• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Zsupi 77

zsupi77

Nézelődő
Sziasztok!
Négy hete inditottam be egy 118 literes low tech akváriumot.Kezdő vagyok az akvariszrikában ezért kérném a segítségeteket. Mindent úgy csinálok ahogy az akvarisztika üzletben elmondták de sajnos elszomorít az algásodás!Csinálom a hetenkénti részleges vízcserét, reggel használom a TF Plantert 2ml használok ezen kívűl a világítás bekapcsolása előtt 3-4 órával 2,2 ml LIQUI CARBOT ez ugye folyékoby Co2 és este 2ml TF macrot.A rendszert egy Eheim külső szűrő szűri. Segítségeteket előre is köszönöm.
 
Sziasztok!
Négy hete inditottam be egy 118 literes low tech akváriumot.Kezdő vagyok az akvariszrikában ezért kérném a segítségeteket. Mindent úgy csinálok ahogy az akvarisztika üzletben elmondták de sajnos elszomorít az algásodás!Csinálom a hetenkénti részleges vízcserét, reggel használom a TF Plantert 2ml használok ezen kívűl a világítás bekapcsolása előtt 3-4 órával 2,2 ml LIQUI CARBOT ez ugye folyékoby Co2 és este 2ml TF macrot.A rendszert egy Eheim külső szűrő szűri. Segítségeteket előre is köszönöm.
@zsupi77 mivel világítasz? Milyen a talajod? Milyen növények vannak? Mi a hardscape? Egy kép sokat segítene... Pl. google driveból, vagy valamiből csak ne a szutyok kepfeltoles.hu rol
 
Utoljára módosított:
[/QUOTE
A talajom zuzalékkő, ezt ajánlották az akvarisztika üzletben.A világítás egy 60 cm planter cső 19 w és egy 60 cm led tube.A két szélére pedig van még 2 db 25 cm piros led csík ami 6500 k. Ez a vilagítás du.15h-tól 23h-ig megy.És a vízem tetején olyan min ha egy vékony réteg olajos valami reteg lenne.Küldöm a képet is.Előre is köszönöm a segítséget!
 
Bocsi @zsupi77 , de azzal, hogy FB-n @Kecskés Levente -vel kommunikálsz, pont azt zárod ki, hogy tapasztaltabb fórumtársak tudjanak segíteni.