• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Twins ( 2 x 25 L)

Tibóka

Kertész szaki
Sziasztok,

A nappaliba szerettem volna egy kis nano-t, de nem tudtuk eldönteni, hogy milyen legyen, így lett az ötlet, hogy ha már egy akkor legyen kettő :) Szóval két egymás melletti aksiról van szó, darabja 40x25x25cm, közös világítással, a "koncepció" lényege pedig, hogy a bal oldaliban csak kövek a jobb oldaliban csak gyökerek lesznek.

A bal oldali ma elkészült (kezdő vagyok, úgyhogy olyan is lett :)), legyen a neve mától Rocky :)
Tehát:

Rocky:

40x25x25cm
Világítás: 2 x 24w, 6400K + 10000K, ez a két aksinak közös, és tompítva van fehér öntapadóval, mert sok lenne nekik a több, mint nettó 1W/l
Talaj: Shirakura Red Bee Sand (2.5L) a garnélák miatt, ADA nile sand 0.75 l
Dekoráció: lávakő, sajnos nem egyszínűek és ez nekem nem tetszik - (a feleségemnek igen, szóval marad)
Növények: Marsilea hirsuta, Cryptocoryne wendtii 'Green', Vesiculaia ferriei 'Weeping' és az erős világítás és a garnélák miatt egy pár Limnobiu laevigatum
A tervezett tápozás: Green Aqua Micro + Macro, Easy Carbo (helyett Carbo Green, mert az volt itthon)
Kapott egy kis Seachem Prime-ot az indulásnál.
Világítás: 5:30 - 18:00, Carbo-t és tápot kb 6-8 körül kap
Szűrés: mivel az akvárium bruttó 25L helyett max 18, így egy kis akasztósat kapott (Haquos Flex-200), Substrat pro-val megtöltve.
Szükség esetén kap automata belső fűtést.

Az ültetés és a felengedés után így néz ki (valami oknál fogva a Marsilea hirsuta-t úgy hoztam el a GA-ból, hogy voltak barna levelei, gondolom ezeket majd elejti és lesznek helyettük zöldek)

8172355336_b17a3fab89_c.jpg


A kompozíció távolról (Woody, a jobb oldali még nincs kész, sajnos a red moor-ok áznak még 3 hetet tuti).

8172327779_00d047eb85_c.jpg