• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

TC420 - TC421 Led vezérlő "DAYLIGHT","DUSK TILL DAWN" konfigurációs filet keresnék !

Hány Volt jön ki a tápegységből, amikor 100%-on megy a LED?
11,94 V jön ki a tápból, ez be is érezik. A TC421-ből már csak 11,3 V jön ki. Wagot szétbontva mértem egy helyen, ott pedig 10,8 V. Laikus vagyok ehhez. Ez normális így? Most kifejezetten az RGB-t mértem.
 
Akkor PC-n/laptopon megcsinálod a beállításokat, majd USB-vel összekötöd a TC-t és a gépet és átmásolod.
Sikerült egy másik verzióval csatlakozni USB-n keresztül (2.2), viszont az időbeállításon kívül bármit küldök, vagy lejátszok az eszközön, akkor leáll a program. Egyébként a mind a PC, mind pedig a telefonos program iszonyatosan labilis nálam. PC-n létrehozok valamit és kb ötödször teszi be a mod listába, appon általában elég nyűgös a modok letöltése, egyszerűen errort dob. A kérdés az, hogy ez mindenkinél így van, vagy csak nekem jutott selejt? Kemény dió...
 
11,94 V jön ki a tápból, ez be is érezik. A TC421-ből már csak 11,3 V jön ki. Wagot szétbontva mértem egy helyen, ott pedig 10,8 V. Laikus vagyok ehhez. Ez normális így? Most kifejezetten az RGB-t mértem.
Holnap megpróbálom megmérni, (ha lesz rá időm) hogy a TC420-nak (nem 421) mekkora a kimenő feszültsége? Feltételezem, hogy a kettőnek, ugyan az lehet végfokozat része.
"WAGO-t szétbontva" nem értem. Hol történt a szétbontás, hol volt a mérés helye?
Digitális műszerrel használva, nehéz pontos és jó értékeket mérni. Az alább beidézett hozzászólásomban látható, hogy milyen a TC420 kimenő jele. Tele van zavarjellel. Az egyszerű digitális műszerrel (ami neked is van) nehéz megállapítani, hogy pontosan mit is a mér, a jelnek melyik részét?
Milyen vastag vezetékkel van bekötve a LED szalag?