• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Negatív Zóna - technika, amit inkább ne használjunk

Re: HOL és MIT NE vásároljunk!

Mexx2 said:
Egyébként én is erről a honlapról akarok Juwel fénycsövet venni, mivel itt a legolcsóbb.

Viszont kb. fél áron vehetsz bármely villamossági üzletben nem felülárazott, használható fénycsöveket ;)
 
Re: HOL és MIT NE vásároljunk!

atti76 said:
Mexx2 said:
Egyébként én is erről a honlapról akarok Juwel fénycsövet venni, mivel itt a legolcsóbb.

Viszont kb. fél áron vehetsz bármely villamossági üzletben nem felülárazott, használható fénycsöveket ;)



Igen tudom, csak sajnos úgy néz ki hogy az enyémbe gyári csövek passzolnak bele, mivel úgy tudom hogy nem gyártanak 105cm-es fénycsöveket és nem is nagyon láttam, de még megnézek egy osram szaküzletet hátha mégis van náluk.
Mert ha nincs más akkor muszáj, mert gondolom hogy egy nem növényes akváriumba nem igazán valók ezek a fénycsövek:

1. cső Sera blue sky Royal 42"
38W 105cm 42.000 Kelvin

2. cső Glo Power-Glo
42"/107cm 40W T8

és én ilyeneket néztem bele

JUWEL T8 fénycsövek - Day-Lite 38 W

Fényes nappali fényt adó fénycső

1047mm

Színhőmérséklet: 6500 K
 
Amit találtam Osram 38 wattos T8-ból, az 1200 Ft, csak a színhőmérséklete nem ideális:

http://webshop link moderálva/tungsram/id/00278_Fe ... 1047mm_G13

http://webshop link moderálva/tungsram/id/00277_Fe ... 1047mm_G13
 
atti76 said:
Amit találtam Osram 38 wattos T8-ból, az 1200 Ft, csak a színhőmérséklete nem ideális:

http://webshop link moderálva/tungsram/id/00278_Fe ... 1047mm_G13

http://webshop link moderálva/tungsram/id/00277_Fe ... 1047mm_G13


Igen ezeket én is láttam ezért keresem fel az üzletet mivel 1-2 105Cm-es van, de a színhőmérséklet nem jó.
Mert én úgy tudom hogy 6000-6500 K-es a jó.
Vagy javítson ki valaki ha tévedek.
 
Ha már a topic elején mindjárt szóba jöttek a visszacsapószelepek, sajnos a Sera-é sem használható, legalábbis amit a basic szettjükbe tesznek. Egyszerűen képtelen voltam vele beállítani a buborékszámot a CO2 reaktorban, aztán amikor kiszedtem és belefújtam kiderült miért. Szájjal képtelenség levegőt átpréselni rajta pedig a tűszelep után már nagyon minimális nyomás van.
 
Lehet nem ide tartozik, de negatívumnak számít.
Rendeltem 2db fénycsövet a netről.
Ma érkezett meg de amikor átvettem, a futártól és bevittem, hogy kibontsam, akkor láttam, hogy az egyik ripityára tört.
Hívom a futárt 10 percen belűl ahogy átvettem, azt mondja nem az ő hibája, hívom a boltot ahonnan rendeltem, azt mondja nem az ő hibája az én károm.
Kérdésem, hogy érdemes belőle balhét csinálni, vagy felesleges?
Hiszen miért károsítanám meg magam?!
 
Mexx2 said:
Lehet nem ide tartozik, de negatívumnak számít.
Rendeltem 2db fénycsövet a netről.
Ma érkezett meg de amikor átvettem, a futártól és bevittem, hogy kibontsam, akkor láttam, hogy az egyik ripityára tört.
Hívom a futárt 10 percen belűl ahogy átvettem, azt mondja nem az ő hibája, hívom a boltot ahonnan rendeltem, azt mondja nem az ő hibája az én károm.
Kérdésem, hogy érdemes belőle balhét csinálni, vagy felesleges?
Hiszen miért károsítanám meg magam?!

Fénycsövek szállítása sajnos baromi macerás, ahogy a legtöbb üveg cuccé is.
Be lehetne úgy csomagolni, hogy ne legyen baja mindkettőt, de ez általában extra macera és sok költség. Most néztem pl az egyik prémium márkát ők az akváriumaikra fa ketrecet javasolnak, ami természetesen megint extra dolcsi.... szóval megoldás van, de nem minden termék viseli el. Az 1000 forintos fénycső biztosan nem.

Erre rájön, hogy a futárok időnként nem megfelelően bánnak a csomagokkal és nehezen vállalják a felelősséget a balhéért.
Nálunk törtek úgy akváriumot, hogy rendesen becsomiztuk, teleraktuk törékeny matricával ennek ellenére valószínűleg belerúgtak a dobozba ettől tört el.

