Cafi38
Tapasztalt kertész
Egy kicsit kevesebb mint 2liter fér a tálcába. Nekem 4 ilyen üzemelAz a baj hogy sehol sincs konkrétan leírva hogy ez a tartály térfogata vagy szűrőanyag kapacitás. Akkor legfeljebb kipróbálom. Köszi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Akkor a következő szűrőket áttekintő tájékoztató oldal neked készült. Gyári adatok, Green Aqua ajánlás és a fontosabb paraméterek. Szűrő választási tájékoztató.
Tudtad, hogy az EHEIM 2275-ös szűrője az egyik legnépszerűbb termék a Professional 3 szériából? A Green Aqua-ban ezt a szűrőt önállóan 120-180 literes akváriumokhoz használjuk. 240 literes akváriumaink alatt két ilyen szűrő dolgozik tökéletesen.
Ha szűk a keret, megfelelő alternatíva lehet a Tetratec EX 1200-as szűrő. A szűrőanyagokat később itt érdemes cserélni, de induláshoz megfelelő lehet.
Tipp: Ha egy kis Purigennel kiegészíted a szűrőd, a vized kristálytiszta és színtelen lesz.
További külső szűrők a Green Aqua kínálatából.
Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
Regisztrációs korlátozások
Egy kicsit kevesebb mint 2liter fér a tálcába. Nekem 4 ilyen üzemelAz a baj hogy sehol sincs konkrétan leírva hogy ez a tartály térfogata vagy szűrőanyag kapacitás. Akkor legfeljebb kipróbálom. Köszi
Nekem ez gyanús! A fejrészben nem lehet valami műanyag rész lelazulva? Ha búg és mozgatod változik a hang?
Van lehetőséged kiüríteni a szűrőházat? Próbálj meg kiszedni belőle mindent és úgy csak vízzel járatni.Ha nem mozgatom a szűrőt úgy is fel-fel búg de ha búg és mozgatom akkor sem változik. Sajnos nincs összefüggésben, vagyis se így, se úgy nem változik a hang.
Szerintem teljesen mindegy hova teszed , a lényeg hogy a műanyag rács alá kerüljön. Érdekes hogy nem oldódik meg a búgás, nálam csendesebbek mint a z eihemek. Egyszerűen nem értem honnan jöhet a hang............Kicseréltem a rotort de még így is kicsit búg..vagyis reszel.. nem tudom. Édesapámnak van egy ugyanilyen szűrője annak semmi hangja nincs. Az is érdekes, hogy a gyári összeállításban a tengelyen volt egy plusz gumigyűrű a rotor és az egyik végzáró sapka között. Ilyen a cseredarabokon nincs és amikor meséltem édesapámnak, ő is meglepődve mondta, hogy még sosem látott ilyet. Ha ez a kis gyűrű nincs a mágnes és a sapka között teljesen más a hangja és szintén más ha a rotor felőli rész és a másik gumisapka közé teszem. Ha nem teszem rá akkor még rosszabb a helyzet. Most kicsit búg, együtt tudok élni vele majd jövő hónapban beruházok egy másikra mert már annyi cserealkatrészt vettem, hogy mást nem érné meg vennem.
Mindenesetre mindenhol mást látok, nincs egy konkrét leírás amit követni tudnék. A felső perlonvattáról mindenhol mást írnak, mást mutatnak; a boltban is a szűrőanyag tetejére rakták, majd rátolták a fogantyút. Ellenben a dobozán az angol nyelvű leírásban és itt-ott olyasmit látok, hogy a kosár behelyezése után a lecsukott fülre teszik rá a vattát, erre jön a zöld színű műanyag és úgy a fejegység. Tudna nekem erről valaki mondani pár szót? Eléri így a beömlő rész rendesen a csonkot?
