• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Növényes Nano kísérlet

Farkas 26

Tapasztalt kertész
Sziasztok!

Úgy döntöttem én is készítek naplót az átrendezett nanomról.

Akvárium méret: 30x25x25 cm

Világítás: haqos 2x9w

Talaj: Aquatic Nature Shrimp-Soil

Szűrés: aqua nova nbf 500 belső szűrő,de úton van egy akasztós szűrő a helyére

Dekor: red moor fa

Növények:GA Eleocharis parvula mini,Riccia fluitans,Cryptocoryne Parva

Élőlények: Rc garnélák


Víz csere heti 30-40%-os.

Építő jelegű kritikákat elfogadok. :)

Tervem a parvula minivel,hogy legyen egy szép gyepem belőle,bár ez az első próbálkozásom a gyepesítéssel. Elég nehéz vízben ültetni,így nem sikerült mindent oda rakni ahova én szerettem volna.

A szűrő azért van ott ahol,mert tönkre mentek a tapadó korongjai.:(
 
Utoljára módosított:
Szia. Én is kezdő vagyok, úgyhogy profi tanácsot nem tudok adni, de csipesszel sokkal könnyebb ültetni. (Te mivel ültettél?)
Én szétszedném még jobban a kis "füvecskét" és elteríteném. Jobban szétszórnám az aljzatban. Mitől ennyire sárga a víz? A fától lehet vajon?
 
Szia. Én is kezdő vagyok, úgyhogy profi tanácsot nem tudok adni, de csipesszel sokkal könnyebb ültetni. (Te mivel ültettél?)
Én szétszedném még jobban a kis "füvecskét" és elteríteném. Jobban szétszórnám az aljzatban. Mitől ennyire sárga a víz? A fától lehet vajon?
Csipesszel ültettem de a probléma az volt,hogy még volt benne víz mert nem sikerült minden garnélát kifogni. És így elég nehéz ültetni. A víz meg azért volt olyan sárga,mert az előző növényeket gyökerestül távolítottam el és még nem tisztult le teljesen,bár sztem még a fa is színez egy kicsit.