• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Green Aqua webshop fejlesztések

Sziasztok!

Van annak valami oka, hogy a GA-s tápoknál már szinte mindenhonnan eltűntek a vízcserés adagolási táblázatok? Hasznos kis útmutató, és aki nem tudja, hogy van az nem is keresi.

Nem tudom pontosan mire gondolsz

http://www.greenaqua.hu/hu/green-aqua-micro-novenytap-1000-ml.html
http://www.greenaqua.hu/hu/green-aqua-macro-novenytap-500ml.html

Most csak gyorsban.

Lehet a wellnessnél nincs fent. De nem töröltünk semmit.

Ettől függetlenül hamarosan frissítjük az oldalakat.
 
Sziasztok,

Nem biztos hogy pont ide kéne írnom, de elég régóta bosszant egy dolog a webshop-pal kapcsolatban meg úgy általában.
Nem lehetne véletlenül a készletet összekötni a webshop-pal esetleg a pénztárgéppel?
Néhányszor már rendeltem tőletek, meg időnként jártam a boltban is, de szinte mindig van olyan hogy ez vagy az épp nincs miközben a web-es felületen készleten felirat szerepel.
Utoljára szombaton jártam így hogy a boltban szembesültem hogy kb. nincs amiért órákat utaztam. Most ránézve a webshop-ra még mindig készleten felirat szerepel, úgyhogy még az sem lehet hogy pont elvitték miután megnéztem és mielőtt odaértem.
Lehet hogy én reagálom túl, de valahogy a Ti szintetektől én elvárnám hogy valós helyzetet lássak az elérhető dolgokról.

Köszi hogy elolvastátok!

Zsolt
 
Sziasztok,

Nem biztos hogy pont ide kéne írnom, de elég régóta bosszant egy dolog a webshop-pal kapcsolatban meg úgy általában.
Nem lehetne véletlenül a készletet összekötni a webshop-pal esetleg a pénztárgéppel?
Néhányszor már rendeltem tőletek, meg időnként jártam a boltban is, de szinte mindig van olyan hogy ez vagy az épp nincs miközben a web-es felületen készleten felirat szerepel.
Utoljára szombaton jártam így hogy a boltban szembesültem hogy kb. nincs amiért órákat utaztam. Most ránézve a webshop-ra még mindig készleten felirat szerepel, úgyhogy még az sem lehet hogy pont elvitték miután megnéztem és mielőtt odaértem.
Lehet hogy én reagálom túl, de valahogy a Ti szintetektől én elvárnám hogy valós helyzetet lássak az elérhető dolgokról.

Köszi hogy elolvastátok!

Zsolt

Szia,

Köszi a visszajelzést. Egy része technikai probléma egy másik a praktikus, menedzselhető ügymenet része.
Két rendszerünk fut párhuzamosan. A benti ami készlet pontos. Ezt telefonon bármikor megtudhatod, hogy van vagy nincs valami ezért nem kell utazgatni. Valamiért idegenkedünk a telefonálástól és inkább utazunk pedig sokat spórolhatnánk időben.
A másik a web ami helyre közel pontos, de lehetőséget ad arra, hogy valamit megrendelj ami ma nincs, holnap viszont lesz. Vagy 2 nap a beszerzés, vagy hetente 2x jön stb. Kismillió kombináció. És ezeknél sokkal vadabb dolgok vannak még....

Nálunk a gyors forgás miatt a legnagyobb kihívás a folyamatos árumozgás kontrollálása. Az előre gondolkodás. Ha annyian dolgoznánk mint egy Tescoban, valószínűleg nem lenne probléma, de jelenleg is kb 10 fő dolgozik azon, hogy a lehető legjobban menjenek a dolgok.
Hogy hetente akár egy tucat beérkező szállítmány le legyen kezelve és az a sok ezer csomi amit éves szinten kezelünk néhány napon belül megérkezzen az ügyfelekhez. Ebbe sajna bele tartozik az is, hogy van ami nem érkezik meg időre, vagy nincs még betárolva pedig megjött és van amikor a szoftverben is elcsúszások vannak a tranzakciók vagy a rendszerfrissítések miatt.

