• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Green Aqua webshop fejlesztések

De vettem a színekkel kapcsolatos észrevételt. 👍

Nekem is nagyon tetszik az új felület.
Színhez egy javaslat:
Esetleg a nyitóképeken, ahol a köves hardscape és a halacska váltja egymást be lehetne vinni egy 3. képet brutál zöld növényekkel, ami így időnként megtörné a fehérséget. Amúgy is a növényezés a fő profil, kicsit hiányzik is onnan.
 
Megmozgattam virtuális vásárlóizmaimat, és elég sok galiba van:
- kosárba tettem, a kiszemelt dolgokat, bejelöltem mindent, amit kellett (kupon kódot is)
- rájöttem, hogy valamit kifelejtettem (vásárlás folytatása gomb nincs!), ezért újra betöltöttem a főoldalt,
- kosárba be, fizetés kattint
ÉS
- kupon már nem érvényesíthető (invalid)
- hűségpontjaim eltűntek (e-mailt is kaptam, hogy a le nem adott és ki nem fizetett rendelésem utáni egyenleg 0 pont)

És most ott vagyok, ahol a part szakad.
@viktorlantos lécci nézz rá, hogy miért ennyire nehézkes az egész.
Pluszban oltári jó lenne, ha volna lehetőség visszalépni a webshopba, hogy más terméket is a kosárba tudjak tenni.
Köszi előre is.
 
Megmozgattam virtuális vásárlóizmaimat, és elég sok galiba van:
- kosárba tettem, a kiszemelt dolgokat, bejelöltem mindent, amit kellett (kupon kódot is)
- rájöttem, hogy valamit kifelejtettem (vásárlás folytatása gomb nincs!), ezért újra betöltöttem a főoldalt,
- kosárba be, fizetés kattint
ÉS
- kupon már nem érvényesíthető (invalid)
- hűségpontjaim eltűntek (e-mailt is kaptam, hogy a le nem adott és ki nem fizetett rendelésem utáni egyenleg 0 pont)

És most ott vagyok, ahol a part szakad.
@viktorlantos lécci nézz rá, hogy miért ennyire nehézkes az egész.
Pluszban oltári jó lenne, ha volna lehetőség visszalépni a webshopba, hogy más terméket is a kosárba tudjak tenni.
Köszi előre is.

Huh ezt megnézem, így elsőre elég meredek. Navigáció problémán dolgozunk.
Viszont amit én látok, hogy volt egy sikertelen paypal vásárlásod, aminél felhasználtad a pontokat és a kedvezményt.
Így inkább emiatt tüntek el a lehetőségeid nem a navigáció miatt. A többit privátban.
 
Sziasztok,

ha a honlapon a gyártóink oldalon bármelyik gyártóra kattintok az alábbi hiba jön:

An error has happened during application run. See exception log for details.

Ha már volt jelezve ez a probléma akkor elnézést.
 
Sziasztok,

ha a honlapon a gyártóink oldalon bármelyik gyártóra kattintok az alábbi hiba jön:

An error has happened during application run. See exception log for details.

Ha már volt jelezve ez a probléma akkor elnézést.

Köszi, igen ez a kereső hibája miatt van. Elviekben a hét első felében javítva lesz. 👍
 
Még soha, semit nem rendeltem a shop-ból, csak kiválasztottam és személyesen megvettem. Ezért a shop működéséhez nem tudok hozzászólni.
Viszont a színek, és az egész új megjelenése telitalálat! 👍
Értem én, hogy "zöld meg fekete", de szerintem vásárlásnál és választásnál, a könnyű, jól áttekinthető, kontrasztos megjelenés sokkal fontosabb, mint a cég színeinek használata. Ahol kell, ott úgyis ott van.
Vannak olyan fórumok, ahol a megjelenést lehet választani, gyakran 4-5 színösszeállítás között, de minimum sötét-világos lehetőség sok helyen van. Mindíg a világosat használom.
Jó lett, gratulálok! 🍾
Lelkesedek az új megjelenésért, de egy apró dolgot azért javasolnék:
A keresés helyét (a nagyító mellett) szerencsés lenne jobban kijelölni. Példul egy halvány keretet csinálni (mint a fórumon is van), vagy a beírandó szöveg helyét egy halvány szürke kitöltéssel megjelölni, stb. Köszi.
 
Lelkesedek az új megjelenésért, de egy apró dolgot azért javasolnék:
A keresés helyét (a nagyító mellett) szerencsés lenne jobban kijelölni. Példul egy halvány keretet csinálni (mint a fórumon is van), vagy a beírandó szöveg helyét egy halvány szürke kitöltéssel megjelölni, stb. Köszi.

Támogatom :)
 
Back
Oldal tetejére