• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Forma 1

Kövezzetek meg, de nekem tetszett Rosberg produkciója. Vettel is tetszett, főleg a végén, amikor nem ment rá Rosbergre. Kimit is szeretem, csak valahogy a motivációt nem érzem Nála, pedig nem felejtett el vezetni az tuti)
Hamiltont el kell ismerni, hogy jó pilóta, de emberileg az én szememben 00!
A jövő évi szabályokat nem ismerem még, de amíg nem hozzák vissza a VERSENYt, addig fanyalogva nézem én is a futamokat annak ellenére, hogy volt azért élvezhető verseny IS. (és itt sajnos az IS a hangsúlyos)
Szerintem amíg a gumi szabályt nem törlik el (régi szép idők, amikor akár mindegyik keréken lehetett másféle gumi... szegény Senna most mit mondana?), amíg nem fognak újra tankolni, amíg nézni kell, hogy nehogy fél literrel több legyen a fogyasztás, addig nem lesz igazi verseny. No meg amíg a boxból megmondják, melyik kapcsolót/tekerentyűt hova állítsák...
szerk.: a Verstappen gyerekre leszek kíváncsi, ha már nem csak forrófejű lesz, hanem rutinból megoldja a helyzeteket, ahol most még hibázik néha. Belőle még lehet valaki.
 
szerk.: a Verstappen gyerekre leszek kíváncsi, ha már nem csak forrófejű lesz, hanem rutinból megoldja a helyzeteket, ahol most még hibázik néha. Belőle még lehet valaki.
A Verstappen gyerek a következő generáció, az efféle már nem is ember, hanem egy versenyzésre kitenyésztett hibrid faj.
Ő igazából nem más, mint az apja - az F1-es társadalom elleni - bosszújának inkarnálódása. Őt soha nem hagyták kiteljesedni, és mindig csak másodpilóta szerepett kapott. "Na majd a fiam egynapon odaver titeket, csak várjátok ki!" :D
 
nme

Nem egy világbajnok típus,de az idén megérdemelte.Szerintem - bár lehet nem lesz igazam - de Rosberg is úgy fog járni mint Button. Egyszeres bajnok marad.Aztán ki tudja ,lehet csak megerősíti ez a győzelem. Bár nekem sem volt kedvencem.
Még Alonsot is jobban csípem ,úgy is ,hogy a 9-10.helyekért csatázik(szegény).:);)
Mai hír: visszavonul.....
 
Kíváncsi vagyok, hogy marad-e a Merci fölény. Láttunk már csodát szabályváltozáskor, pl. 2009-ben. A Merci motor jelenleg viszont annyival erősebb a többinél, hogy lehet, hogy minden változtatás hiába...De ez az első 4-5 versenyen kiderül. Ha idén is Merci dominancia lesz, akkor nem fogom nézni.
 
Így hogy eltörölték a motoroknál a zsetonrendszert, és mindenki annyit fejleszthet a motorján amennyit partnere (vagy saját) pénztárcája megenged, könnyebb lesz talán a Mercedes szintjére feljönni. Valamit aerodinamikai szempontból is akkora lesz a változás, hogy versenyről versenyre tudnak radikális fejlesztéseket vinni a csapatok, és így talán minden versenyen más lesz a favorit. Vagy az fog történni mint 2009-ben, hogy egy valaki kitalál valami annyira tutit, hogy kevés egy év arra hogy a többiek utolérjék.
 
Reménykedjünk hogy nem lesz ekkora dominancia a merci részéről és ezt most nem azért mondom mert nem vagyok merci szurkoló hanem az izgalom és jó futam miatt. Lássuk be azért az utolsó versenyben amikor hamilton egyben tartotta a brigádot, másabb volt a verseny, így is unalmas volt de azért ott van benne hogy bárki bármikor bárhol megpróbálhat akár egy előzést. Vettel drukker vagyok személy szerint (nem lehurrogni :D ) ezért igazából a ferrarit látnám más helyzetben, de hát nagyon kevés esélyt látok erre sajnos. Idén az aero is sokat fog számítani ahogy tavaly, pletykák szerint motorjuk közel volt a mercihez mégis ronggyá verte a red bull. Kisebb csoda kell ahhoz hogy megtalálják ami kell de így van, az első pár versenyen meglátjuk. :) (a tesztek eredményei meg szokás szerint nem lesz mérvadó semmiben)
 
Csak nehogy az legyen mint az utóbbi években, ahol már az első pár versenyen eldőlt ki a király, és a többiek már a következő évre fejlesztettek.
 