A fejlesztésünk elkészült a két rendszer szinkronizálására, de a készlet szinkron bevezetés előtt van. A szezont valószínűleg lefutjuk enélkül mert az elmúlt hónapokban is rengeteg kihívást adott a rendszerek szinkronizációja.
Érezzük a problémát, igyekszünk javítani rajta és van amin bár szeretnénk nem tudunk. Reméljük azért kevesebb lesz a bosszúság és több az öröm a rendeléseknél. De egy telót tényleg dobj le legközelebb a készlet miatt. Nem szeretjük rabolni az idődet :)


UI: Mi egy kis cég vagyunk. De hogy a fenti probléma mennyire nem egyedi, egy gyors példa. Média Markt webshop ami az év shopja lett stb. Objektív nézőben vagyok. Látom raktáron. Melyik üzletben. Nem látszik. Aztán az apró betűben valahol a rendelés közben kiderül hogy egyáltalán nincs raktáron de pár nap alatt beszerzik. Felteszik mert a hazai tapasztalatok szerint 2-5 nap átfutás teljesen normálisnak számít egy webes rendelés esetén. Majd szólnak ha mehetek érte. Ha ők a milliárdos fejlesztésekkel nem tudják ezt megfelelő módon kivédeni, akkor a kis akvarisztikai bolt, hogyan tudná. A közel 3000 termékkel.
 
Köszi a választ. Sajnos volt már szerencsém ahhoz is hogy telefonon egyeztettem, de hát akkor is ugyanúgy benne van hogy fél perc múlva elviszik. Szerintem még rendelésemnél is volt hogy mire mentem már nem volt (de erre már nem vennék mérget). Na ezért nem telefonálok előre.
De ezek benne vannak, csak látom a GA honlapon hogy van napokkal később is, mikor nincs is és mikor ott voltam azt a választ kaptam hogy nem is lesz (Elatine hydropiper).

Én nagy cégeknél dolgozok, így kevésbé látom át mekkora probléma a rendszer 'összehegesztése' kisebb cégeknél (nálunk már szinte elvárás hogy folyamatosan racionalizáljunk/fejlesszünk), csak azt gondolná az ember hogy mondjuk 10 készleten ez van webshopban, és mondjuk ha neten foglalnak ötöt akkor már csak öt eladható, ha meg a pénztárban elkezdenék beütni a maradékból ha eladtok akkor öt után mondjuk a gép is azt mondaná hogy ennyi volt... hiába van még öt ha nem engedné kiadni. Persze ez az elmélet... ;)
 
Köszi a választ. Sajnos volt már szerencsém ahhoz is hogy telefonon egyeztettem, de hát akkor is ugyanúgy benne van hogy fél perc múlva elviszik. Szerintem még rendelésemnél is volt hogy mire mentem már nem volt (de erre már nem vennék mérget). Na ezért nem telefonálok előre.
De ezek benne vannak, csak látom a GA honlapon hogy van napokkal később is, mikor nincs is és mikor ott voltam azt a választ kaptam hogy nem is lesz (Elatine hydropiper).

Én nagy cégeknél dolgozok, így kevésbé látom át mekkora probléma a rendszer 'összehegesztése' kisebb cégeknél (nálunk már szinte elvárás hogy folyamatosan racionalizáljunk/fejlesszünk), csak azt gondolná az ember hogy mondjuk 10 készleten ez van webshopban, és mondjuk ha neten foglalnak ötöt akkor már csak öt eladható, ha meg a pénztárban elkezdenék beütni a maradékból ha eladtok akkor öt után mondjuk a gép is azt mondaná hogy ennyi volt... hiába van még öt ha nem engedné kiadni. Persze ez az elmélet... ;)

Hát igen ha ilyen egyszerű lenne az élet.... :)

A fenti Elatine példánál maradva.

GA nincs készleten.
Tropica igen.

