• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Fontos Nagynyomású CO2 rendszerek

Az jutott eszembe, hogy van ez a már egyszer belinkelt palackom.

Dropbox - paintball CO2 palack.JPG

Anno amikor vettem szelep nélkül érkezett, úgy kellett külön megvenni és belecsavarni.
Gondolom akkor ki is lehetne cserélni egy EU szabványos csatlakozóra.

Ha esetleg tud valaki webshopot, olyan céget ahol ilyesmit lehet vadászni, kérem dobjon rám egy PM-et.
 
Sziasztok!
Ha gázcseretelepen szeretnék palackot venni vagy bérelni 2kg-t, akkor mire kell figyelni??
Hogy a 3-as szám rajta(d) legyen mindenképp:D

Viccet félretéve, bérelni általában nem érdemes, mert viszonylag rövid távon is többször fizettetik ki veled a palack árát.
Ha hivatalos cseretelepről vagy hegesztős szaküzletből szerzed be a palackot, akkor nem igazán lehet gond. A nyomáspróba dátumát azért érdemes ellenőrizni. Jó esetben még hosszú évekig érvényes.
 
:D Köszi!
A tizedik kerületben van egy gáz cseretelep és onnan akarok szerezni eggyet.
Mégegyszer köszi! :D
 
Sziasztok! Lenne néhány kérdésem a hegesztős reduktorommal kapcsolatban. Az első az lenne, hogy két manométer van rajta. Az egyik a palackban lévő gáz nyomását méri (bal oldali) a másik pedig a kimenő gáz nyomását (jobb oldali). A bal oldali ha minden igaz 300 bari-ig mér, a jobb oldali pedig azt írja, hogy 0-10 bar-ig. Kérdem én, hogy akkor miért van az óra 0-40ig beskálázva? Meg miért l/min és CFH-ban van megadva a mértékegység, és miért nem bar-ban? Hogyan lehet ezt átszámolni? Nekem ugye olyan 1,5-2 bar-ra van szükségem.
14456995933_fb7754d53d_c.jpg


Lenne még valami. Mivel nem nincs hozzáépítve tűszelep, ezért vettem egyet. Ezt a tűszelepet pedig "hozzákötöttem" egy közcsavarral, amit egy pneumatikai szaküzletben vettem. Szerintetek így működőképes a dolog?
14250171319_e22d9d5b5e_n.jpg

Az eredeti felállás
14435692534_31fc7842be.jpg

Tűszelep hozzákötve
Harmadik kérdés. A tűszelepbe csak simán bele kell dugni a co2 csövet? Nem fogja ledobni a csövet, ha nyomás alatt lesz a rendszer? A mágnesszelepem pl olyan, hogy azt csavarozni lehet, de a tűszelepen nincs ilyen kialakítás.
A segítségeteket előre is köszönöm!
 
Sziasztok! Lenne néhány kérdésem a hegesztős reduktorommal kapcsolatban. Az első az lenne, hogy két manométer van rajta. Az egyik a palackban lévő gáz nyomását méri (bal oldali) a másik pedig a kimenő gáz nyomását (jobb oldali). A bal oldali ha minden igaz 300 bari-ig mér, a jobb oldali pedig azt írja, hogy 0-10 bar-ig. Kérdem én, hogy akkor miért van az óra 0-40ig beskálázva? Meg miért l/min és CFH-ban van megadva a mértékegység, és miért nem bar-ban? Hogyan lehet ezt átszámolni? Nekem ugye olyan 1,5-2 bar-ra van szükségem.
14456995933_fb7754d53d_c.jpg


Lenne még valami. Mivel nem nincs hozzáépítve tűszelep, ezért vettem egyet. Ezt a tűszelepet pedig "hozzákötöttem" egy közcsavarral, amit egy pneumatikai szaküzletben vettem. Szerintetek így működőképes a dolog?
14250171319_e22d9d5b5e_n.jpg

Az eredeti felállás
14435692534_31fc7842be.jpg

Tűszelep hozzákötve
Harmadik kérdés. A tűszelepbe csak simán bele kell dugni a co2 csövet? Nem fogja ledobni a csövet, ha nyomás alatt lesz a rendszer? A mágnesszelepem pl olyan, hogy azt csavarozni lehet, de a tűszelepen nincs ilyen kialakítás.
A segítségeteket előre is köszönöm!