A futár nem fogja vállalni a felelősséget, mert átvetted és a csomag nem volt sérült. De a boltosnak segíteni kellene a problémát megoldani, még akkor is ha ez veszteség neki, mert nem csak te nem vásárolsz többet nála, de valószínűleg mások sem, akiknek elmondod. Esetleg próbáld elmagyarázni nekik.
 
viktorlantos said:
A futár nem fogja vállalni a felelősséget, mert átvetted és a csomag nem volt sérült. De a boltosnak segíteni kellene a problémát megoldani, még akkor is ha ez veszteség neki, mert nem csak te nem vásárolsz többet nála, de valószínűleg mások sem, akiknek elmondod. Esetleg próbáld elmagyarázni nekik.


Nos a csomag tényleg nem volt sérült mivel egy 1cm vastag kartonhengerben jött, amit ha a betonhoz vágok akkor a beton törik fel és nem a karton, de a fénycső még a belsejében porrá törik.
A bolt viszont nem téríti meg mivel ő sértetlenűl adta fel.
Viszont azt mondta, hogy kártérítést tesz a futárszolglatnál, de mivel nem készült jegyzőkönyv az átvételkor, mert nem volt külső sérülés a csomagon ezért visszautasítják a kártérítést.
Szóval ismét a vevő húzza a rövidebbet.
Majd egy 30-40 perces oda-vissza telefonálás a bolt és a futárszolgálat között, arra jutottunk, hogy a futárszolgálat pénzt nem ad vissza max a legközelebbi rendelésnél ingyen szállítják ki a csomagot. Jó vicc, ugyanis nem hinném, hogy mostanában rendelek.

Szóval a végeredmény 4500 Ft + 30-40 perc telefonálás a károm.
Ami 1 új fénycső ára, ha boltból veszem. És csak 1 cső tulajdonosa vagyok.
 
Szia!

:!: Egy jótanács! Én átvételekor a futár szeme láttára kibontom a csomit és ellenőrzöm a rendelt termékek darabszámát és éppségét! /az árút kifizetem de nem írom alá az átvételt/ Sok kellemetlenségtől mentheted meg magad! Utólag már nem érdemes reklamálni mert mindenki hárítja a felelőséget!

Üdv:w-rig!
 
w-rig said:
Szia!

:!: Egy jótanács! Én átvételekor a futár szeme láttára kibontom a csomit és ellenőrzöm a rendelt termékek darabszámát és éppségét! /az árút kifizetem de nem írom alá az átvételt/ Sok kellemetlenségtől mentheted meg magad! Utólag már nem érdemes reklamálni mert mindenki hárítja a felelőséget!

Üdv:w-rig!

Ezt nem is szabad másképp :!: Amennyiben átvetted, onnantól a Te felelősséged, szóval aláírás előtt ellenőrizd le az árut ;).
 
Álltalában ellenőrizni szoktam, de most úgy voltam vele, hogy bízom benne, hogy nem ér kár.
De sajnos csalódnom kellett, és a legroszabb, hogy senki sem ismeri el a hibáját, hanem tagadja mindenki.
Miért károsítanám meg magam xy ft-al, ráadásul annyira úgymond nem nagy összeg, hogy azért pereskedni kelljen.
 
N-emy said:
w-rig said:
Szia!

:!: Egy jótanács! Én átvételekor a futár szeme láttára kibontom a csomit és ellenőrzöm a rendelt termékek darabszámát és éppségét! /az árút kifizetem de nem írom alá az átvételt/ Sok kellemetlenségtől mentheted meg magad! Utólag már nem érdemes reklamálni mert mindenki hárítja a felelőséget!

Üdv:w-rig!

Ezt nem is szabad másképp :!: Amennyiben átvetted, onnantól a Te felelősséged, szóval aláírás előtt ellenőrizd le az árut ;).



Csak, a futár addig nem adja át a csomagot amíg nem írod alá az átvételt.
Ugyanis ma jött meg egy másik és mondtam neki, hog yelőször kibotom és megnézem, azt mondja, hogy majd ha aláírtam, addig nem adja át.
Azt mondja akkor visszi vissza, akkor vigyed barátom.
Szóval ha átveszem és kívűlről épp de belűl el van törve az is már az én bajom.
És nem tudok meggyőzödni az épségéről.
 
Ezt én soha nem tapasztaltam. Légy határozottabb a futárral! Neki érdeke a csomag kézbesítése ;) ! Csak nem szeretnek tökölni.
 
w-rig said:
Ezt én soha nem tapasztaltam. Légy határozottabb a futárral! Neki érdeke a csomag kézbesítése ;) ! Csak nem szeretnek tökölni.


