• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Neonhal 240 literes akváriuma

Próbálkoztál már itt a fórumon megvitatni a kérdést? Esetleg fényképeket beszúrni róla?
Vízcsere, megfelelő tápozás, CO2, ilyesmi?
Nagyon szívesen mondanék valami okosat, de én nagyon kezdő vagyok még, egyelőre csak szaporítani tudom az algákat, bár barna algát már győztem le :twisted:
 
Most szereztem egy jó nagy adag jávai mohát, amivel be tudnék borítani pár Red Moor fát!
Nem tudjátok véletlenül, hogy meddig penészesedik egy Red Moor, illetve hogy a penész zavarja-e a többi növény fejlődését, meg káros-e a halakra?
Tudom, hogy itt a fórumon is volt már erről szó, meg hogy természetes hogy penészes az elején, de ha van saját tapasztalatotok, hogy ez meddig tartott, kérlek osszátok meg velem!
 
neonhal said:
Próbálkoztál már itt a fórumon megvitatni a kérdést? Esetleg fényképeket beszúrni róla?
Vízcsere, megfelelő tápozás, CO2, ilyesmi?
Nagyon szívesen mondanék valami okosat, de én nagyon kezdő vagyok még, egyelőre csak szaporítani tudom az algákat, bár barna algát már győztem le :twisted:

Persze! Sőt át is olvastam a Fórum ide vonatkozó részeit legalább egyszer, de inkább többször. Van tápozásom EI szerint, élesztős CO2 (Tudom! Nagynyomású kéne, de sajnos se helyem, első emeleti, másfél szobás panel, se anyagi keretem nincs rá egyenlőre). Heti vízcserék stb. Keresd meg a naplóm és onnan megtudhatsz mindent. Egyenlőre még nem én állok nyerésre az alga elleni harcban, de ami késik nem múlik! :twisted:

A penészedés nálam csak max 2 hétig tartott. Különösebben nem volt hatással senkire, pedig garnélák is voltak a szőlőágam mellett. Ha beteszel valamilyen csigát, ancit gyorsan lepucolja neked és tisztán is tartja, nehogy megint bepenészesedjen.
 
neonhal said:
Most szereztem egy jó nagy adag jávai mohát, amivel be tudnék borítani pár Red Moor fát!