Sziasztok!
Előre bocsátom, nem tudom most milyen rendszerben működik a webshop.
Amit látok/történt:
Egy hete (csak hat napja, de hagy legyek trehány) rendeltem pár dolgot, még nem ért ide. Tegnap Nigroval lesakkoztuk, hogy két tétel nincs készleten. Ennek ellenére egész héten, és ma is tudok/tudtam belőle rendelni a neten Tőletek. Olyat is olvastam már, hogy van a "cuccból", csak még a webshopban nem látszik.
A lényeg, nem lehetne kicsit "frissebb" a webshop árukészlete? Sajnos sokkal kevésbé vagyok türelmes, mint az ildomos lenne.
Jogos sajnos. Ez egy hiányossága a jelenlegi rendszernek. Egy ERP egyszerűen nem fér bele egy ilyen méretű és forgalmú boltba.
Minden héten egy rakat szállítmányt kapunk, van amit emiatt nem is lövünk le, mert pl Eheim heti kétszer kanyarodik felénk stb.
A növényekből nem lehet 5000 növényt tartani készleten, mert amikor rendelünk egy fajtából is minimum rendelések vannak 5-6db stb.
Tartjuk a gyakori fajtákat, minden héten berendelünk mást is és az extra igényeket.
Aztán jönnek a folyamatos napi szintű kavarások. Vámoljuk az ADA-t de a DHL nem ér rá, 5x annyiért hozza ide, extra ügyintézés. És a belőtt időpont máris kinyúlik.
Dekor amit idei évben először kapunk, mert mindenki be van havazva, persze igérni már előző hétre igérték.
A tropica akitől rendelek 30 Monte Carlo-t múlt héten, de HC-t kapok
Szal súl sok tényezős a képlet, nem lehet naprakész a dolog erre még több adminisztráció, még drágább szoftverek és háttérmunka kell. Erre viszont egy Fresi jellegű bolthálózat kell hogy el is tartsa
Elnézést, ha időnként beszorul 1-1 rendelés. Igyekszünk a tőlünk telhető módon orvosolni a a problémát. Kérlek írd meg melyik volt a rendelésed, hogy utána tudjak nézni.
Köszi