• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Első növényesem (terv)

Karesz

Nézelődő
Üdvözlök mindenkit aki ezeket a sorokat olvassa.

A bemutatkozást majd egy kicsit későbbre hagynám.Elsőre csak annyit,hogy kezdő vagyok,akváriumom
is csak másfél éve van.Ajándékba kaptam.Aztán regisztráltam ide,és láttam miket lehet kihozni egy
akváriumból gondoltam megpróbálom én is,hátha sikerül valami szépet alkotni.
Minden tanácsot ötletet szívesen veszek.

A TECHNIKA:
SZŰRÉS:eheim 2071gyári szűrőanyaggal +atman3335
ÜVEG:112liter feketével ragasztott.
VILÁGÍTÁS:dymax matrix 2x55w powercompact de csak az egyik csövet használom.
CO2:gyári élesztős szettet tervezek.A palackos rendszertől félek.

AJZAT:aqutic nature pro soil 2 zacskó és hátul a talajt felemelem lávakővel kb 10centire.
TÁPOZÁS:GA makro és mikro és táprudak a táptalaj helyett.

DEKORÁCIÓ:
redmoor fa és juharlevél szikla háttérnek világoskék fólia. Dekorhomokból barnásabb árnyalatút szeretnék.

NÖVÉNYEK:
anubias balteri var nana
posogemon helferi
elatine hidropiper
valami mohaféle a redmoor fára
rotala sp green

FAUNA:
három sávos törpeszájú hal
vörös neon
algázó géb
panda törpesügér 1pár
zebracsiga
redcherry garnéla

Így elsőre ennyi jutott eszembe ezek csak tervek még sok minden változhat várom az ötleteket és észrevételeket .Majd rakok fel képet a mostani akváriumról is ha rájövök hogyan kell.

Üdvözlettel:Karesz
 
Szia!

Üdv a fórumon először is!

Az elképzelés nem rossz. Én inkább rászánnék még egy kicsit, hogy legyen alatta legalább egy kevés tropicás táptalaj. Hidd el megéri!

Azt vedd figyelembe, hogy szerintem a sügér és red cherry nem való egy akváriumba. Biztos vadászni fognak rájuk.

Miért félsz a palackos rendszertől?
 
Szia
Akkor a garnikat valószínű hogy kihagyom.A panda sügerek nagyon tetszenek.