A CF-es szérián van kézi feltöltő pumpa, ami lényegében megszívja a szívóágat, így megindítva a szűrő feltöltésést. Speciel én nem szeretem és többnyire csak a gond van vele (Itt kezd el folyatni, még a márkásabb is, én 2080-as Eheim-emen pl használhatatlan). AT-n ez nincs, ott meg kell szívni a nyomóágat utána már a gravitáció megoldja a feltöltést, illetve van rajta egy kis bajonettzáras furat ahol ki tudod engedni a levegőt.Sziasztok, meg tudná mondani valaki hogy mi a különbség az At es a Cf jelölések között?
Volt valami ilyen áramoltatóm, akkor talán nem Atman néven futott, de a kép alapján dettó ugyanez. Egy szavam van rá: HULLADÉK. Rettentő zajos, fém tengelyes, teljesen kiegyensúlyozatlan rotorral.Sziasztok! szeretnék egy Atman AT-200 powerheadet nagy szivacstömbbel üzemeltetni mint belső mechanikus szűrő, annyi hogy az akvárium mellett alszunk 2 méterre kérdésem hogy lehet-e aludni mellette vagy nagyon hangos jószág?
Azért hihetetlen, hogy nem bírnak gyártani normális szűrőket. Nem illeszkedő kosarak, szivárgások...Volt valami ilyen áramoltatóm, akkor talán nem Atman néven futott, de a kép alapján dettó ugyanez. Egy szavam van rá: HULLADÉK. Rettentő zajos, fém tengelyes, teljesen kiegyensúlyozatlan rotorral.
Egy külső szűrőben, kosaraknak nem is kell passzentosan illeszkednie, az direkt azért ilyen, hogy ha eltömődik a szűrőanyag, akkor is maradjon valamennyi áramlásod, nehogy leégjen a motor. 1200liter/órás Atmant sokáig használtam , akkor még Evolution (azt hiszem 2028) néven futott, de nem volt gondom pl a fejtömítéssel még 1 év állás után se, leszámítva mikor egy kis csiga megszívatottAzért hihetetlen, hogy nem bírnak gyártani normális szűrőket. Nem illeszkedő kosarak, szivárgások...
A vízszintes illeszkedésre gondolok. Az Atmnannál pont kellene a jó illeszkedés, mert a tálcákba kialakított cső darabokon keresztül jut le az ülepítőbe a befolyó víz.kosaraknak nem is kell passzentosan illeszkednie
Gumitömítés nincs a tiedben?A vízszintes illeszkedésre gondolok. Az Atmnannál pont kellene a jó illeszkedés, mert a tálcákba kialakított cső darabokon keresztül jut le az ülepítőbe a befolyó víz.
Sajnos ezért fordulhat elő, hogy a rossz illeszkedés miatt, már az első tálcánál melléfolyik és megy is vissza a víz az akiba, azaz rövid zár alakul ki, nem megy át a szűrő rekeszeken keresztül. A vödör és a tálcák közötti rés lenne elvileg a bypass ág a motor leégése ellen.
Például az Eheim Classicnál ez eleve nem fordulhat elő, mert alul van a szívó ág.
De van. A nem megfelelő illeszkedés matt a tengelyvonalak nem együtt futnak, azaz vannak rések.Gumitömítés nincs a tiedben?
Most találtam, ezek szerint az eheim se tökéletesA vízszintes illeszkedésre gondolok. Az Atmnannál pont kellene a jó illeszkedés, mert a tálcákba kialakított cső darabokon keresztül jut le az ülepítőbe a befolyó víz.
Sajnos ezért fordulhat elő, hogy a rossz illeszkedés miatt, már az első tálcánál melléfolyik és megy is vissza a víz az akiba, azaz rövid zár alakul ki, nem megy át a szűrő rekeszeken keresztül. A vödör és a tálcák közötti rés lenne elvileg a bypass ág a motor leégése ellen.
Például az Eheim Classicnál ez eleve nem fordulhat elő, mert alul van a szívó ág.