• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Forma 1

Végre!Már alig bírtam kivárni!Kíváncsi leszek az új időmérő rendszerre és a rádiós korlátozásra, hogy mennyivel lesz inkább a pilóták kezében a verseny.Remélem sokkal több döntést kell majd meghozniuk.Az autók kinézetéről.Valóban nagyon szép lett a Renault és a Ferrari, de nálam ezéven a Redbull viszi a prímet.
Remélem ezéven végre a Mclaren is összeáll és világbajnok istállóhoz méltó helyen láthatjuk a két világbajnok versenyzőjüket.Hajrá Alonso!
 
Sziasztok!
Holnap reggel mindenki aki szereti az F1-et ,ne felejtse el bekapcsolni a televíziót ,mert IDŐMÉRŐ.:woot:
Ami már most tetszik -igaz Ferrari pártiként mondom ezt - örülök annak ,hogy végre visszatért a Renault gyári csapatként ,és főként az tetszik ,hogy egy vérbeli ,retrós ,az eredeti arany- fekete festést kapta az autó.A Ferrari is tetszik ,de a Renault lett a legszebb szerintem.Csak álljon össze a technika is.
View attachment 7023
Ez az, ez az!
 
Most kapcsoltam ki a TV-t pár perce...
Egyelőre olybá tűnik, hogy a tavalyi trendek folytatódnak, de azt én is várom, hogy versenytávon mennyit ad hozzá a pilóták "magánya" és hogy idén mennyire lesz verseny. (a benzin spórolós körözés helyett)
Mindenesetre jó volt Szujó Zoli, amikor a kamera telibe mutatta az egyik versenyző kormányát a hatalmas kijelzővel, aztán végig tárgyalták, hogy idén mennyire oda fognak figyelni, hogy a boxból semmi üzenet ne mehessen sem madár nyelven, sem a belógatott táblán, sem sehol.
Személy szerint én azokat az időket várom vissza, amikor olyan gumit tettek fel, amilyent a versenyző optimálisnak érzett (Senna nem volt kedvencem, de zseniálisan csinálta, élveztem, hogy a négy keréken három féle gumi is volt és Őt igazolta), amikor még tankoltak menet közben, amikor még férfias verseny volt nyélgázon és persze a TV-n is átjött, hogy bömböltek a motorok. Ja, és nem a mérnök irányította az autó millió paraméterét a klaviatúra mögül, hanem a versenyző versenyzett.

Bízok benne, hogy az idei év izgalmasabb lesz, mint a tavalyi, ezért 07:00-kor tuti újra a TV előtt leszek, hadd lássam az első időmérőt:)
 
Most kapcsoltam ki a TV-t pár perce...
Egyelőre olybá tűnik, hogy a tavalyi trendek folytatódnak, de azt én is várom, hogy versenytávon mennyit ad hozzá a pilóták "magánya" és hogy idén mennyire lesz verseny. (a benzin spórolós körözés helyett)
Mindenesetre jó volt Szujó Zoli, amikor a kamera telibe mutatta az egyik versenyző kormányát a hatalmas kijelzővel, aztán végig tárgyalták, hogy idén mennyire oda fognak figyelni, hogy a boxból semmi üzenet ne mehessen sem madár nyelven, sem a belógatott táblán, sem sehol.
Személy szerint én azokat az időket várom vissza, amikor olyan gumit tettek fel, amilyent a versenyző optimálisnak érzett (Senna nem volt kedvencem, de zseniálisan csinálta, élveztem, hogy a négy keréken három féle gumi is volt és Őt igazolta), amikor még tankoltak menet közben, amikor még férfias verseny volt nyélgázon és persze a TV-n is átjött, hogy bömböltek a motorok. Ja, és nem a mérnök irányította az autó millió paraméterét a klaviatúra mögül, hanem a versenyző versenyzett.

Bízok benne, hogy az idei év izgalmasabb lesz, mint a tavalyi, ezért 07:00-kor tuti újra a TV előtt leszek, hadd lássam az első időmérőt:)
Egyet értek. Ez a "jaj, nehogy baja legyen a pilótának" filing annyira nyomasztó. Azt várom, mikor vezetik be a pályákon is a 130 km/h-s korlátozást, és a megtett kilométerek után a kötelező pihenő időt.
 
Hát ez az új időmérő rendszet botrányosan sz@r lett...
Annyira ,hogy a Ferrari ki sem ment a végén:(.A hiba okozói az FIA-nál ülnek.Mi a szarért kell piszkálni azokat a dolgokat amik működtek eddig,nem értem.
Jól megfogalmazta Wéber Gabi:a kicsikkel csesztek ki megint .
 