Határozott voltam, ezért is vitte vissza a csomagot.
Azzal kezdte, hogy nézzem meg kívűlről sérült-e és utána vegyem át.
Mondom neki, oké, de kibontom, hogy belűl is ép-e az áru.
Jön válassz, hogy ilyet nem csinálhatok, csak akkor ha aláírtam.
Mondom neki addig nem írom alá míg meg nem bizonyosodok, hogy épp az áru mivel tegnap is megjártam.
Ő így nem adja át, akkor vissza viszi.
Én meg mondtam neki akkor vigye, mivel nem akarok kilökni az ablakon újabb pénzt.
 
Ördögi kör. A futárcégek csak külsérelmi nyomokban vonhatóak felelősségre.
Ha a doboz sérült, vagy nincs meg minden csomagszám szerinti doboz, akkor a futárral kell jegyzőkönyveztetni. Felbontást általában nem engedik csak átvétel után.

Ha nincs sérülés és a csomagban nincs meg minden, vagy valami eltört stb akkor a céget kell elővenni akitől vásároltál. Mert lehet kihagytak valamit, vagy gondatlanul csomagolták stb.
 
Mexx2 said:
w-rig said:
Ezt én soha nem tapasztaltam. Légy határozottabb a futárral! Neki érdeke a csomag kézbesítése ;) ! Csak nem szeretnek tökölni.


Határozott voltam, ezért is vitte vissza a csomagot.
Azzal kezdte, hogy nézzem meg kívűlről sérült-e és utána vegyem át.
Mondom neki, oké, de kibontom, hogy belűl is ép-e az áru.
Jön válassz, hogy ilyet nem csinálhatok, csak akkor ha aláírtam.
Mondom neki addig nem írom alá míg meg nem bizonyosodok, hogy épp az áru mivel tegnap is megjártam.
Ő így nem adja át, akkor vissza viszi.
Én meg mondtam neki akkor vigye, mivel nem akarok kilökni az ablakon újabb pénzt.

Ez érdekes, nekem legtöbbször a GLS hoz csomit nem csak a GA-ból, de segítőkész mindíg a futár, a DPD néha hoz, de velük sem volt gond, megengedték a kibontást.
 
w-rig said:
Mexx2 said:
w-rig said:
Ezt én soha nem tapasztaltam. Légy határozottabb a futárral! Neki érdeke a csomag kézbesítése ;) ! Csak nem szeretnek tökölni.


Határozott voltam, ezért is vitte vissza a csomagot.
Azzal kezdte, hogy nézzem meg kívűlről sérült-e és utána vegyem át.
Mondom neki, oké, de kibontom, hogy belűl is ép-e az áru.
Jön válassz, hogy ilyet nem csinálhatok, csak akkor ha aláírtam.
Mondom neki addig nem írom alá míg meg nem bizonyosodok, hogy épp az áru mivel tegnap is megjártam.
Ő így nem adja át, akkor vissza viszi.
Én meg mondtam neki akkor vigye, mivel nem akarok kilökni az ablakon újabb pénzt.

Ez érdekes, nekem legtöbbször a GLS hoz csomit nem csak a GA-ból, de segítőkész mindíg a futár, a DPD néha hoz, de velük sem volt gond, megengedték a kibontást.


Lehet azért nem engedte kibontani, mert tegnap is ez a futár hozta a töröttet.
De nem tudom, mégegyszer nem akarok idegeskedni a kidobott pénz miatt.
 
Határozott voltam, ezért is vitte vissza a csomagot.
Azzal kezdte, hogy nézzem meg kívűlről sérült-e és utána vegyem át.
Mondom neki, oké, de kibontom, hogy belűl is ép-e az áru.
Jön válassz, hogy ilyet nem csinálhatok, csak akkor ha aláírtam.
Mondom neki addig nem írom alá míg meg nem bizonyosodok, hogy épp az áru mivel tegnap is megjártam.
Ő így nem adja át, akkor vissza viszi.
Én meg mondtam neki akkor vigye, mivel nem akarok kilökni az ablakon újabb pénzt.[/quote]

Ez érdekes, nekem legtöbbször a GLS hoz csomit nem csak a GA-ból, de segítőkész mindíg a futár, a DPD néha hoz, de velük sem volt gond, megengedték a kibontást.[/quote]


Lehet azért nem engedte kibontani, mert tegnap is ez a futár hozta a töröttet.
De nem tudom, mégegyszer nem akarok idegeskedni a kidobott pénz miatt.[/quote]


Jogos, majd rájön Ő van érted és nem Te érte.
 
Back
Oldal tetejére