• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

simi akváriuma 63

simi.esp.28

Tapasztalt kertész
Sziasztok!
Már elég régóta nézegetem a növényes akváriumokat és elterveztem, hogy belekezdek én is egybe.Mivel diák vagyok így nem sok pénzem van az akváriumra, így igyekeztem a számomra legmegfizethetőbben kijönni a dolgokból, szóval elég low-tech, de remélem szép lesz.

Néhány információ az akváriumról

Akvárium : 60x30x35 / 63 liter /
Világítás: DIY armatúra 3x18W 6500K T8
Szűrés: Eheim 2315
Dekoráció: kb 7kg Seiryu kő
Növények: Riccia fluitans, Hydrocotyle tripartia japan, ?
Talaj: sóderszerű dekorhomok, bazalt őrlemény

Képek:

IMAG0060.jpg

Tropica substrat

IMAG0064.jpg

sóder

IMAG0101.jpg

feltöltve
Bocsi a rossz minőségért, telóval készültek a képek, és a fotózáshoz se sokat értek.
És lám készül életem első akváriuma.:)

A növényesítést erre a hétre terveztem.
Építő jellegű kritikákat szívesen fogadok.
 
Nos.
Kb. 2-3 hetes a riccia mező, nem semmi volt lecsempézni az egészet.:D
Nem, nem csak riccia lesz tervezem még más növények telepítését is, csak elég szűkös a költségvetésem.
A lakók 2 oto 1 amano garnéla és 7 pseudomugil gertrude.
Miden ötletet szívesen várok.


IMAG0151.jpg
 
Szép az riccia mező, de nem tűnik nekem annak a kicsattanó zöld ricciának. A bal követ szerintem inkább a másik irányba forgasd.
 
Nagyon szép, gratulálok :) Arra vigyázz- tapasztalatbol mondom - hogy minden héten nyírni kell,nem szabad hogy túl magasra nőjön,mert akkor felszakad. Érdemes keverni valami mohafélével, akkor tartósabb. Közé pedig ültetni olyan növényeket,ami kisebb, hálós gyökérzettel rendelkeznek, azok megfogják, pl ilyen a HM.
 
Bejön ez a jó kis focipálya! (y) Kíváncsi vagyok, hogy mit hozol még ki belőle! Az a bal oldali kő egy kicsit nekem is szúrja a szemem. :sneaky: