Tudtátok, hogy a CS6 az utolsó dobozos? Ezentúl PS csak felhőből lesz elérhető...
Ideje volt a dobozos irrealisan draga volt es az evenkenti frissitesi ciklus a vegen mar az apple fele strategiat idezte. Nem sok innovacioval.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
Regisztrációs korlátozások
Tudtátok, hogy a CS6 az utolsó dobozos? Ezentúl PS csak felhőből lesz elérhető...
Ideje volt a dobozos irrealisan draga volt es az evenkenti frissitesi ciklus a vegen mar az apple fele strategiat idezte. Nem sok innovacioval.
Folytatva a témát, nálam a következő a workflow fotózáskor:
- Fényképező M (manuálban), White Balance belőve. Általában 5.6, ISO 200-400-800 ritkán 1600-ban lövök.
rekesznyílás, általában egy F (F5.6) betű mellett található ez az érték, azt jelenti, hogy mekkora résen engedi át a fényt az objektívViktor ezt az 5.6-ot mire érted? White balance iso rendben, de ezt az adatot nem értem.
Honnan volt ennyi fényed? Az 1/80 alapján gyanítom, hogy nem vakut használtál.És akkor itt egy mai gyöngyszem..... terepen voltam
1/80 f16! ISO100 40mm
Honnan volt ennyi fényed? Az 1/80 alapján gyanítom, hogy nem vakut használtál.
Megérte. Tetszik, hogy ilyen méregzöldesre vetted a színvilágot. Nagyon passzol a vöröses kövek és növények mellé.Mindkét akváriumnál az 500W-os Bowens lámpákkal lőttem. Fentről egy 90-es softbox közel max teljesítményen. A másik a hátteret lőtte.
A két képnél a háttérfény mennyisége volt más.
Jó a stúdiófény, csak cipelni ne kelljen
Jézusom )Tegnap volt még egy fotózás is erről is van néhány részlet
Shooting at Sandor Kőszegi by viktorlantos, on Flickr
Shooting at Sandor Kőszegi by viktorlantos, on Flickr
Hät ezt,hogy kene megoldanom?canon 600d?Keresem de sehogy nem jövök rä!Fényképezőnél minden színrásegítést, sharpeninget mindent lekapcsolok.
Van egy "képbeállítás" vagy valami ilyesmi nevű opció, ahol vannak előre elkészített beállítások (tájkép, természetes, monochrome, stb.) és ott tudsz csinálni saját beállítást is, amiben mindent nullára veszel. Lehet állítani élesítést, szaturációt, kontrasztot meg még valamit azt hiszem, a lényeg, hogy az összes "csúszka" középen, nullán álljon.Hät ezt,hogy kene megoldanom?canon 600d?Keresem de sehogy nem jövök rä!
a lényeg, hogy az összes "csúszka" középen, nullán álljon.
Oke mär ertem,nekem ezt 0ra kell älitanom es akkor kikapcsoltam a sharpeninget!Van egy "képbeállítás" vagy valami ilyesmi nevű opció, ahol vannak előre elkészített beállítások (tájkép, természetes, monochrome, stb.) és ott tudsz csinálni saját beállítást is, amiben mindent nullára veszel. Lehet állítani élesítést, szaturációt, kontrasztot meg még valamit azt hiszem, a lényeg, hogy az összes "csúszka" középen, nullán álljon.
SAjna ez se vilägos nekem!Exposure-el lehet korrigálni.
Hát a csúszkák közül az egyik a sharpening, azaz a kép utólagos, szoftveres élesítése, amit jobb ha lightroomban csinálsz, mintha a gépre bízod. igazából ezeket a csúszkákat azért érdemes mind nullára állítani, mert ugyanezeket állíthatod ha RAW-ban fotózol és utána lightroomban dolgozol a képekkel. Egyébként nagy kárt nem teszel benne akkor sem, ha nem így csinálod, mert a beállítások csak a megjelenítéshez használt JPEG előképben lesznek aktívak, a RAW kép akkor is nullás lesz, ha ezek a beállítások össze-vissza vannak húzogatva, többek közt ezért RAW, azaz nyers, mert ezeket a szoftveres "javításokat" és a jpeg-be tömörítést nem végzi el rajta a fényképezőgép.Oke mär ertem,nekem ezt 0ra kell älitanom es akkor kikapcsoltam a sharpeninget!
Melyik része? Az exposure maga a fénybeállítás, a blende/záridő/ISO értékekből adodó beállítás, a fő csúszka a kijelző tetején meg a kereső alján, aminél nullára törekszünk fotózáskor, hogy semmi ne legyen túl sötét vagy túl világos a képen. Ez utólag lightroomban is állítható, ha RAW-ban fotózol, akkor 2-3 egységnyit bír sötétebb és világosabb irányba is, anélkül, hogy torzulnának a színek. Az exposure tulajdonképpen magának a képnek az átlag sötétsége/világossága, nem tudok rá jobb magyarázatot, bár biztos van valami szakmailag elfogadottviktorlantos said: ↑
Exposure-el lehet korrigálni.
SAjna ez se vilägos nekem!