Tropica kereskedői webshopban (B2B) készleten van most per pill. Hétfőn hajnalban rendelünk növényt akkor kiderül hogy rendelhető vagy sem. Mondjuk rendelhető.
Aztán kedden amikor megjön a csomag nincs benne elatine.... :) Hiába a vállalatirányítási rendszer, hiába a drága fejlesztés, amikor csomagolták volna már nem volt vagy valami más jött közbe. Mondjuk a Tropica esetén 98%-os kötelező leszállítási arány van de ez egyetlen másik cégre sem igaz.

De akkor egy másik eset. Mondjuk sikerül megrendelni. Meghozzák. És megsérül menet közben. A készletünk még jelzi, az aktualizálás - selejtezés után kerül ki.
Vagy meghozzák, de élő növényről beszélve eladhatatlan pl fagykáros.

Nem a kifogásokat keresem, csak picit szeretném megmutatni, hogy nem csak arról szól, hogy egy kapcsolót átállítok, hogy van vagy nincs.

Jelenlegi állapot szerint a Tropica webshopban van tehát rendelhető. Nálunk rendelhető, hogy meg tudd rendelni jövőhétre. Kedden pedig megtudjuk, hogy valóban megjött e a növény. Itt mondjuk egy harmadik féltől függünk.
 
És akkor egy akvakertész megjegyzés a növényhez :)

Az Elatine egy kényes növény. Nem szereti sem a hideget, sem a meleget. Az egyik legháklisabb zselében tartott növény az előtériek között.
Ha éppen van és jó kondiban van az jó. De azért szép számmal kell kidobálni, ha éppen nem jó a széljárás :)

Néhány hasonlóan kényes növénynél behúzzuk a féket a szélsőséges időben. Pl Blyxa Japonica, Eleocharis Sp, Elatine. Most annyiban javul a helyzet, hogy ezek a hőmérsékletre érzékeny növények is biztonságosabban utaznak a kertészetekből.
Reményeink szerint egyre többet láthatunk majd a polcokon.

Ez csak mind info a készletkezelésen felül.
 
Köszi a választ. Sajnos volt már szerencsém ahhoz is hogy telefonon egyeztettem, de hát akkor is ugyanúgy benne van hogy fél perc múlva elviszik. Szerintem még rendelésemnél is volt hogy mire mentem már nem volt (de erre már nem vennék mérget). Na ezért nem telefonálok előre.
De ezek benne vannak, csak látom a GA honlapon hogy van napokkal később is, mikor nincs is és mikor ott voltam azt a választ kaptam hogy nem is lesz (Elatine hydropiper).

Én nagy cégeknél dolgozok, így kevésbé látom át mekkora probléma a rendszer 'összehegesztése' kisebb cégeknél (nálunk már szinte elvárás hogy folyamatosan racionalizáljunk/fejlesszünk), csak azt gondolná az ember hogy mondjuk 10 készleten ez van webshopban, és mondjuk ha neten foglalnak ötöt akkor már csak öt eladható, ha meg a pénztárban elkezdenék beütni a maradékból ha eladtok akkor öt után mondjuk a gép is azt mondaná hogy ennyi volt... hiába van még öt ha nem engedné kiadni. Persze ez az elmélet... ;)

Viszont most megnézem neked. És lett rendelve Elatine. Tropica ki is számlázta. Ma megjött a Tropica csomag. Nem volt kezemben de akkor 99.9% hogy van is.
Kérlek csörizz be holnap. Kell, hogy legyen.
 
Köszi hogy megnézted. Sajnos össze kell logisztikáznom, hogy mikor van időm a hobbira. Mert vagy növény nincs vagy időm :)))))
Az időjárás még mindig elég változó, nem biztos hogy csomagban megrendelném, főleg hogy mondtad hogy macerás növény ;)
 
Folyamatosan tartunk Tropica Elatinte-t, múlt héten hétközben elvitték mindent. Növényeknél ami elérhető a termesztőtől, az folyamatosan "készleten" van a weben, hiszen minden hétfőn rendelünk növényt ami kedden vagy szerdán megérkezik, ez több helyen fel van tüntetve. Ahogy az is, hogy ha konkrét elképzelésed van arról, milyen növényt szeretnél, rendeld meg legkésőbb vasárnap délutánig, mert így biztosan berendeljük hétfőn frissen. Ilyenkor még előfordulhat, hogy a termesztő az adott héten nem tudja szállítani a növényt, de ez már elég ritka eset, ilyenkor általában megoldjuk más beszállítótól ugyanazzal a növénnyel (Elatine esetében erre sajnos nincs lehetőség, csak Tropica gyártja).

