• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Green Aqua webshop fejlesztések

Hali!

Talán itt jó helyen lesz. Az alábbi e-mailt kaptam GA shoptól:

Dear XY,
You currently have XY GA Pont in your account, which you can spend at Magyar.
Thank you for shopping with us!
If you would like to unsubscribe from this monthly update click here.

Nevet, pontot én moderáltam ki. :)
Üdv!

Ugyan ilyen e-mail jött nekem is:)
 
Ejjel hegesztettem az urhajot ;) javitom mindenkepp :)

A fiok oldalon lehet kikapcsolni hogy ne kuldjon osszesitot havonta
 
Heló!

Személyes észrevételeimet megosztom veletek:
- rendelés elküldésekor nem láttam, h. megjegyzést lehetne beírni (pl. megjegyzés a futárnak, egyéb kérés a rendeléssel kapcsolatban, h. ne kelljen utána levelezni). A közeljövőben rendelek úgyis, majd újra letesztelem :)
- aki monitoron nézi, nem pl. tableten, annak a 16 találat szerintem kevés, mindig lapozni kell, vagy legörgetni a 64 db-ra a Mutat listát, talán jobb lenne egy "Összes találat megjelenítése" gomb is, pláne a mai netsebességek mellett.

Ahogy a netről benneteket megismertelek, nyilván jól átgondolt a dolog, de ha már volt a téma, gondoltam megírom a véleményemet.

Az egyik legszebb és legjobb webshop, ami bármilyen témában van a piacon, hihetetlen, h. mások mennyire nem ismerik még mindig fel az internet erejét! (A cégünknek is van honlapja, és tudom, h. állandóan a top-on kell lenni vele, mert már a Mariska néni is a gép előtt ülve informálódik...)

Mobil verzió hogy áll??? Na jó, ez már üzleti titok kategória .)
 
Személyes észrevételeimet megosztom veletek: - rendelés elküldésekor nem láttam, h. megjegyzést lehetne beírni (pl. megjegyzés a futárnak, egyéb kérés a rendeléssel kapcsolatban, h. ne kelljen utána levelezni). A közeljövőben rendelek úgyis, majd újra letesztelem

Jogos a kérés. Igaz a futárral kapcsolatban nincs ráhatásunk a küldésre, de a komment mező más célra is hasznos lehet. Korábban terítéken volt, de hátrasoroltuka fontossági sorrendben. Megnézem és igyekszem beépíteni (y)

- aki monitoron nézi, nem pl. tableten, annak a 16 találat szerintem kevés, mindig lapozni kell, vagy legörgetni a 64 db-ra a Mutat listát, talán jobb lenne egy "Összes találat megjelenítése" gomb is, pláne a mai netsebességek mellett.

Ügyfél oldalról teljesen jogos a kérdés. Korábban így is volt. Sajnos a net sebességgel arányosan nem lesznek olcsóbbak a szerver üzemeltetési költségek. Na most amikor több ezer ember tekeri az oldalt iszonyat lekérésekkel és adat forgalommal - még hatékony cache-el is - az olyan háttérrendszert kíván és olyan adatforgalmat generál, amihez egy sokkal nagyobb rendszer kellene mint a jelenlegi. Próbálunk inkább optimalizálni és lépésekben haladni.

Az egyik legszebb és legjobb webshop, ami bármilyen témában van a piacon, hihetetlen, h. mások mennyire nem ismerik még mindig fel az internet erejét! (A cégünknek is van honlapja, és tudom, h. állandóan a top-on kell lenni vele, mert már a Mariska néni is a gép előtt ülve informálódik...)

Köszi a visszajelzést, örülünk, hogy tetszik a shop. Rengeteg idő és munka ment bele és nagyon komoly info beruházás - ami sosem ér véget. Ezért érthető, hogy nem minden cég fordít ugyanekkora erőforrásokat és anyagi áldozatot rá. Nekünk ez a kezdetektől fogva fontos volt, próbáljuk tartani az iramot az IT fejlődéssel.

Mobil verzió hogy áll??? Na jó, ez már üzleti titok kategória .)

