• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Forma 1

Ja ja igaz, ezek unalmasak. A DRS az igazi, ott nincs kecmec! :( Én amúgy imádom ezeket a régi versenyeket nézegetni, tulajdonképpen 69-től az összes versenyt láttam már...Az előtte lévőkből csak részeket.
 
Ebben az időszakban turbómotorokkal közlekedtek, és volt olyan autó, amelyik 1400 lóerőt adott le a hátsó kerekekre.
1,5 literes motorral...:eek:
Ja, és nem volt sem motor, sem gumiszabály, tankoltak futam közben és VERSENY volt:woot:
Jó lenne visszaugrani 30 évet...;)
 
Az a baj hogy itt nem csak a DRS-el van baj, hanem magukkal a pilótákkal is... egyszerűen nem mernek bevállalni semmi kockázatot, a biztos pontokra kell menni. Nem mernek olyan kerék a kerék ellen csatákba bocsátkozni, mint ezeken a felvételeken. Ezzel még nem is lenne baj, de amikor valaki megpróbál előzni (az idei évben Verstappentől láttunk egy-két hajmeresztő, ám de tökös mutatványt), akkor az előzött fejhangon üvölt a rádióba hogy ezt mégis hogy képzeli és ilyet hogy lehet. Ezt hívják autóversenyzésnek :)
 
Az a baj hogy itt nem csak a DRS-el van baj, hanem magukkal a pilótákkal is... egyszerűen nem mernek bevállalni semmi kockázatot, a biztos pontokra kell menni. Nem mernek olyan kerék a kerék ellen csatákba bocsátkozni, mint ezeken a felvételeken. Ezzel még nem is lenne baj, de amikor valaki megpróbál előzni (az idei évben Verstappentől láttunk egy-két hajmeresztő, ám de tökös mutatványt), akkor az előzött fejhangon üvölt a rádióba hogy ezt mégis hogy képzeli és ilyet hogy lehet. Ezt hívják autóversenyzésnek :)
Egyetértek, nincs már csatázás, de egyébként a 2016 évben nagyon megfigyelhető volt (legalábbis én így vettem észre) hogy ha bármi volt harc közben akár csak kicsit megfogta a füvet vagy akármi akkor már jött hogy 5 másodperces büntetés, boxutca áthajtás stb.. minek ilyen szinten leszabályozni mindent?! küzdjenek egymással, természetesen ésszerű határok között, ne öljék meg egymást, de ameddig tiszta csata van addig hagyni kéne őket, nem minden kis apró hülyeségért egyből büntetéseket osztani. Persze a pilóták is kényesebbek lettek mint voltak, én bevallom nem nézem olyan régóta ezt a sportot csak kb 5-7 éve valahol viszont még akkor is másképp mentek a dolgok, nem volt ennyi szabály, rámenősebbek voltak, sokkal jobban akarták a dolgokat, most meg nem tudom, úgy vannak hogy oké beülök, vezetek egy két óra hosszát, megkapom a pár milla fizetésem és hazamegyek lepihenek. Vagy valami ilyesmi :D
 
És aki nem látta volna, a best of palik sorozat első része. Én nagyon bírtam ahogy ő közvetített.
A sorozat 10 részes, youtube-on fent van, szerintem ide bőven elég egyet linkelni.
 
Ezt hívják autóversenyzésnek
Ilyen lenne az AUTÓVERSENYZÉS nálam.....ami akár minden napos kellene ,hogy legyen,és nem pedig egy olyan eset amit még hetekkel később is beszél a média, a szereplők egymásra mutogatásáról már nem is beszélve.Ez amugy egy tényleg jó példa a kemény csatározásokra;):)amik feldobhatnák a sportot.Nem értem ,hogy miért félnek ennyire versenyezni,ha törik a gép...naésss........kőgazdagok a csapatok ,pár idom bele kell férjen.Amerikában vajon miért népszerű annyira a Nascar. Az embereknek ,a shownak az kell ,hogy autók törjenek.(persze komoly baleset nélkül)
 
Ilyen lenne az AUTÓVERSENYZÉS nálam.....ami akár minden napos kellene ,hogy legyen,és nem pedig egy olyan eset amit még hetekkel később is beszél a média, a szereplők egymásra mutogatásáról már nem is beszélve.Ez amugy egy tényleg jó példa a kemény csatározásokra;):)amik feldobhatnák a sportot.Nem értem ,hogy miért félnek ennyire versenyezni,ha törik a gép...naésss........kőgazdagok a csapatok ,pár idom bele kell férjen.Amerikában vajon miért népszerű annyira a Nascar. Az embereknek ,a shownak az kell ,hogy autók törjenek.(persze komoly baleset nélkül)
Vagy ilyen: 1993 - Senna, Prost és Schumacher kóstolgatják egymást Silverstone-ban. Csak meg kell nézni, hogy a videó alatt hányszor szorítják le egymást, vagy vágnak be egymás elé. (Persze itt is Senna volt a zsivány...)
 
