Pecás
Legenda
Leginkább ezért vagyok kíváncsi én is a végeredményre.Az a jó, hogy az egész vázforma alkalmatlan erre a feladatra, de meglátjuk mi sül ki belőle...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
Regisztrációs korlátozások
Leginkább ezért vagyok kíváncsi én is a végeredményre.Az a jó, hogy az egész vázforma alkalmatlan erre a feladatra, de meglátjuk mi sül ki belőle...
Ülés helyett utánfutó?Mindenképp lefotózom.
Az a jó, hogy az egész vázforma alkalmatlan erre a feladatra, de meglátjuk mi sül ki belőle...
Szerintem életveszélyes.......feleslegesen megnövelni az elüthető felületet. Meg aztán nem túl gyakori jelenség egy ilyen eszköz így akár egy tapasztalatlan vagy figyelmetlen autós nem biztos, hogy egyből kapcsol, hogy mi jön még a binyigli után kötve.Ülés helyett utánfutó?
A figyelmetlenekkel és a hülyékkel nem tudunk mit kezdeni - persze jogos a felvetés, hogy csökkentsük a "támadási" felületet. Viszont tekerni - állítólag - jobb vele, mint egy üléssel. Engem egyenlőre az ára riaszt.Szerintem életveszélyes.......feleslegesen megnövelni az elüthető felületet. Meg aztán nem túl gyakori jelenség egy ilyen eszköz így akár egy tapasztalatlan vagy figyelmetlen autós nem biztos, hogy egyből kapcsol, hogy mi jön még a binyigli után kötve.
A figyelmetlenekkel és a hülyékkel nem tudunk mit kezdeni - persze jogos a felvetés, hogy csökkentsük a "támadási" felületet. Viszont tekerni - állítólag - jobb vele, mint egy üléssel. Engem egyenlőre az ára riaszt.
Köszi, hogy megírtad a tapasztalataid! (y)Off
Üdv Bandesz!
Az utánfutó jó dolog, de szerintem egyszerüen nehéz maga a szerkezet és kissé körülményes a használata. Croozer Kid for 2 van nekünk, arra gondolván váalsztottuk ezt a modellt, ha több kölyök lesz, mint 1 akkor is könnyen tudjuk öket szállítani...
Na ja, a kocsi maga kb. 14 kg, egy gyerekülés ennél sokkal könnyebb. Ha még beleültetsz egy 10-11 kg embert meg valami kis csomagot, simán 30 kg-t vonszolsz magad után. Igaz én nem a Tour de Francra edzek, de egy kicsit szeles napon már megfingat a feladat, hogy ezzel eljussunk A-ból B-be... Dimbes-dombos vidéken meg szerintem igazi erönléti edzés lehet egy ilyet húzni a bringa után.
Még egy dolog! A kocsi széles is. Az álatam említett példány kicsit szélesebb, mint 1 méter, ezzel elég nehéz lavírozni a városi forgalomban. Nekem a legnagyobb szívás az volt, hogy új útvonalat kellett keresni a bölcsödébe vezetö úton, mivel a szokásos útvonalon tekerve keresztül kell hajtani egy villamossínen, ami a jól ismert "labirintussal" van védve. Ezen átkelni a vontatmánnyal egyszerüen fizikailag lehetelen.
Az utánfutó bringás kiránduláshoz, hosszabb utakhoz szuper, de a reggeli bölcsödébe járáshoz már mi is csak a gyereküléseket használjuk.
Üdv: Robi
ON
Matyi irigy irigyA május eddig jól indult: végre van időm valamennyit kerékpározni: 10.-én Baja-(Hercegszántó) Karapancsa-Baja túra 105km, tegnap Kiskunhalas-Bugaci erdészet múzeum-Kiskunhalas 90km, plusz a hétközi "ráhangolások", így már elrugtam ebben a hónapban a 300 km, ami nem sok, de nekem mostanában határozott előrelépés.
Hercegszántó Mária zarándokhely csoportkép a fővárosi "Bicajos vándor" nevű csapattal:
és a tegnapi, 45 esőben megtett km után a gép így nézett ki:
...és a közel százfős csapat fiataltól a 70 fölötiig:
Szerdán a Challenge day keretében 24 órás bicajozás lesz óránkénti váltással, egyelőre öt fordulót tervezek, aztán majd látjuk...
Jó ám, mind a kettő, még ha 50 km-t komoly szembeszéllel (Hercegszántó-Karapancsai túrán hazafele), vagy 45 km-t esőben (most Bugac felé) kell is letekerni, a hangulat, az feledteti ezeket az akadályokat.Matyi irigy irigy
De szép és jó is mikor ilyen csapat bringázik.
Nekem, ha van időm ezzel suhanokSziasztok !
Egész jó gépeken suhantok (y).
Régebben ezzel zúztam. Mostanában csak néha gurulok vele .10-IMG_2135 by Zoltán Lebedy, on Flickr
Az utánfutót én se javaslom, nagy gyakorlat kell hozzá, és figyelmes autós kollégák.
No, megvolt, negyed egy körül hazaértem hulla fáradtan (hétfőn aludtam át az éjszakát, kedden le sem feküdtem, hogy szerdán 01:00-kor indulhassunk), végül hatszor vettem részt a stafétában: 01,04,07,19,21,23 órai indulással, a bázisra kitekerésekkel, a stafétával összesen ~130km lett a vége. (A fordulók között még a hivatalba a munkahelyemre is bejöttem, ezért a nagy kihagyás napközben és ezért lett "csak" ennyi a végeredmény.)
Sajnos igazoló kártya csak reggel jutott, így este már a karomra bélyegeztem a fordulóknál. Majd feltöltöm a képet, de fáradtan, bal kézzel jó nehéz volt fotózni az éjszakai zuhanyozás előtt.
Köszönöm, és ha már haza kellett ugranom, akkor az ígért képek:Szép teljesítmény, gratulálok! Főleg így, hogy közben még dolgoztál is.