• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Ez milyen alga? kezdő vagyok

astro

Új regisztrált
Sziasztok!
Egy hónapja megy az akváriumom. Az elején vettem bele egy fehér színű dísz sziklát, ahol bújkálhat a halam.
Mostanra ilyen színű lett a fehér szikla:


Mitől lehet ez, sok a fény, vagy éppen kevés?

Hetente van 30-50%-os vízcsere és az üveg nem algásodik.
 
Sziasztok..vettem pár növényt és azóta megjelent nálám ez az algafajta..nemtudom mitévő legyek..kérlek segítsetek..mi lehet a gond..
a Co egész nap megy 60 bubi/perc
Lehet rossz helyen van a co

koszonom
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    342.8 KB · Megtekintések: 26
  • image.jpg
    image.jpg
    237.9 KB · Megtekintések: 26
  • image.jpg
    image.jpg
    383.4 KB · Megtekintések: 26
Sziasztok..vettem pár növényt és azóta megjelent nálám ez az algafajta..nemtudom mitévő legyek..kérlek segítsetek..mi lehet a gond..
a Co egész nap megy 60 bubi/perc
Lehet rossz helyen van a co

koszonom
Hali.
Fonál. Elég undok tud lenni, ha a mohába beleeszi magát. Farokfoltos fonalalgázó megeszi, de jó lenne, ha mérnél tápanyag szinteket. A 60 bubi/másodperc semmit sem jelent, amíg az üveg méretét nem tudjuk. Tápozás? Víz paraméterek? Lámpa, teljesítménye?
A diffúzor nem lenne rossz helyen, hiszen szembe szoktuk állítani a kiömlővel. Inkább az a gond, hogy esőztető van és azt is a difivel szembeni rövid oldalon kéne elhelyezni... Lehet méretre kellene vágnod. Vagy egy jó lily pipe jobb oldalról...
 
Bocs,hogy nem írtam..112 liter,lámpa twinstar 600sa,a szűrő oase thermo 350,