És aki nem látta volna, a best of palik sorozat első része. Én nagyon bírtam ahogy ő közvetített.
A sorozat 10 részes, youtube-on fent van, szerintem ide bőven elég egyet linkelni.
"há' ez nem rally autó, szóljanak máá neki" :D Igen, vannak aranyköpései a Palik Úrnak az biztos, rengeteg van belőlük a youtubon néztem már párat én is belőlük :D

Vagy ilyen: 1993 - Senna, Prost és Schumacher kóstolgatják egymást Silverstone-ban. Csak meg kell nézni, hogy a videó alatt hányszor szorítják le egymást, vagy vágnak be egymás elé. (Persze itt is Senna volt a zsivány...)

És ezeknél a régi autóknál azért hozzá kell tenni hgoy vezetni is tudni kellett őket, nem csinált meg helyettük mindent az elektronika. itt még gyerek cipőben jár mindenféle aerodinamika, szervó, lefulaldásgátló meg a rosseb tudja még micsodák amikkel már a mostani autók tele vannak pakolva.
 
Olvasva az elmúlt nap dolgait, szerintem más versenyt kéne néznetek :D Csúcskategóriaként nem engedhetik meg, hogy eszetlen pénzek menjenek a sportba (igen, a mostanihoz képest is van még eszetlenebb), túl veszélyes legyen és irányt kell mutatni a környezettudatos hülyeségekben, ugyanaz a downsizing megy mint az utcai autóknál, ez kell, túl nagy közönség nézi ahhoz, hogy "felelőtlenek" legyenek.

Ha eszetlenséget meg vérre menő harcot akartok, nézzetek ausztrál V8 szuperkupát, na azok kemény gyerekek, nem féltik egymást se, magukat se, meg az autókat se, erő is van, élmény minden futam.

A Forma-1 rég nem erről szól. Vissza lehet sírni a régit, mint a B-csoportot a rallyban, de hihetetlen veszélyes volt, ami nem normális dolog. Azt a részt gondolom senki nem hiányolja, hogy folyton halálos balesetek legyenek. Márpedig összefügg. Akkor lehetnének megint 1000+ lóerős dögök, ha becsuknák a kalickát rajtuk, az meg már nem Formula autó, akkor az lesz a baj.

Idén az izgalmasabb közvetítésekben lehet bízni, a Liberty Media már a tavalyi szezon közben is sok érdekességet vezetett be, ma meg végleg eltüntették a vénembert az élről, Ecclestone-nak már egy szava nem lesz az egészbe. A Liberty egy kőkemény médiacég, tudják, hogy csak show-val lesz nézettség, ettől lehet várni a csodát.

u.i.: ha olyan versenyt akartok nézni, ami elejétől végéig izgalmas, akkor meg nézzetek driftet, abból még nem láttam unalmasat pro szinten ;)
 
"há' ez nem rally autó, szóljanak máá neki" :D Igen, vannak aranyköpései a Palik Úrnak az biztos, rengeteg van belőlük a youtubon néztem már párat én is belőlük :D
Palik Úr egy másik dimenzióba került minden csatánál. Hányszor ordított torka szakadtából. Egyszerre röhögtem, és izgultam.
 
Olvasva az elmúlt nap dolgait, szerintem más versenyt kéne néznetek :D Csúcskategóriaként nem engedhetik meg, hogy eszetlen pénzek menjenek a sportba (igen, a mostanihoz képest is van még eszetlenebb), túl veszélyes legyen és irányt kell mutatni a környezettudatos hülyeségekben, ugyanaz a downsizing megy mint az utcai autóknál, ez kell, túl nagy közönség nézi ahhoz, hogy "felelőtlenek" legyenek.

Ha eszetlenséget meg vérre menő harcot akartok, nézzetek ausztrál V8 szuperkupát, na azok kemény gyerekek, nem féltik egymást se, magukat se, meg az autókat se, erő is van, élmény minden futam.

A Forma-1 rég nem erről szól. Vissza lehet sírni a régit, mint a B-csoportot a rallyban, de hihetetlen veszélyes volt, ami nem normális dolog. Azt a részt gondolom senki nem hiányolja, hogy folyton halálos balesetek legyenek. Márpedig összefügg. Akkor lehetnének megint 1000+ lóerős dögök, ha becsuknák a kalickát rajtuk, az meg már nem Formula autó, akkor az lesz a baj.