Az átváltásban nem tudok segíteni de nekem is ilyen reduktorom van. Én érzésre állítottam be,ezzel a beállítással nem dobja le a csövet és jól működik.
DSCF0007.JPG
 
Sziasztok! Lenne néhány kérdésem a hegesztős reduktorommal kapcsolatban. Az első az lenne, hogy két manométer van rajta. Az egyik a palackban lévő gáz nyomását méri (bal oldali) a másik pedig a kimenő gáz nyomását (jobb oldali). A bal oldali ha minden igaz 300 bari-ig mér, a jobb oldali pedig azt írja, hogy 0-10 bar-ig. Kérdem én, hogy akkor miért van az óra 0-40ig beskálázva? Meg miért l/min és CFH-ban van megadva a mértékegység, és miért nem bar-ban? Hogyan lehet ezt átszámolni? Nekem ugye olyan 1,5-2 bar-ra van szükségem.
14456995933_fb7754d53d_c.jpg


Lenne még valami. Mivel nem nincs hozzáépítve tűszelep, ezért vettem egyet. Ezt a tűszelepet pedig "hozzákötöttem" egy közcsavarral, amit egy pneumatikai szaküzletben vettem. Szerintetek így működőképes a dolog?
14250171319_e22d9d5b5e_n.jpg

Az eredeti felállás
14435692534_31fc7842be.jpg

Tűszelep hozzákötve
Harmadik kérdés. A tűszelepbe csak simán bele kell dugni a co2 csövet? Nem fogja ledobni a csövet, ha nyomás alatt lesz a rendszer? A mágnesszelepem pl olyan, hogy azt csavarozni lehet, de a tűszelepen nincs ilyen kialakítás.
A segítségeteket előre is köszönöm!
Nekem is igy csatlakozik a tűszelepre a cső.3 bar nyomáson nem nyomja le, megfogja rendesen. Ha megnézed akkor látni a csatlakozóban, hogy apró kis fogak vannak benne amik megtartják a csövet.
 
Sziasztok! Lenne néhány kérdésem a hegesztős reduktorommal kapcsolatban. Az első az lenne, hogy két manométer van rajta. Az egyik a palackban lévő gáz nyomását méri (bal oldali) a másik pedig a kimenő gáz nyomását (jobb oldali). A bal oldali ha minden igaz 300 bari-ig mér, a jobb oldali pedig azt írja, hogy 0-10 bar-ig. Kérdem én, hogy akkor miért van az óra 0-40ig beskálázva? Meg miért l/min és CFH-ban van megadva a mértékegység, és miért nem bar-ban? Hogyan lehet ezt átszámolni? Nekem ugye olyan 1,5-2 bar-ra van szükségem.
14456995933_fb7754d53d_c.jpg

Ha jól látom akkor a jobb oldali órán a belső kör mutatja a nyomást ami nem 10 bar-ig hanem 40 bar-ig van skálázva.A 1,5 - 2 bar-nál épphogy megmozdul a mutató majd ha jól értelmezem.
 
Sziasztok! Lenne néhány kérdésem a hegesztős reduktorommal kapcsolatban. Az első az lenne, hogy két manométer van rajta. Az egyik a palackban lévő gáz nyomását méri (bal oldali) a másik pedig a kimenő gáz nyomását (jobb oldali). A bal oldali ha minden igaz 300 bari-ig mér, a jobb oldali pedig azt írja, hogy 0-10 bar-ig. Kérdem én, hogy akkor miért van az óra 0-40ig beskálázva? Meg miért l/min és CFH-ban van megadva a mértékegység, és miért nem bar-ban? Hogyan lehet ezt átszámolni? Nekem ugye olyan 1,5-2 bar-ra van szükségem.
14456995933_fb7754d53d_c.jpg


Lenne még valami. Mivel nem nincs hozzáépítve tűszelep, ezért vettem egyet. Ezt a tűszelepet pedig "hozzákötöttem" egy közcsavarral, amit egy pneumatikai szaküzletben vettem. Szerintetek így működőképes a dolog?
14250171319_e22d9d5b5e_n.jpg

Az eredeti felállás
14435692534_31fc7842be.jpg

Tűszelep hozzákötve
Harmadik kérdés. A tűszelepbe csak simán bele kell dugni a co2 csövet? Nem fogja ledobni a csövet, ha nyomás alatt lesz a rendszer? A mágnesszelepem pl olyan, hogy azt csavarozni lehet, de a tűszelepen nincs ilyen kialakítás.
A segítségeteket előre is köszönöm!
Helló!