De ahogy Vik írta, ha ennyire konkrét céllal jön valaki, csörögjön be előtte lévő nap, ha valamiből csak 1-2 db van még félre is szoktuk tenni, nehogy egy másik kolléga, aki nem vett részt a beszélgetésben, eladja közben.

Szállítás pedig már teljesen megoldott, ebben az időben semmi baja nem lesz a növényeknek, bátran lehet növényt rendelni.
 
Sziasztok,

FYI

Miután leadtam a rendelést, angolul írja ki hogy hány pontot kaptam és mennyit használtam fel.
Utána a második sor már magyarul írja hogy a pontok jóváhagyásra várnak.
 
Sziasztok!

Csak jelezném, hogy ráböktem az Akvárium -> Wabi-kusa tál linkre és hát egy Do!Aqua Bright ugrott fel :) Talán itt egy picit félrecsúszott, viszont lehet üvegből van és azért van itt :love:

Üdv, Attila!
 
Sziasztok!

Csak jelezném, hogy ráböktem az Akvárium -> Wabi-kusa tál linkre és hát egy Do!Aqua Bright ugrott fel :) Talán itt egy picit félrecsúszott, viszont lehet üvegből van és azért van itt :love:

Üdv, Attila!
A Be Bright egy wabi táp, ezért ugrott fel. Az üvegek sajnos elfogytak, már nem is gyártják, ahogy az egész Do!Aqua márka megszűnt és egyelőre nem találtunk megfelelő helyettesítő terméket, ezért "üres" a kategória a tápon kívül.
 
Örömmel tájékoztatunk mindenkit :) hogy ismét egy okos funkcióval, illetve ennek az okos funkciónak egy új elemével találkozhattok oldalainkon.
A termék oldalakon eddig félig manuálisan félig automatikusan jelentek meg az alternatív ajánlások. Most felváltottuk teljesen automatizált megoldással, ami ráadásul az elmúlt években összegyűlt felhasználói szokások alapján dobálja az ajánlásokat. (ez egy brutális infó mennyiség... )

Így időnként sokkal jobb ajánlások jönnek, mint amit mi ki tudnánk találni.
Az AI ajánlásait ebben a blokkban találjátok: "Vevőink ezeket a termékeket nézték meg"

Pl egy Sessiliflora csomagolt növényre keresve a termék alatt hasonló igényű növényeket találtok, esetleg hasonló megjelenésű stb féléket.

http://www.greenaqua.hu/hu/tropica-noveny-limnophila-sessiliflora-pcs-elorecsomagolt.html

Egy Prof 4 eheim 2275 alatt előkerülnek más alternatívák is esetleg hasonló teljesítménnyel. Pl OASE Biomaster 600 vagy egy EX 1200-as Tetra.

http://www.greenaqua.hu/hu/eheim-2275-professionel-4-600.html

Egy Otocinclus esetén felkínál hasonlóan hatékony algaevőket:

http://www.greenaqua.hu/hu/ottocinclus-affinis.html

Egy Tropica Acicularis mini-re jönnek szépen a hasonló ajánlások:

http://www.greenaqua.hu/hu/eleocharis-parvula-tc.html

Az egyik kedvenc Eheim Classicra tényleg hasznos alternatívákat dob fel:

http://www.greenaqua.hu/hu/eheim-2213-classic-kulso-szuro-toltettel-duplacsappal.html

Jó böngészést (y)
 
FONTOS!

Április 30-án vasárnap este 8-tól másnap reggel 4-ig szerver költözés lesz. Ezalatt a GA webshop nem lesz elérhető.
Május 1 reggel már minden ok lesz elviekben.

Köszi a figyelmet :)
 
A szerverünk a következő néhány órában nem lesz elérhető. Várhatóan vasárnap reggeltől lesz használható újra.

Köszi a türelmet (y)
 
Back
Oldal tetejére