Ezt láttátok már?
Williams FW07D - hatkerekű autó. Akarták, de végül nem indult egy versenyen sem.
alanjones_williamscosworth_fw07d_doningtonpark1982.jpg
 
Na ilyet se láttam még, és megmondom az őszintét nem is nagyon tudom elképzelni, hogy miért is lenne jó a 6 kerék :wideyed: Még szerintem a fordulásoknál is hátrányként lehet hátul a négy kerék, jobban kopnának a gumik és nem irigyelném a boxutca munkásokat se gumicserénél :D
 
Na ilyet se láttam még, és megmondom az őszintét nem is nagyon tudom elképzelni, hogy miért is lenne jó a 6 kerék :wideyed: Még szerintem a fordulásoknál is hátrányként lehet hátul a négy kerék, jobban kopnának a gumik és nem irigyelném a boxutca munkásokat se gumicserénél :D
A tapadás növelése volt a cél, és azért készültek ezeke a szörnyek. Ebben az időszakban turbómotorokkal közlekedtek, és volt olyan autó, amelyik 1400 lóerőt adott le a hátsó kerekekre.
Itt egy vidi egy 1450 lóerős BMW-ről, a szörnyetegről: 11:00-tól, és 12:50-től.

Ui: Minek a forma1-be a hibrid technológia, meg DRS? Legyenek megint ilyen, vagy ehhez hasonló autók, és garantáltan mindenki F1-et nézné!
 
Utoljára módosított:
A szép szoknyás idők... amikor Monacoban le kellett hegeszteni a csatornafedeleket mert feltépték az autók a padlólemez szívóerejével :)
 
A szép szoknyás idők... amikor Monacoban le kellett hegeszteni a csatornafedeleket mert feltépték az autók a padlólemez szívóerejével :)
Itt még volt verseny... Itt az egyik kedvenc pilótám, Eliuo de Angelis első győzelme, az 1982-es osztrák nagydíjon. Keke Rosberg az utolsó pillanatig szorongatta, de végül nem sikerült elvenni a győzelmet.
A küzdelem 7:06-nál kezdődik.
A pályák is sokkal jobbak voltak, sokkal gyorsabb kanyarokkal. A mostani pályák mind ugyan olyan Tilke klónok. Hosszú egyenes, aztán derékszögű kanyar, aztán megint hosszú egyenes, megint derékszögű kanyar.
 
A tapadás növelése volt a cél, és azért készültek ezeke a szörnyek. Ebben az időszakban turbómotorokkal közlekedtek, és volt olyan autó, amelyik 1400 lóerőt adott le a hátsó kerekekre.
Itt egy vidi egy 1450 lóerős BMW-ről, a szörnyetegről: 11:00-tól, és 12:50-től.

Ui: Minek a forma1-be a hibrid technológia, meg DRS? Legyenek megint ilyen, vagy ehhez hasonló autók, és garantáltan mindenki F1-et nézné!

Mióta bejött a V6os motorok, sőt mióta a modern világot éljük, az elektronikák, a mindenféle megfigyelő rendszerek meg a különböző sz*rságok amik már vannak, nem kell csodálkozni hogy megy a vonatozás és semmi különleges. Nem beszélve erről a rengeteg hülye semmitérő szabályokról. A DRS még akár jó is lehetne mert annak a segítségével látunk már csak előzéseket ha látunk, persze ez leginkább kikerülés már aki hatékonyan tudja kihasználni de amúgy semmi extra ha nincs meg hozzá a motorerő. Sajnos én is csak azt tudom mondani mint nagyon sok mindenki más, hogy ez is már csak a pénz sportja, ki tud többet fizetni alapon megy mint a foci is. Én legalábbis így gondolom :)
 
Akkor sem kellene DRS, mesterkélt az egész. Ilyen előzések voltak régen:
Piquet-Senna 1986 Hungaroring
 
Akkor sem kellene DRS, mesterkélt az egész. Ilyen előzések voltak régen:
Piquet-Senna 1986 Hungaroring
Persze, nem kéne én is ezt mondom, de most már csak azzal van esély esetleg az előzésre ezeknél az autóknál, de hát nem így kéne lennie természetesen. Meglátjuk mit hoznak ki ebből az idényből, én bizakodom bár már jönnek azért a hírek hogy hát lehet még kevesebb előzés mert sok padlógázos kanyar lesz, kigyorsításra is kevesebbszer lehet majd játszani, kiderül minden, én várom mert szeretem de tény hogy unalmasak már nagyon. :)
 
Örülnék neki ,ha ilyen dögösek lennének az autók idén.
A techikai oldalról nem mondanék semmit ,mert egyetértek sok mindenben veletek ,amik már fentebb elhangzottak.
 
Back
Oldal tetejére