Erre egy ilyen rövid adás szerintem nem elég. De pl ha a podcast vezetők erre a kezdeti pillanatra lettek volna inkább kíváncsiak, valószínűleg többet mesélt volna ő is erről. Így maradt a blog és hármunk kapcsolata röviden.
Nagyon sokat lehetne beszélni, sztorizgatni, többek között a fórumról, a versenyekről, arról hogyan változik a világ és egy ilyen közösség is, vagy épp az internetes szokásaink teljes átalakulásáról, de talán majd egy másik alkalommal.
Most arról nem is beszélve, hogy ez kifejezetten Balázs gondolatait, emlékeit osztotta meg. Ráadásul teljesen ad-hoc módon mindenféle előre megbeszélés és script nélkül. Bármelyikünk egy teljesen más szemszögből mesélt volna erről az időszakról is.
Szerintem nincs ezzel gond. Egy üzlet indítása, felépítése rengeteg dologtól függ. De elsősorban az üzletet megálmodó vállalkozóktól. Hiszen ők teszik bele a zsetont, ők dolgoznak évekig fizetés nélkül hétvégén is sokszor 14-16 órákat az álmaik hajszolásáért, ami végül vagy sikerül vagy nem. Sajnos több a kudarc mint a siker a vállalkozók között, ez az ország pedig nem segíti az álmodozókat.... 15 éve talpon vagyunk és ebben nagyon sok minden benne volt. Rengeteg álmatlan éjszaka, lelki és anyagi kihívások, megerhetlések. Egy hullámvasút sok sok állomással, amit mindhármunk máshogy él meg. Valószínűleg ha nem lettünk volna ennyire fanatikusak, ma már teljesen más területen mozognánk. A hobbi szeretete még mindig velünk van, sokan azt mondják ez nem jó, mert nem számolod az időt amit a vállalkozásodba teszel és valahol igazuk is van. Mások azt mondják, csak olyannal érdemes foglalkoznod amit szeretsz, különben nyűgnek érzed majd a mindennapokat, nem szeretsz bejárni stb.
Érdekes, izgalmas közösség volt abban az időben, és sok jó barátság született. Egy szép emlék. A másik oldalról iszonyat energiákat mozgattunk meg, hogy ezt a tüzet folyamatosan tápláljuk, és egyben tartsuk vagy épp fejlesszük a közösséget.
A brand-el kapcsolatban. Kezdetektől fogva igyekeztünk márkát építeni, ami még mindig folyamatban van. Ez az ami megkülönböztet minket bárki mástól akik hasonlóan akvarisztikai termékekkel foglalkoznak. A márka persze a mögöttes minőséget, szintet, szemléletet közvetíti. Szuper dolog hogy ennyi időn át meg tudjuk tartani annak ami. Valószínűleg B arra gondolt, hogy a cég mérete miatt a GA már egy egész más szinten tart manapság. Sokan dolgoznak azért, hogy problémamentesen üzemeljünk. És talán kevésbé függ attól épp mikor posztolunk valamit, vagy hol jelenünk meg személyesen.
Valószínűleg egy startup vagy vállalkozós podcast egész más vonal mentén kérdezgetett volna. Ez egy szórakoztató műsor volt inkább. Kb így kell fogadni.
De egyébként baromi jó érzés, hogy pl te is itt vagy még és megosztod a gondolatod erről. Pedig több mint 10 éve reggeltél a fórumra. Az ilyen "apróságok" motiválnak, hogy a kihívások ellenére azért nagyon nem rontottuk el a dolgokat az évek alatt