• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Első DIY lámpám

Ordas

Új regisztrált
Sziasztok!

Kezdő vagyok. Minden tekintetben! Ez az első bejegyzésem, ráadásul az Első DIY eszközömről egy lámpáról. Ja és most készülök elindítani az Első növényes akváriumomat! :D

Elöljáróban még annyit, hogy már hónapok óta böngészem a fórumot (nagyon hasznos!) és olvasok-olvasok mindent ami a témával kapcsolatos. Nagyon megtetszett a DIY téma és eldöntöttem, hogy a szükséges világítást magam készítem el.
Az akim 25 l-es, így a lámpa 24W-os lett. Feltennék pár képet, de ezt sem tudom még hogyan kell! Szóval az abszolút kezdő...! :lol:
Mindenesetre szívesen közszemlére tenném a lámpát. Hogyan tudok feltölteni képeket?

Addig is a technikai adatok:
Kompakt fénycső Dulux L 24W/865 Daylight 6500 K
Előtét Osram 1x18-24W, nem szabályozható
Foglalat
Tartóbilincs
Alumínium lámpatest, hajlítva, hegesztve, festve
Régi akvárium lámpáról átmentett víztiszta plexi tartólábak

Szóval a képek. Nagyon köszönöm a segítséget Indie!

Lámpatest felülről
Fot%C3%B3094.jpg


Belülről
Fot%C3%B3093.jpg


Szerkezet
Fot%C3%B3099.jpg


Beszerelve
Fot%C3%B3102.jpg


Felhelyezve
Fot%C3%B3103.jpg
 
Sziasztok,

már néhány topicban említettem, hogy nemsokára indítok egy új akvit ami már 4x akkora mint az előző (kb. 40l).. az új méret, az előző akvinál megszerzett tapasztalatok és végül - de nem utolsó sorban - az itt kapott sok segítség talán nagyobb sikerre predesztinálja a működését.