Annyira ,hogy a Ferrari ki sem ment a végén:(.A hiba okozói az FIA-nál ülnek.Mi a szarért kell piszkálni azokat a dolgokat amik működtek eddig,nem értem.
Jól megfogalmazta Wéber Gabi:a kicsikkel csesztek ki megint .
Így van!Akiknek nem jött ki a lépés, azoknak esélytelen volt a javítás.Nem jó ez így.Viszont saját szemszögemből, jó volt látni, hogx rengeteget fejlődött a Mclaren, remélem csak a gumival spóroltak volt még egy kicsi az autóban.Illetve hogy megint ott vannak az autók a pályacsúcsok környékén, ez is nagy előrelépés.
 
Nekem először, amikor bejelentették az új időmérő rendszert, kifejezetten tetszett az ötlet, mert én is azt hittem, hogy ez kicsit megpörgeti az eseményeket, és többet fognak kőrözni a pályán, nagyobb lesz a forgalom stb. De valóban, ebben a formában ez a rendszer megbukott, viszont szerintem egy nagyon apró módosítással ez kezelhető lenne: Maradjon meg, hogy 90 másodpercenként kiesik az utolsó helyen álló versenyző, de ne legyen az, hogy nem fejezheti be a körét. Nagyon sokszor már azért nem próbálkoztak a csapatok és pilóták, mert körbe se értek volna, mielőtt megkezdődne a 90 másodperces visszaszámolás. De azt az ötlet is jónak tartom amit a Szujóék mondtak, hogy minden csapat kapjon három garnitúra extra abroncsot, amit lehet gyilkolni, nem kell velük spórolni, és hátha akkor ösztönözve érzik magukat arra hogy kőrözzenek, és ne spóroljanak. Talán ez a legnagyobb problémája a motorszabálynak azzal a részével is, hogy egy évben csak öt (4?) egységet használhat el egy pilóta. A Mercedest leszámítva senki nem merte agyonhajtani az autójukat, mert nem bírták egyszerűen. Üzemanyag spórolás, gumi spórolás, motor spórolás, és senki nem meg a nagyon kötelezőnél többet autózni.

Volt szó róla hogy visszavezetik a verseny közbeni tankolást. Ennek én szintén örültem volna, de rájöttem hogy visszaemlékezve, az utolsó pár évben amikor lehetett tankolni, a csapatok egyszerűen megoldották az előzéseket a "boxban" és erősen lecsökkent a pályán lévő test-test elleni küzdelem.
 
@Gottfried Donát maximálisan egyetértek: ilyen kupac trágyát rég láttam, mint a reggeli edzés. Határozottan örvendek, hogy a Ferrari a boxban maradással mintha tüntetett volna ez ellen.
Nem mondom, hogy vissza a kézi sebváltóig, de valahogy versenyt kellene mutatni a pályán, mert így csak aludni fog a néző, amíg a pályán benzint spórolnak.
Még a végén valami agytröszt kitalálja, hogy a verseny felénél aki az utolsó, annak ki kell állnia, aztán mittoménhány másodpercenként még egy versenyző és a kockás zászlót már csak a pontszerzőknek lengetik, nehogy elfáradjon a zászlós ember.:banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:
Legyen már verseny, taktikai csatákkal, előzésekkel, odapakolt vállakkal, amiért érdemes nézni ezt a cirkuszt és szereljék le a hangtompítót is az autókról.
Ha belegondolok, hogy Nigel Mensel mit szólna, ha most kellene versenyezzen...
 
Nem forma 1 de szerintem itt is jó. Michelisz Norbi az idei első versenyen 3,lett a gyári Hondában. Hajrá Norbi(y):)
 
nme
Nem örülök neki, nekem nem szimpatikus. Neki nem romlott el a kocsija, ennyi...
Nem egy világbajnok típus,de az idén megérdemelte.Szerintem - bár lehet nem lesz igazam - de Rosberg is úgy fog járni mint Button. Egyszeres bajnok marad.Aztán ki tudja ,lehet csak megerősíti ez a győzelem. Bár nekem sem volt kedvencem.
Még Alonsot is jobban csípem ,úgy is ,hogy a 9-10.helyekért csatázik(szegény).:);)
 
