• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Forma 1

Épp most rázta föl egy.
Nem.......félreértettél.Én csak egy pár kisebb koccanást látnák többször.Ami ennek a sajnálatos tragédiának az oka volt ,az véleményem szerint pont az ellenkezőjét fogja hozni annak amit várnék.Még nagyobb szabályozás jön majd,hogy elkerülhetők legyenek az ilyen esetek.Gondolj csak a zárt fülkére stb.Én nem ilyen jellegű baleseteket ,és az abból következő bajokat szeretném,és szerintem senki sem ,csak lehetne egy kicsivel több akció a pályán.
Hozzáteszem amekkora tömegkarambolok vannak a Nascarban például,nem nagyon szokott csúnya vége lenni.Személy szerint az tetszik még benne ,hogy utána igazi emberi érzelmeket lát a néző.Tavaly is volt egy kis csetepaté egy futam után ,mert az egyik nem tudta elviselni ,hogy kilökték.Rendes bunyó volt a kamionok között.Az F1-ben ezzel szemben csak megy a puffogás,és nem szólnak egymáshoz a versenyzők ,fenn a díjátadó előtt(lásd.Vettel-Webber)
 
Mennyivel izgalmasabb lennr minden ha kivennék a rádiót :D nem kis káosz lenne.....bár hiányoznának Kimi aranyköpései.Apropó szerintetek marad a Ferrarinál?Tényleg az kellene hogy a versenyző megküzdjön az autóval, nem úgy mint most hogy egy 17éves is el tudja vezetni....Nekem a balesetek nem hiányoznak, a kanyarokon át tartó egymás mellett menő előzések annál inkább.Mi most egy előzés?Jön a DRS zóna és kikerüli az előtte lévőt.Ennyi.Nem kell ide DRS, se üzemanyag szabályozás (ahogy Bernie is mondta ez legyen show, a WEC majd megmenti a Földet), több tér kell a fejlesztésekre.
 
@Evereka tök igazad van!
El kellene törölni a gumi szabályt (könnyes szemmel gondolok itt szegény Sennára, akinél előfordult, hogy a négy keréken három fajta gumi volt, pedig nem neki szurkoltam, de zseni volt a fickó), kellene tankolni, nem benzin spórolásban vetélkedni és kellene VERSENYEZNI, viszont nem kell a rádió, nem kell a telemetria (hogy futam közben a boxból belenyúljanak az autóba), nem kellenek a hülye korlátozások, nem kell űrtechnika a kormányra, még akár egy manuális váltós versenyt is elnéznék, mint anno.
Kell a biztonság, kellenek a felkészült pályabírók, munkások, kell biztonságos kerítés, ami akár az autót is megfogja ha baj van, kell a sok előzés és nem tragédia, ha összeér két autó, attól még mehessen tovább a meccs.
Kellenének a tesztelések és a kis csapatokat valami úton-módon segíteni kellene, hogy ütőképes legyen az ő autójuk is, hogy kisebbek legyenek a különbségek, ezzel kevesebb az unalom.
Na, jól kibuggyant belőlem is, bocsi:)
 
Én is olvastam, aztán mindkét fél tagadta.Hülkenberg kellene oda...nagy tehetség a srác.

Briattore szerint manapság dög unalom a Forma1, bármilyen tehetség ülhet a volánnál, mert a futam 90%-át a mérnökök irányítják távolról, a versenyzőnek igazán beleszólása sincs.
Szerinte azonos gépekkel kellene indulnia minden csapatnak, akkor számítana a jó vezető.
 
Briattore szerint manapság dög unalom a Forma1, bármilyen tehetség ülhet a volánnál, mert a futam 90%-át a mérnökök irányítják távolról, a versenyzőnek igazán beleszólása sincs.
Szerinte azonos gépekkel kellene indulnia minden csapatnak, akkor számítana a jó vezető.
Így van. Anno a Forma 1 miatt vettem nagyképernyős tévét, de már évek óta meg se nézem a futamokat.
 
Valahogy azt kellene megszűntetniük ,hogy egy adott csapat több éven át dominálhasson.Ez a rákfenéje az egésznek.Ha közelebb lehetnének a csapatok egymáshoz ,izgalmasabbak lennének a futamok is.Pl.egy egyenmotor.Kasztnit hozzák a csapatok ,de a motor egy lenne.Ja ...hogy ez meg már üzletileg nem klafa nekik.:facepalm:És kié legyen a motor.Erre is lenne ötletem.Itt jönne a képbe egy külsős cég ami szállitaná a motorokat.(pl.VW ,vagy Ford).Mondjuk ez már üzletpolitika.Az is lehet ,hogy nem működne.Megjegyzem a Formula Renault is ezért sikeres többek között szerintem.És az is igaz ,hogy mára nagyon mesterkélt lett az F1.
A legjobb indikátor viszont a nézettség ,ami meg évek óta zuhan.A szomorú az ,hogy tudnak róla ,csak ha tesznek is valamit ,az nem hozza a várt eredményt.Tényleg ideje lenne mélyebben belenyúlni a szabályokba.
Frankón mondom,én szeretem a forma 1-et de már az én lelkesedésem se a régi:(
 
