Akvárium postán / futárszolgálattal küldése borzalmasan rizikós. A múlt héten egy tengeri akváriumunkat törte szét a GLS, de az utóbbi időben ez már a sokadik eset.
Üvegre nincs biztosítás. A legtöbb futárcég elzárkózik előle. Nem véletlenül. Beleértve a nagyokat is. DHL, TNT stb.
Ilyenkor az első amit kér a futárcég, az a kárfelvételi jegyzőkönyv, amit a futárral kell kitöltetni. Ha ez nincs, akkor szóba sem állnak veled.
Ha van akkor is hangyányi az esély, hogy bármit megtérítsenek, mivel üveg. Ha sértetlen a csomag valószínűleg sosem készül ilyen...
Ezért inkább a személyes átvétet javasoljuk akváriumok esetén, vagy be lehet próbálkozni a kevésbé rizikós, de még mindig sérülésre okot adó raklapos szállítással ami kb 8-10 ezer Magyarország területén.
Per pillanat az akváriumok szállítása a legnagyobb fejfájás nekünk. Erősen gondolkodunk, hogy ezeket a termékeket kivesszük végleg a házhoz szállításból. Idén már elég sok veszteséget termelt nekünk a GLS, az ügyfélnek pedig egy adag bosszúságot és persze több hetes késést az újra gyártások miatt.
Üvegre nincs biztosítás. A legtöbb futárcég elzárkózik előle. Nem véletlenül. Beleértve a nagyokat is. DHL, TNT stb.
Ilyenkor az első amit kér a futárcég, az a kárfelvételi jegyzőkönyv, amit a futárral kell kitöltetni. Ha ez nincs, akkor szóba sem állnak veled.
Ha van akkor is hangyányi az esély, hogy bármit megtérítsenek, mivel üveg. Ha sértetlen a csomag valószínűleg sosem készül ilyen...
Ezért inkább a személyes átvétet javasoljuk akváriumok esetén, vagy be lehet próbálkozni a kevésbé rizikós, de még mindig sérülésre okot adó raklapos szállítással ami kb 8-10 ezer Magyarország területén.
Per pillanat az akváriumok szállítása a legnagyobb fejfájás nekünk. Erősen gondolkodunk, hogy ezeket a termékeket kivesszük végleg a házhoz szállításból. Idén már elég sok veszteséget termelt nekünk a GLS, az ügyfélnek pedig egy adag bosszúságot és persze több hetes késést az újra gyártások miatt.