nme

Nem egy világbajnok típus,de az idén megérdemelte.Szerintem - bár lehet nem lesz igazam - de Rosberg is úgy fog járni mint Button. Egyszeres bajnok marad.Aztán ki tudja ,lehet csak megerősíti ez a győzelem. Bár nekem sem volt kedvencem.
Még Alonsot is jobban csípem ,úgy is ,hogy a 9-10.helyekért csatázik(szegény).:);)
Alonso jól tud vezetni, viszont a döntései a szerződéseiről erősen vitathatóak, nem feltétlen tartom egy egyenes embernek, illetve szerintem konkrétan rosszul döntött az eligazolásokkor. Valamint hisztis. Szóval őt sem bírom. Bár Senna óta senkinek sem drukkoltam igazból, mindig volt valaki, aki ellen voltam. Kimit bírom még, ő laza srác.
 
Újabb unalmas szezonon vagyunk túl. Remélem, hogy jövőre borul az erősorrend. 1996 óta nézem folyamatosan a forma 1-et, mindössze két kihagyott időszakkal. Az egyik a 2000-es évek elején a Ferrari uralom alatt, a másik idén, a Mercik miatt. Ezeket az időszakokat nagyon unalmasnak találtam.
 
Alonso jól tud vezetni, viszont a döntései a szerződéseiről erősen vitathatóak, nem feltétlen tartom egy egyenes embernek, illetve szerintem konkrétan rosszul döntött az eligazolásokkor. Valamint hisztis. Szóval őt sem bírom. Bár Senna óta senkinek sem drukkoltam igazból, mindig volt valaki, aki ellen voltam. Kimit bírom még, ő laza srác.
Azért azt ne felejtsük el ,hogy olyan eset amikor egy vadi új autóba beült valaki és vb. címet nyert közvetlenül abban az évben ,az ugye Hamiltonon kívül (a mostani Mercis éra)csak Buttonnak sikerült a BrawnGP-vel.Alonsonak is vannak valóban olyan időszakai amik nem kifejezetten szimpatikusak,de összességében azért bírom ,mert mint most is kitart a csapat mellett,annak ellenére ,hogy nem fut a szekér.Már rég ott hagyhatta volna őket.A Ferrarival is lehúzott öt évet,sikertelenül,pedig nem rajta múlt .
Persze ezekről a témákról naphosszakat lehetne beszélgetni,mert annyira bonyolult összetett lett az F1 napjainkban.Meg persze zűrzavaros ,káoszos ,a sok bugyuta szabályozás miatt:)
 
Unalmas és pont. Bár akkor még nem éltem, de volt szerencsém 1969-től a forma 1-es versenyek nagyrészét megnézni és sokkal izgalmasabbak voltak a versenyek. Régen hősök ültek a volán mögött, ma pedig robotok.
 
Unalmas és pont. Bár akkor még nem éltem, de volt szerencsém 1969-től a forma 1-es versenyek nagyrészét megnézni és sokkal izgalmasabbak voltak a versenyek. Régen hősök ültek a volán mögött, ma pedig robotok.
OK,de ez ne feltétlenül az ő hibájuk.Nyilvánvaló,hogy a sok szabály megöli az egészet.Nyomnák ők keményebben ,de a motorokra és a gumikra is vigyázniuk kell a sok értelmetlen szabály miatt.Ross Brawn fogalmazta meg pár napja jól a fennálló helyzetet.Az unalmas futamok elkerülése érdekében hozzák a sok rossz újítást ,ami visszájára fordul ,és még rosszabb lesz minden.A jövő évi változások sem pont most kellenének.Amikor már a többi csapat is beéri teljesítményben a Mercit ,és izgalmasak lehetnének a futamok ,nem csak egy csapatos,akkor megint húznak valami rossz döntést.
Ne érts félre ,valóban nem olyan jó a mai f1 mint pl.10 -15éve .....de ez a döntéshozók hibája. A sok hibás döntés miatt hagyta el az a pár nagy múltú autógyár is anno a száguldó cirkuszt ,mint a BMW,vagy a Toyota.
 
Utoljára módosított:
A mai napig a DRS bosszant a legjobban. Előzzünk gombnyomásra...
Nameg a spórolás. Spórolni kell a gumival, motorral, üzemanyaggal...
Meg az aszfaltozott bukóterek.
Meg a q1 q2 q3 felosztás.
Meg az, hogyha két autó összeér, akkor már rögtön megy a rádión a panaszkodás, árulkodnak, mint az óvodások.
Idén, az utolsó 5-6 versenyt nem is néztem, és nem is maradtam le semmi érdekesről.
 
Back
Oldal tetejére