Jelenleg kimerültünk annyiban, hogy a shop egy okosteló vagy IPAD kijelzőjén megfelelően fut. Mobil optimalizált verzió is lesz, de a mobil webshop használat magyarországon még gyerekcipőben jár. Ezért a responsive felületeket, mobil site-okat még kicsit korainak érzem. Folyamatosan monitorozzuk a felhasználói szokásokat stb és iygekszünk minden újdonságot elsőként meglépni. Ez is a listán van, de még nem fő prioritás.... most valami máson foglalatoskodunk ;)
 
- rendelés elküldésekor nem láttam, h. megjegyzést lehetne beírni (pl. megjegyzés a futárnak, egyéb kérés a rendeléssel kapcsolatban, h. ne kelljen utána levelezni). A közeljövőben rendelek úgyis, majd újra letesztelem

Most már ez is működik ;)(y)
 
Most már ez is működik ;)(y)

Szia Viktor! Ép a mai nap folyamán rendeltem tőletek,(#100006124) és ha nem haragszol lenne egy kis észrevételem ezzel a megjegyzés rovattal kapcs.. Mivel a webshopba nincs feltöltve a Rotala sp. vietnam növény, ezért a megjegyzés rovatba beírtam, hogy 1adag ilyen növényt még tegyetek hozzá a megrendelésemhez. A probléma az, hogy erről a bejegyzésről e-mailban semmilyen vissza igazolást nem kaptam, sőt ha belépek az azonosítómmal a webshopba ott sem látom a megrendeléskor a bejegyzés rovatba írt megjegyzésemet. Ezt azért írtam most le mert nem örülnék annak ha mondjuk egy technikai baki miatt ki maradna a csomagomból a sp. vietnam. Jó éjt! Üdv. Zsolti
 
Szia Viktor! Ép a mai nap folyamán rendeltem tőletek,(#100006124) és ha nem haragszol lenne egy kis észrevételem ezzel a megjegyzés rovattal kapcs.. Mivel a webshopba nincs feltöltve a Rotala sp. vietnam növény, ezért a megjegyzés rovatba beírtam, hogy 1adag ilyen növényt még tegyetek hozzá a megrendelésemhez. A probléma az, hogy erről a bejegyzésről e-mailban semmilyen vissza igazolást nem kaptam, sőt ha belépek az azonosítómmal a webshopba ott sem látom a megrendeléskor a bejegyzés rovatba írt megjegyzésemet. Ezt azért írtam most le mert nem örülnék annak ha mondjuk egy technikai baki miatt ki maradna a csomagomból a sp. vietnam. Jó éjt! Üdv. Zsolti

Szia köszi a visszaelzést, tudunk róla. A visszaigazoló emailt hamarosan javítjuk. A rendszerben nálunk látható.
 
  • Like
Reactions: dz1
Srácok, csak nekem halott a kosár megtekintése opció? tök html módba jön be, átláthatatlan, és ha arra megyek,hogy következő lépés a rendelésnél akkor kilép a főoldalra, vagy nem történik semmi. Lehet,hogy csak az én gépem sz@rakszik? Minden más az oldalon gyönyörűen bejön.
 
Srácok, csak nekem halott a kosár megtekintése opció? tök html módba jön be, átláthatatlan, és ha arra megyek,hogy következő lépés a rendelésnél akkor kilép a főoldalra, vagy nem történik semmi. Lehet,hogy csak az én gépem sz@rakszik? Minden más az oldalon gyönyörűen bejön.

Életre kelt! :)
 
Sziasztok, válogattam ma a webshopban, de amit betettem a kosárba azt a végösszeg összesítésnél duplán számolta, tehát, ami 9900 ft azt 19800nak számolja és mindennel így van... kiürítettem újraválogattam de még mindig ugyanaz a probléma. valami ötlet?
 
Sziasztok, válogattam ma a webshopban, de amit betettem a kosárba azt a végösszeg összesítésnél duplán számolta, tehát, ami 9900 ft azt 19800nak számolja és mindennel így van... kiürítettem újraválogattam de még mindig ugyanaz a probléma. valami ötlet?

Szia, megtennéd, hogy megírod milyen oprendszer, böngésző és böngésző verzió fut a gépeden?
Esetleg ha van más böngésző ki kellene próbálni azzal is.
Most próbáltam win 8, ie, ff safari ok. Ha dobsz infót a fentiekről, megpróbálom kitesztelni.
 
Próbáltam most Chromeal is, de ugyanaz a probléma, amúgy Mozzillám van, eddig amúgy jó volt minden, rendeltem többször is. Itt egy kép, ahogy megduplázza az árat.

8501116480_e75cf31399_b.jpg
 
Back
Oldal tetejére