Rendes bunyó volt a kamionok között.
Mint ahogy anno Schumi Legépelte a GERONIMO Coulthardot, mert ráfékezett az esőfutamon a kigyorsítóban. Fujj de utáltam akkoriban a McLarenes gyökereket, tehetségtelen senkik voltak. :D
Vagy amikor az előbb említett bagázsból Mika kiesett asszem Monacoban az utolsó kanyarban és leült egy bokor mellé sírni. :D
Vagy az emlékezetes Schumi-Hill, Schumi-Villeneuve harcok.
Én anno akkor kezdtem el nézni az F1-et, amikor Schumi beült a Ferrariba. Anyám, milyen 4-5 év volt az! aztán valamikor 2002 környékén hagytam abba a versenyek követését, mert nagyon unalmasak lettek. Pár éve egyet megnéztem, nagyon meghökkentem, hogy milyen lett a száguldó cirkusz. Csak néztem, hogy mi ez, hogy el kell engedni a másikat a drs zónában. :D
A MotoGP-t néztem még sokáig, csak az meg azért lett uncsi, mert mindig Rossi nyert. :D
 
Mint ahogy anno Schumi Legépelte a GERONIMO Coulthardot, mert ráfékezett az esőfutamon a kigyorsítóban. Fujj de utáltam akkoriban a McLarenes gyökereket, tehetségtelen senkik voltak. :D
Vagy amikor az előbb említett bagázsból Mika kiesett asszem Monacoban az utolsó kanyarban és leült egy bokor mellé sírni. :D
Vagy az emlékezetes Schumi-Hill, Schumi-Villeneuve harcok.
Én anno akkor kezdtem el nézni az F1-et, amikor Schumi beült a Ferrariba. Anyám, milyen 4-5 év volt az! aztán valamikor 2002 környékén hagytam abba a versenyek követését, mert nagyon unalmasak lettek. Pár éve egyet megnéztem, nagyon meghökkentem, hogy milyen lett a száguldó cirkusz. Csak néztem, hogy mi ez, hogy el kell engedni a másikat a drs zónában. :D
A MotoGP-t néztem még sokáig, csak az meg azért lett uncsi, mert mindig Rossi nyert. :D
Ezért írtam hogy a Nascar kezd egyre jobban tetszeni nekem.És ugye nem is egy régi F1-es van/volt már ott ,mert vonzóbbnak találta.Villeneuve kifejezetten pocskondiázni szokta a mai F1-et a Nascarhoz képest.
Csak tudnám ,hogy közvetíti e valamelyik csatorna a tengerentúli futamokat:bored:
 
Valahogy azt kellene megszűntetniük ,hogy egy adott csapat több éven át dominálhasson.Ez a rákfenéje az egésznek.Ha közelebb lehetnének a csapatok egymáshoz ,izgalmasabbak lennének a futamok is.Pl.egy egyenmotor.Kasztnit hozzák a csapatok ,de a motor egy lenne.Ja ...hogy ez meg már üzletileg nem klafa nekik.:facepalm:És kié legyen a motor.Erre is lenne ötletem.Itt jönne a képbe egy külsős cég ami szállitaná a motorokat.(pl.VW ,vagy Ford).Mondjuk ez már üzletpolitika.Az is lehet ,hogy nem működne.Megjegyzem a Formula Renault is ezért sikeres többek között szerintem.És az is igaz ,hogy mára nagyon mesterkélt lett az F1.
A legjobb indikátor viszont a nézettség ,ami meg évek óta zuhan.A szomorú az ,hogy tudnak róla ,csak ha tesznek is valamit ,az nem hozza a várt eredményt.Tényleg ideje lenne mélyebben belenyúlni a szabályokba.
Frankón mondom,én szeretem a forma 1-et de már az én lelkesedésem se a régi:(
Laci, nem baj az, ha több motor beszállító van, sőt az is jó lenne, ha úgy, mint a hőskorban, gumiszállító is több lenne, viszont hagynák a dolgot arról szólni, aminek nevezik: autóverseny.
Ott előzni kell, ott agyalni, taktikázni kell, oda jó és még jobb versenyzők kellenek.
Sérülést, halált nyilván nem akarunk látni, ezt az autók alapvetően kivédik, mivel a "koporsó" hihetetlen erős/merev, a bukócső is jól vizsgázott, amikor szükség volt rá, de a többit kár ilyen mértékben korlátozni.
 
Nos aki nézte a jubileumi futamot az imént ,és jó versenyt szeretett volna ,az megkapta amit akart.Nekem nagyon tetszett.Fordulatos ,eseménydús versenyzést láttunk ,természetesen Ferrari győzelemmel(y).Amit jó volt látni ,hogy most erőből volt jó a vörösök autója.Micsoda rajt volt;):)
 
Na a mai időmérőn borult a papírforma.A Mercedes megzuhant rendesen,mert az eddigi 0,9 mp-es előny ma elillant ,sőt 1,4 mp-et kaptak a vörösöktől.
F1 rajongóknak a holnapi futam kötelező.Én személy szerint kíváncsi vagyok a Mercedes formaromlásának okaira.
 
Na a mai időmérőn borult a papírforma.A Mercedes megzuhant rendesen,mert az eddigi 0,9 mp-es előny ma elillant ,sőt 1,4 mp-et kaptak a vörösöktől.
F1 rajongóknak a holnapi futam kötelező.Én személy szerint kíváncsi vagyok a Mercedes formaromlásának okaira.
Nagyon félek tőle, hogy ez csak ilyen egy versenyes hátrány lesz.De GO ALONSO, meglesz az a top10 :D
 
Sziasztok!
Holnap reggel mindenki aki szereti az F1-et ,ne felejtse el bekapcsolni a televíziót ,mert IDŐMÉRŐ.:woot:
Ami már most tetszik -igaz Ferrari pártiként mondom ezt - örülök annak ,hogy végre visszatért a Renault gyári csapatként ,és főként az tetszik ,hogy egy vérbeli ,retrós ,az eredeti arany- fekete festést kapta az autó.A Ferrari is tetszik ,de a Renault lett a legszebb szerintem.Csak álljon össze a technika is.
CdqEC6xWIAA5gqt.jpg
 
Back
Oldal tetejére