• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

130 L lowtech kezdő aki :)

Pézsmateknős

Nézelődő
2 hete lett üzembe helyezve egy kedves barátommal-aki igen csak profi a témában- építettük egy egész éjen át:) Az akvárium 130 L-es 80 cm széles , 36 magas és 45 cm mély. Sajnos míg 1 héten keresztül távol voltam a nagy hőségben erősen algásodni kezdett az akvárium és jó pár növényem elpusztult, vagy már haldoklik :( hamarosan beszerzek egy vízhűtő ventit addig is próbálom kapargatni az algát és eltávolítani a halott növényeket és maradványokat, valamint sűrűn cserélgetem a vizet. Még teljesen kezdő vagyok ötleteket és tanácsokat minden mennyiségben szívesen fogadok.:)

Növények az akiban: Valisneria nana
Crypto becketti és wendtii
Sagittaria subulata
Marsilea hirsuta
Staurogynwe repens
Anubias barteri var nana és nana petite
Vesicularia dubyana

Green Aqua Micro+Macro illetve EasyCarbo megy bele és egy Prof 2075-ös hajtja és 100W világítja 5 órában.ADA Ironwood van benne és Dragon kő.Az aljzat jbl manado alatta tropica aquacare táptalajjal, Co2 adagolás egyelőre oldva.

egy kép a 2. napon:Dsajnos már nem teljesen így fest szegény:( üzembe helyezés időpontja: 2012. 06. 14.
 
Szia Pézsmateknős


A növényválasztás jó a kezdéshez!

Milyen az aljzatod, van táptalaj, CO2 adagolás?

A képet honnan szeretted volna beilleszteni? Mert nem nagyon sikerült!

A.ttila
 
2 hete indult el? Ebből a 2 hétből 1 hetet voltál távol és már le van harcolva az akvárium? Jól értem?
Ha ez így van én nem hiszem, h a meleggel van itt probléma elsősorban.
 
Igen, pont az első 2 hétben kell vele sokat foglalkozni (vízcserék 2 naponta stb.), hogy segíts az akváriumodnak hogy be tudjon állni. Te meg magára hagyod 1 hétig!! Ha nincs co2-d akkor felejtsd el a 100W-ot, ilyen akváriumnál az 50-60W bőven elég!!