Nálam nem megy
Nem volt benne benzin. Most már ok
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
Regisztrációs korlátozások
Nálam nem megy
Annyival had toldjam, meg, hogy nekem is feltűnt a raktárkészlet és a webshop eltérése és én is utálok telefonálni (nem tudom miért), de ott a chat ami 95%-ban online. S 20 mp alatt reagáltok. Én ott mindig megkérdem mielőtt megyek valamiért.Szia,
Köszi a visszajelzést. Egy része technikai probléma egy másik a praktikus, menedzselhető ügymenet része.
Két rendszerünk fut párhuzamosan. A benti ami készlet pontos. Ezt telefonon bármikor megtudhatod, hogy van vagy nincs valami ezért nem kell utazgatni. Valamiért idegenkedünk a telefonálástól és inkább utazunk pedig sokat spórolhatnánk időben.
A másik a web ami helyre közel pontos, de lehetőséget ad arra, hogy valamit megrendelj ami ma nincs, holnap viszont lesz. Vagy 2 nap a beszerzés, vagy hetente 2x jön stb. Kismillió kombináció. És ezeknél sokkal vadabb dolgok vannak még....
Nálunk a gyors forgás miatt a legnagyobb kihívás a folyamatos árumozgás kontrollálása. Az előre gondolkodás. Ha annyian dolgoznánk mint egy Tescoban, valószínűleg nem lenne probléma, de jelenleg is kb 10 fő dolgozik azon, hogy a lehető legjobban menjenek a dolgok.
Hogy hetente akár egy tucat beérkező szállítmány le legyen kezelve és az a sok ezer csomi amit éves szinten kezelünk néhány napon belül megérkezzen az ügyfelekhez. Ebbe sajna bele tartozik az is, hogy van ami nem érkezik meg időre, vagy nincs még betárolva pedig megjött és van amikor a szoftverben is elcsúszások vannak a tranzakciók vagy a rendszerfrissítések miatt.
A fejlesztésünk elkészült a két rendszer szinkronizálására, de a készlet szinkron bevezetés előtt van. A szezont valószínűleg lefutjuk enélkül mert az elmúlt hónapokban is rengeteg kihívást adott a rendszerek szinkronizációja.
Érezzük a problémát, igyekszünk javítani rajta és van amin bár szeretnénk nem tudunk. Reméljük azért kevesebb lesz a bosszúság és több az öröm a rendeléseknél. De egy telót tényleg dobj le legközelebb a készlet miatt. Nem szeretjük rabolni az idődet
UI: Mi egy kis cég vagyunk. De hogy a fenti probléma mennyire nem egyedi, egy gyors példa. Média Markt webshop ami az év shopja lett stb. Objektív nézőben vagyok. Látom raktáron. Melyik üzletben. Nem látszik. Aztán az apró betűben valahol a rendelés közben kiderül hogy egyáltalán nincs raktáron de pár nap alatt beszerzik. Felteszik mert a hazai tapasztalatok szerint 2-5 nap átfutás teljesen normálisnak számít egy webes rendelés esetén. Majd szólnak ha mehetek érte. Ha ők a milliárdos fejlesztésekkel nem tudják ezt megfelelő módon kivédeni, akkor a kis akvarisztikai bolt, hogyan tudná. A közel 3000 termékkel.
Annyival had toldjam, meg, hogy nekem is feltűnt a raktárkészlet és a webshop eltérése és én is utálok telefonálni (nem tudom miért), de ott a chat ami 95%-ban online. S 20 mp alatt reagáltok. Én ott mindig megkérdem mielőtt megyek valamiért.
Te MédiaMarktba veszed az objektíveket?????? Ott minden 30% drágább mint a szakboltok.
https://www.facebook.com/greenaqua/posts/1900211999994079Húha, megtámadták az oldalt a terraristák. (ez egy béna szójáték volt tudom)
http://www.greenaqua.hu/
Site is temporary unavailable.
Gondoltam, hogy tervezett. Ebből is látszik, hogy csak havonta egyszer facebookozok.
Ezt a "kosárban hagyott termékek" e-mailt ki lehet kapcsolni valahogy ? Elhiszem, hogy segítő szándékkal külditek, de én már kezdem bas...ásnak érezni a dolgot, mikor csak válogatok de utána (még) nem rendelem meg és pár óra múlva jön ez a levél, és volt, hogy másnap is egy következő ilyen.
Köszi! Nem nyitottam meg eddig soha a levelet. Vagyis az abban található linket. Szürke betű sajnos Samsung monitorom vacak a betekintési szöge miatt alig látható. Dönteni meg nem lehet. Az ilyen szürke és apróbetűs szöveg csak akkor látszik ha szemből vagy alulról nézemAz oldal alján elviekben van egy leiratkozás. Kérlek nézd meg.
Köszi! Nem nyitottam meg eddig soha a levelet. Vagyis az abban található linket. Szürke betű sajnos Samsung monitorom vacak a betekintési szöge miatt alig látható. Dönteni meg nem lehet. Az ilyen szürke és apróbetűs szöveg csak akkor látszik ha szemből vagy alulról nézem
Viszont nem sikerül leiratkozni. Rábökök a leiratkozásra, kiveszem a pipát és ledermed az oldal, csak a beállítások szerkesztése szöveg van, a képernyő besötétedik , de mennek az oldal animaciói a háttérben
Csak a talpa vacak, amúgy egy 3 éves Samsung S22D300-as, bár most néztem, hogy a leírás említ valami nézöszög állítási lehetőséget menüből. Majd délután megnézem.Tényleg elég gatya a monitorod
Pedig 2-est kellett volna beírnod. Mindegy ennyin múlott. Pedig már majdnem megvolt.View attachment 41172
Utánvétes megrendelés esetén ide milyen rendelési számot kellene beírnom, ha még egyébként nem rendeltem meg a cuccaim, mert nem tudok nélküle továbblépni?
Beütöttem neki egy 1-est, elfogadta.
Ez volt az első ilyen rendelésem, aminél ott volt ez a mező. Majd a következőnél 2-est írok!Pedig 2-est kellett volna beírnod. Mindegy ennyin múlott. Pedig már majdnem megvolt.
View attachment 41172
Utánvétes megrendelés esetén ide milyen rendelési számot kellene beírnom, ha még egyébként nem rendeltem meg a cuccaim, mert nem tudok nélküle továbblépni?
Beütöttem neki egy 1-est, elfogadta.
Sziasztok!
A termék oldalakon a szövegben lévő linkek kicsit elromlottak, került beléjük egy extra domain. Pl itt: https://www.greenaqua.hu/hu/ada-spring-washer-ss-csotisztito-10-mm-es-uveghez.html az ADA Superge link ide mutat: https://www.greenaqua.hu/hu/https://www.greenaqua.hu/hu//ada-superge-tisztito-oldat.html