Sziasztok,
Nem biztos hogy pont ide kéne írnom, de elég régóta bosszant egy dolog a webshop-pal kapcsolatban meg úgy általában.
Nem lehetne véletlenül a készletet összekötni a webshop-pal esetleg a pénztárgéppel?
Néhányszor már rendeltem tőletek, meg időnként jártam a boltban is, de szinte mindig van olyan hogy ez vagy az épp nincs miközben a web-es felületen készleten felirat szerepel.
Utoljára szombaton jártam így hogy a boltban szembesültem hogy kb. nincs amiért órákat utaztam. Most ránézve a webshop-ra még mindig készleten felirat szerepel, úgyhogy még az sem lehet hogy pont elvitték miután megnéztem és mielőtt odaértem.
Lehet hogy én reagálom túl, de valahogy a Ti szintetektől én elvárnám hogy valós helyzetet lássak az elérhető dolgokról.
Köszi hogy elolvastátok!
Zsolt
Szia,
Köszi a visszajelzést. Egy része technikai probléma egy másik a praktikus, menedzselhető ügymenet része.
Két rendszerünk fut párhuzamosan. A benti ami készlet pontos. Ezt telefonon bármikor megtudhatod, hogy van vagy nincs valami ezért nem kell utazgatni. Valamiért idegenkedünk a telefonálástól és inkább utazunk pedig sokat spórolhatnánk időben.
A másik a web ami helyre közel pontos, de lehetőséget ad arra, hogy valamit megrendelj ami ma nincs, holnap viszont lesz. Vagy 2 nap a beszerzés, vagy hetente 2x jön stb. Kismillió kombináció. És ezeknél sokkal vadabb dolgok vannak még....
Nálunk a gyors forgás miatt a legnagyobb kihívás a folyamatos árumozgás kontrollálása. Az előre gondolkodás. Ha annyian dolgoznánk mint egy Tescoban, valószínűleg nem lenne probléma, de jelenleg is kb 10 fő dolgozik azon, hogy a lehető legjobban menjenek a dolgok.
Hogy hetente akár egy tucat beérkező szállítmány le legyen kezelve és az a sok ezer csomi amit éves szinten kezelünk néhány napon belül megérkezzen az ügyfelekhez. Ebbe sajna bele tartozik az is, hogy van ami nem érkezik meg időre, vagy nincs még betárolva pedig megjött és van amikor a szoftverben is elcsúszások vannak a tranzakciók vagy a rendszerfrissítések miatt.
A fejlesztésünk elkészült a két rendszer szinkronizálására, de a készlet szinkron bevezetés előtt van. A szezont valószínűleg lefutjuk enélkül mert az elmúlt hónapokban is rengeteg kihívást adott a rendszerek szinkronizációja.
Érezzük a problémát, igyekszünk javítani rajta és van amin bár szeretnénk nem tudunk. Reméljük azért kevesebb lesz a bosszúság és több az öröm a rendeléseknél. De egy telót tényleg dobj le legközelebb a készlet miatt. Nem szeretjük rabolni az idődet
UI: Mi egy kis cég vagyunk. De hogy a fenti probléma mennyire nem egyedi, egy gyors példa. Média Markt webshop ami az év shopja lett stb. Objektív nézőben vagyok. Látom raktáron. Melyik üzletben. Nem látszik. Aztán az apró betűben valahol a rendelés közben kiderül hogy egyáltalán nincs raktáron de pár nap alatt beszerzik. Felteszik mert a hazai tapasztalatok szerint 2-5 nap átfutás teljesen normálisnak számít egy webes rendelés esetén. Majd szólnak ha mehetek érte. Ha ők a milliárdos fejlesztésekkel nem tudják ezt megfelelő módon kivédeni, akkor a kis akvarisztikai bolt, hogyan tudná. A közel 3000 termékkel.