Az én reduktorom is heg. technikai és az alacsony nyomású köröm meg csak litert mér.A mikor 8-10 l/ min a beállításom akkor működik a legjobban!A gyorscsatis aljzat a tűszelepen teljesen tuti, persze ha megfelelő a külső átmérője a csövednek(magyarul ha hozzá való)
 
Ha jól látom akkor a jobb oldali órán a belső kör mutatja a nyomást ami nem 10 bar-ig hanem 40 bar-ig van skálázva.A 1,5 - 2 bar-nál épphogy megmozdul a mutató majd ha jól értelmezem.


Ez nem stimmel.Először én is így értelmeztem ez lett volna a logikus de úgy nem jön a gáz megbízhatóan. Amit én használok beállítást ott kezd rendesen működni. És ha leveszem a csövet nem jön valami vészesen. Ha a te eszme futtatásodat vesszük figyelembe 15bar az már igencsak süvít. :)
 
Elnézve a reduktorod illetve @Barnapl fotóját az ideális állásról, nekem úgy lenne ésszerű hogy a skálán a mutató maximális kitérése jelenti a 10 bar-os nyomást. Ez alapján @Barnapl képén olyan 2 bár körüli nyomást láthatunk ami jónak tűnik.

Sziasztok! Lenne néhány kérdésem a hegesztős reduktorommal kapcsolatban. Az első az lenne, hogy két manométer van rajta. Az egyik a palackban lévő gáz nyomását méri (bal oldali) a másik pedig a kimenő gáz nyomását (jobb oldali). A bal oldali ha minden igaz 300 bari-ig mér, a jobb oldali pedig azt írja, hogy 0-10 bar-ig. Kérdem én, hogy akkor miért van az óra 0-40ig beskálázva? Meg miért l/min és CFH-ban van megadva a mértékegység, és miért nem bar-ban? Hogyan lehet ezt átszámolni? Nekem ugye olyan 1,5-2 bar-ra van szükségem.
14456995933_fb7754d53d_c.jpg


Lenne még valami. Mivel nem nincs hozzáépítve tűszelep, ezért vettem egyet. Ezt a tűszelepet pedig "hozzákötöttem" egy közcsavarral, amit egy pneumatikai szaküzletben vettem. Szerintetek így működőképes a dolog?
14250171319_e22d9d5b5e_n.jpg

Az eredeti felállás
14435692534_31fc7842be.jpg

Tűszelep hozzákötve
Harmadik kérdés. A tűszelepbe csak simán bele kell dugni a co2 csövet? Nem fogja ledobni a csövet, ha nyomás alatt lesz a rendszer? A mágnesszelepem pl olyan, hogy azt csavarozni lehet, de a tűszelepen nincs ilyen kialakítás.
A segítségeteket előre is köszönöm!
 
Neten egy ilyen átváltást találtam...

L/min

(LPM)/B a r
_________
2 = 0.50
3 ~ 0.75
4 ~ 0.9 - 1.0
5 ~ 1.6
6 ~ 1.8
7 = 2.0
8 = 2.5
9 ~ 2.75
10 = 3.0
11 = 3.5
12 ~ 3.90 - 4.0
13 ~ 4.10
14 = 4.5
15 = 5.0
16 ~ 5.25 - 5.30
17 ~ 5.75
18 = 6.0
19 = 6.5
20 ~ 6.90
21 ~ 7.25
22 ~ 7.60
23 = 8.0
24 ~ 8.4 - 8.5
25 ~ 8.90
26 ~ 9.25
27 ~ 9.5 - 9.60
28 = 10
 
A tűszelep miatt meg ne aggódj, mi ilyeneket használunk a munkahelyemen a szerelő automaták 8 barral mennek, ez a tűszelep kiröhögi ezt a nyomást. :sneaky: Ha elég merevek a csövek nincs az az Isten hogy leugorjon a helyéről. :cigar:
 
Sziasztok,
Lenne egy kérdésem. Van egy fél kilós co2 palackom. Mikor újratöltetem akkor 80bar nyomás van a palackban, de 5 nap alatt leesett 70bar-ra. Mindig csak a palck töltés után esik hirtelen és utána megy le normál sebességgel. Ez normális?
qy5udaqu.jpg

Igy van most
 
Szerintem normalizálódik a palackban lévő gáz hőmérséklete és ekkor áll be állandó nyomásra. A melegedés-hűlés hatására változik a palackban lévő nyomás és ez okoz változást. Nálam télen akár 50 alá is bemegy, mivel a garázsban van a palack, nyáron szépen felkúszik 60-70-re.
 
Back
Oldal tetejére