Victor
VIP kertész
Sziasztok!
Korábban ha jól emlékszem volt egy olyan téma itt, hogy rendelés Kínából, de most valahogy nem találom, lehet, hogy törölték, de mindegy is:
Van valakinek esetleg tapasztalata, a kínai áruk vámolásának menetével? Igaz most nem akvarisztikai cuccot vettem, de némileg kapcsolódik majd hozzá, meg igazából számítottam is, hogy megvámolják, csak úgy érzem, hogy egy kötekedős ügyintézőt fogtam ki.
Jött az SMS, hogy küldjem el az e-mail címemet neki, hogy megkapjam az ügyéntézéshez szükséges útmutatót, ez egy autómata válaszlavél volt, melyben kérték. hogy mennyit fizettem az áruért, meg, hogy esetleg több tétel-e, vagy röbb részletben jön stb.
Két tétel volt ugyanattól az eladótól, amit persze paypal-la fizettem, így az utalásokról csak képenyőmentést tudtam küldeni nekik, de ezen szerepelt minden adat, meg főleg , hogy mennyit utaltam.
Erre tegnap jön az ügyintézőtől a levél, hogy "kérem segítsen! Pontosan milyen értékben kéri a csomag vámkezelését"
Megint elküldtem a képenyőképeket, meg leírtam neki dollárban és forintban ís, hogy mennyi volt az ára a két rendelésnek, ami ugyanattól az eladótól, és egy csomagban jött.Még össze is adtam neki.
Erre ma megint milyen levél fogadott, ugyanettől az ürgétől?
Ebben a csomagban hány darab áru van, és mennyit fizettem érte?
Ez most normális, vagy húzzák az időt mert ugye a tárolási napokért pluszban kell fizetni. Az a bosszantó, hogy a paypal oldalán nem lehet a egy számlát lementeni pl pdf-ben, sőt valahogy a nyomtatás se akart működni.
Vagy mégis mit akarnak amivel lehet bizonyítani, hogy mennyit fizettem? Mert az nem írja, hogy ezt nem fogadja el hivatalosként, vagy nem látja mert pl gyenge a felbontás stb. De akkor írná le, hogy mit szeretne! Meg nem kérdezze folyton, hogy mennyit fizettem, mikor megírtam neki, meg láthatja az utalási bizonylatot is.
Korábban ha jól emlékszem volt egy olyan téma itt, hogy rendelés Kínából, de most valahogy nem találom, lehet, hogy törölték, de mindegy is:
Van valakinek esetleg tapasztalata, a kínai áruk vámolásának menetével? Igaz most nem akvarisztikai cuccot vettem, de némileg kapcsolódik majd hozzá, meg igazából számítottam is, hogy megvámolják, csak úgy érzem, hogy egy kötekedős ügyintézőt fogtam ki.
Jött az SMS, hogy küldjem el az e-mail címemet neki, hogy megkapjam az ügyéntézéshez szükséges útmutatót, ez egy autómata válaszlavél volt, melyben kérték. hogy mennyit fizettem az áruért, meg, hogy esetleg több tétel-e, vagy röbb részletben jön stb.
Két tétel volt ugyanattól az eladótól, amit persze paypal-la fizettem, így az utalásokról csak képenyőmentést tudtam küldeni nekik, de ezen szerepelt minden adat, meg főleg , hogy mennyit utaltam.
Erre tegnap jön az ügyintézőtől a levél, hogy "kérem segítsen! Pontosan milyen értékben kéri a csomag vámkezelését"
Megint elküldtem a képenyőképeket, meg leírtam neki dollárban és forintban ís, hogy mennyi volt az ára a két rendelésnek, ami ugyanattól az eladótól, és egy csomagban jött.Még össze is adtam neki.
Erre ma megint milyen levél fogadott, ugyanettől az ürgétől?
Ebben a csomagban hány darab áru van, és mennyit fizettem érte?
Ez most normális, vagy húzzák az időt mert ugye a tárolási napokért pluszban kell fizetni. Az a bosszantó, hogy a paypal oldalán nem lehet a egy számlát lementeni pl pdf-ben, sőt valahogy a nyomtatás se akart működni.
Vagy mégis mit akarnak amivel lehet bizonyítani, hogy mennyit fizettem? Mert az nem írja, hogy ezt nem fogadja el hivatalosként, vagy nem látja mert pl gyenge a felbontás stb. De akkor írná le, hogy mit szeretne! Meg nem kérdezze folyton, hogy mennyit fizettem, mikor megírtam neki, meg láthatja az utalási bizonylatot is.