• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

nonCO2 by tomdelonge

tomdelonge

Kertész tanonc
Sziasztok!
Rövid bemutatkozás: 21éves fogorvostanhallgató vagyok Pestről, szülővárosom Szolnok. Eddig terrarisztikával foglalkoztam ( jelenleg 7 madárpókom, és egy gabonasiklóm van ), de pár hónapja rátaláltam az akvakertészetre. A terrarisztikában is nagyrészt a terráriumok berendezése kötött le, minél természethűbb, esztétikusabb hatás elérése. Az akvakertészetben megtaláltam azt, amire szükségem van.

A sztori novemberben indult, elhatároztam, hogy karácsonyra összedobom kisöcsémnek a garázsban porosodó akváriumot. Utánaolvasgattam, szörfölgettem a neten, így találtam rá Nigro blogjára, ahol kicsit elmerülve nem volt visszaút. A karácsony ajándék sajnos elhúzódott, de addig is igyekeztem sokat informálódni, mígnem félig türelmetlenségből elhatároztam egy saját lowtech aki összedobását pesti albérletembe.
Adott volt:
- 45×20×28cm ( ~25 liter ) nemépp ideális méretű aki.
- Hydor belső szűrő lávakővel/aktív szénnel ( azóta cseréltem Tetratec ex700ra )
- 2 db 4000K 9W kompaktfénycsöves lámpa

Ezt követte a bevásárlás:
Honnan máshonnan? Greeaqua-ból.
- talajnak 5liter manado
- Green Aqua wellnesscsomag ( micro+macro+easycarbo )
- easylife vizelőkészítő
- növények: Anubias bar. nana.; M. pteropus "narrow"; 1-2-grow Staurogyne repens; Marsilea hirsuta. A növények jó állapotban voltak, leszámítva a M. hirsutát. ata7 -től kaptam gyönyörű Bolbitis heudelotii-t, valamint jávai mohát.
- dekor: 1 db redmoor, valamint ausztriai alpokból ( obertauern sípálya:D ) szerzett kövek.