• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Panasz

gelo

Tapasztalt kertész
Legjobb napló
GA srácok!

Nincs 1 órája,hogy kézbe kaptam a csomagot.
Csomagolás hibátlan,mikor nyitom tele légzsákkal,ezt nevezem.Bontom a dobozkákat mint kisgyerek az ajándékokat.Nagy vigyor a képemen,de nem sokáig. :(
A Papillon nyomáscsökkentő egyik órájának fedele el van repedve.Biztosra veszem,hogy nem szállításkor történt,és biztos nem nálatok/de nálam sem/.
Valószínűleg gyári hibás.Nyugtassatok meg ettől még nem fog szökni a drága co2.
Mellékelek képet is.
4112456576_5cd7be9ea4_m.jpg
és még egy
4112456506_8edc3a2d84_m.jpg
Legközelebb azért nézzetek bele mit is rejt a doboz,ne hogy más így járjon.
Üröm az örömben. :(
Várom a gyors reakciót.
 
szia, huh ez kellemetlen. köszi a visszajelzést. megtennéd hogy elküldöd az info kukac Green Aqua pont hu-ra, hogy mi volt a rendelés szám?
és hogy volt e más termék is mellette? ami esetleg ezt okozhatta?

bevallom őszintén már 530 rendelés felett járunk, de ilyen jellegű sérülést nem láttam még. pont a csomagolásunk miatt.
az viszont igaz, hogy minden terméket nem bontanak ki a raktárban és ellenőriznek küldés előtt, csak ha a csomag sérült lenne.

kérlek küld el az emailt és megnézzük mit tehetünk.

előre is köszi és elnézést a kellemetlenségért
 
Szia Viktor!

Igen,gondoltam,hogy biztosan sokan rendeltek már tőletek./azért ez biztató :) /
Nagy a pörgés nálatok,hála istennek/meg nekünk és persze nektek is/
Tisztában vagyunk vele,hogy nem tudtok minden terméket megvizsgálni dobozolás előtt.Ez kellemetlen nektek is és nekem is.
Küldöm az emilt.
Köszi a gyors reagálást.

ui.:remélem ide én írtam utoljára ;)
 
Sziasztok!
Hétfőn kaptam meg a csomagot tőletek ,
ma reggel összerakom a CO-cuccot és már gyanús a difi ,nem úgy viselkedik ahogy kéne!
A porcelán csak a csatlakozó üvegcsővel szemben egy kis helyen porlaszt!
Odanyomom a gázt és akkor látom az aljáról nagy buborékok szálnak fel,üvegrepedés!
Ma reggel bontottam ki a csomagolásból,és meg se ütődött sehol a szállító dobozában pihent máig!
Most mit csináljak?
 
Küldj egy mailt a címeddel, az Green Aqua email-ra és hogy melyik difi volt pontosan és cseréljük.
Jelzem a raktárnak, hogy tüzetesebben nézzék meg a kimenő üvegtermékeket....
Sajnos nem a szomszédból érkeznek a difik, ezért lehet benne sérült. Szerencsére eddig elenyésző volt, de a nagy számok törvénye alapján be kell időnként következnie. Elnézést érte.
 
Kiegészíteném azzal, hogy a japán difik csomagolás nélkül utazzák át a világot pufifóliában.
Szóval jobban ki vannak téve a körülményeknek mint egy márkás csomizott.
Közben megjött a levél intézkedünk. :geek:
 
Back
Oldal tetejére