Idén az izgalmasabb közvetítésekben lehet bízni, a Liberty Media már a tavalyi szezon közben is sok érdekességet vezetett be, ma meg végleg eltüntették a vénembert az élről, Ecclestone-nak már egy szava nem lesz az egészbe. A Liberty egy kőkemény médiacég, tudják, hogy csak show-val lesz nézettség, ettől lehet várni a csodát.

u.i.: ha olyan versenyt akartok nézni, ami elejétől végéig izgalmas, akkor meg nézzetek driftet, abból még nem láttam unalmasat pro szinten ;)
Úgy örülnék, ha igazad lenne, ha izgalmas lenne végre. Meglátjuk. Idén is adok neki 4 futamnyi esélyt, ha az alatt nem bizonyít, akkor bizony a vízcsere és az aljzatporszívózás lesz vasárnap 2-re beütemezve.
 
Részemről nem vagyok nagy autósport (és más sport se) rajongó, nekem a forma 1 a vasárnapi sziesztákhoz tartozik csak közben beleivódott kicsit a vérembe így nem szeretem kihagyni a futamokat, persze tudom hogy unalmas meg mit tudom én, de azért néha vannak nagyon jó kis jelenetek, meglátjuk mi fog kisülni idén ebből a nagy átszerveződésből, főleg hogy Bernie papát likvidálták és persze széles gumik, pontrendszer eltörlés stb amiket ez az év hoz majd. Az első futamon igazából már ki fog derülni hogy mi mennyire lesz jó aztán a szezon többi versenyein majd finomítják. Tavaly is próbálkoztak egy új időmérő rendszerrel de gyorsan vissza is léptek tőle, volt jó és rossz pontja is annak, de hát ez egy ilyen sport ahogy mondod is :)
 
Még egy rövid gondolat, a lényeg maradt le. Szerintem egyáltalán nem volt unalmas az előző év. A két Merci elvolt elöl, pont nem érdekelt, egyiküket sem kedvelem, Mögöttük viszont hatalmas show ment, általában Verstappennek köszönhetően, de mások is odatették magukat. Az év második felében gyakorlatilag azt vártam minden versenyen, hogy mikor mutat megint valami olyat, amitől leesik az állam. És a régi "nagy" versenyek sem elsőtől utolsó körig voltak izgalmasak. Ha van három igazán látványos előzés, látok valami olyat, amire nem számítottam, és vannak csaták (nem az első helyért, hátrébb is van élet) akkor már élvezem.
 
Meg persze a NASCAR
Na számomra az a vicc. Tudom, nagyon erős autók, nagyon nehezen kezelhetők, legtöbben el se tudnánk indulni vele, de akkor is csak körbe-körbe mennek. Az is azért "izgalmas" mert folyton összetörik egymást mint a sportok nagy része ami arról a tájról érkezik.
 
Még egy rövid gondolat, a lényeg maradt le. Szerintem egyáltalán nem volt unalmas az előző év. A két Merci elvolt elöl, pont nem érdekelt, egyiküket sem kedvelem, Mögöttük viszont hatalmas show ment, általában Verstappennek köszönhetően, de mások is odatették magukat. Az év második felében gyakorlatilag azt vártam minden versenyen, hogy mikor mutat megint valami olyat, amitől leesik az állam. És a régi "nagy" versenyek sem elsőtől utolsó körig voltak izgalmasak. Ha van három igazán látványos előzés, látok valami olyat, amire nem számítottam, és vannak csaták (nem az első helyért, hátrébb is van élet) akkor már élvezem.

Ezzel lényegében teljesen egyet értek, függetlenül attól hogy nem bírom a kiscsávót, de a műsort megcsinálta, főleg a brazil esős futamon amikor ronggyá alázott mindenkit. Ott azért vitte a hátán a száguldó cirkuszt de nagyon.
 
Na számomra az a vicc. Tudom, nagyon erős autók, nagyon nehezen kezelhetők, legtöbben el se tudnánk indulni vele, de akkor is csak körbe-körbe mennek. Az is azért "izgalmas" mert folyton összetörik egymást mint a sportok nagy része ami arról a tájról érkezik.
Ott viszont minden pillanatban, minden helyezésért verseny van. Ott a sokadiknak is jár pénz, meg pont, szóval ott még a 72. helyért is megküzdenek.
 
Back
Oldal tetejére