• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Glimmer of Hope

Lángi Dávid

Kertész szaki
Sziasztok,

kezdő vagyok az akvakertészek sorában, nemrég fogtam bele egy növényes akváriumba, nem igazán kiforott még a dolog, de legalább a magaménak érzem :)

Akvárium adatai:
60*30*30 fekete ragasztott

Szűrés: Tetra 700as

Világítás: 2*24 Hagen Glo

Co2: egyenlőre nincs, jövőhéten tervezek a GAba menni :)

Tápozás: napi két nyomás micro/macro + 5 mili carbo

Növények:
Parvula mini
Limnobium laevigatum
Cryptocoryne wendtii
Microsorum pteropus
Hydrocotyle Tripartita Japan

Jelenleg 3 naponta mennek a vízcserék és 6órát merek csak világítani.

és akkor jöjjön néhány kép:

9144083757_78a3cc4c37_c.jpg


9146315964_3afaaa533e_c.jpg


9144104145_fb805ced1d_c.jpg



9146321530_033e947a84_c.jpg


egyenlőre ennyi :)
 
Kérünk még képet ... :pompous: Kíváncsi lennék, hogy pakoltad be a növényeket... tényleg szép a fa... csak nekem így kissé "rövid".

Pont az az ág van elfűrészelve középen, ami lehetne jóval hosszabb is... Megnézném a berendezett komplett verziót :hungry:
 
A fát random kaptam a GA-ból, igazából az elején nem tetszett, de mostmár nagyon megbarátkoztam vele. A növényeket sokféleképpen nem tudtam belerakni, mivel még nincs benne sok. Ez amúgy a koncepció része, nem akartam televágni 30 féle növénnyel, mivel tényleg kezdő vagyok és fogalmam sincs, hogy melyik növény hogy viselkedik, ezért szerettem volna csak néhánnyal indítani és megfigyelni, merre meddig. És akkor itt egy kép a beültett akváról:
9146290732_c79f77228b_c.jpg


A jobb sarokban a Tripartita Japan, nem biztos, hogy szerencsés vagy szép, de én ezt képzeltem el a fejemben és nekem így tetszik :) Ha egyszer bebokrosodna, lehet kicsit sok lenne oda, de majd meglájuk.