Ezért is írtam, hogy akin eddig segítettünk elnyelte valami nagyobb erő És potenciális veszteségként élem meg. Olyanokon segítettünk aki valóban nemzetközi eredményre is érdemes volt.
Ha te leszel a következő, akkor feladom....
De inkább leírom egy szponzori megoldás mitől tud jól működni és mi az amikor érdemes gondolkodni rajta. Mivel egy ilyen szponzoráció mindkét fél érdekét kell, hogy szolgálja. Mi sem kapunk ingyen tápot stb az ADA-tól pedig kevesen vannak a világon akik ezen a szinten űzik az ipart.
Most mindenféle viccen kívűl.
Szóval ma 2018-ban mi az ami vonzóvá tehet egy ilyen programot pl nekünk: - merthogy nyitott ajtókat dönget, ha valaki ilyesmiben gondolkodik.
- Az illető eredményes és van múltja. Látszik a munkáiban a jövő. Letett már valamit az asztalra és ezek miatt garantált a következő minőségi alkotás.
- Az illető aktív életet él a világhálón és ma divatos szóval mondva influencerként aktív. Ez nem feltétlenül termék promóciót jelent. Egy olyan személy, aki megmozdulásaival tanít, példakép, és egy jó közszereplő a hobbizásban
- Nem árt, GA-n kívül is képes kommunikálni és képviselni az értékeket. És nagyon jól jön, ha akár saját tábora van akik az elmúlt évek miatt építettek barátságot vele mindenféle országból.
- Aktív bejegyzésekkel, tartalommal. A szponzor leginkább ezekből lát valamit viszont, hogy az illető él és tevékenykedik.
Ma már nem a legfontosabb, hogy egy szponzorált személy terméket adjon el. Ez a sokadik szempont vagy egyáltalán nem is érdekes.
Sokkal érdekesebb, hogy értéket teremtsen és ezek a pozitív értékek részben a GA-hoz is köthetők legyenek.
Ha például valaki megnyeri a HAC-ot. És az az akvárium előkelő helyezéseken végez abban az évben más versenyeken, azzal a HAC verseny értékét is növeli és így részben nekünk visszaigazolás, hogy a versenybe fektetett szponzoráció meghozta gyümölcsét.
Ha túllépek azon, hogy a sokadik kezdeményezésem is sikertelen a témában, és hajlunk arra, hogy megint támogassunk valakit, akkor a fenti lista kb olyan amit elvárnánk.
Aki facen stb akív a témában pl Sascha, Jurijs, Masashi Ono stb. Akarnak valamit, csinálják.
Van aki utazik eseményekre és ott szerepel kiemeltként. Ebből is van néhány tucat.
Ezzel szemben pl aki csak otthon épít csendben, keveset posztol, szinte egész évben láthatatlan nehezen megfogható szponzorációval.
Egyszerűen nem látszik senki számára. És bár fantasztikus az idei eredmény, de azt látjátok ti is az évek alatt, hogy egy jó eredmény is elszáll pillanatok alatt. És már mindenki a következőre vagy a következő évi versenyre fókuszál.
A több száz brutál akvárium mellett nehéz hangosnak lenni.
Hogy mit kap a másik oldal? A szponzorált a teljesített dolgok miatt? Ez már megbeszélés kérdése. De ma már van olyan reklámérték sok netcelebnél, hogy akár egy komolyabb invesztálást is megér a dolog.
Ez a szponzor program. Lehet persze valami egész egyszerűt is csinálni, de az meg szerintem inkább az üzemeltetést segíti csak. És inkább a jobban rászorulókat céloznánk meg vele, akinek anyagilag megterhelő az üzemeltetés pl.