- Vivárium igényeket felügyelem, esőztető rendszer már láthatáron van, csak meg kell lépni (idő és energia kérdése, szeretném még a hónapban).
- Élő eleség nem lesz. Egyrészt macera, másrészt nagyon nem a mi "imidzsünk", harmadrészt és legfontosabb: úgy bezár az első ellenőr, mint a huzat. Nem lehet a garázsban tejeskannákban tubifexet gyűjtögetni (biztos nem ez volt a pontos módszer, nem keresem vissza), van némi higiéniai háttere a dolognak, amit ha engedélyeztetni szeretnénk, soha az életben nem hozná vissza a belefektetett pénzt. Persze, a sarki pincehalasnál van, nem érdekli, hogy megbüntetik-e érte, nem is tudja, hogy megbüntetnék érte és nem is fogják, mert soha nem téved oda senki, akit érdekelne. Szerencsére nem ezen a szinten vagyunk.
- Skimmerek fejlesztése, JBL teszcsomagok átvariálása és hasonlók nem a mi asztalunk, ezekre gyártók vannak, őket nem nagyon érdekli, hogy mi mit szeretnénk. Vannak márkák, ahol van ráhatásunk a fejlesztésekre, ezeket ki is használjuk, de azért ne gondoljuk, hogy bármelyik akvarisztikai cég is a GA vásárlóinak igényei alapján tervezi a jövő évi katalógust.
-
@Keinrath Adrian valamit félreértettél. Elnézést kérünk, hogy nem tudtuk legyártatni az üvegedet, de nem mi gyártjuk. Mi végigtoltuk a karácsonyi őrületet, igyekeztünk mindenkit kiszolgálni, annak ellenére, hogy a beszállítók nagy része december 10. környéke és január eleje közt egyáltalán nem dolgozott és nem szállított. Két ünnep közt is nyitva voltunk. Az akváriumokat és bútorokat nem mi ragasztjuk a sufniban. Ami nekünk szezon, az a beszállítóknak nem feltétlenül. Az egyik gyártónk 2 hétre szállítja az üvegeket (erre szoktunk 2-3 hetet mondani, biztos, ami biztos), innen jönnek az egyedi gyártások, de karácsonykor leálltak. A másik HÁROM HÓNAPRA. Innen csak sztenderd méreteket kérünk készletre. Ha holnap rendelsz és utalod az előleget, személyesen garantálom, hogy február első hetében el tudod vinni (írj e-mailt, ha intézzük).
Sajnos olyan korban élünk, hogy mindenki hozzászokott, hogy minden azonnal beszerezhető. Nálunk ez még nem megy. Igyekszünk mindent megtenni, ami rajtunk múlik, a csomagok egy-két nap alatt kiszállításra kerülnek, még a karácsonyi őrületben is kiment minden 4-5 nap alatt (persze, sok, de sok cégtől a december elején rendelt dolgok sem érkeztek meg karácsonyra, saját tapasztalat). Ezt még tovább nehezíti, hogy sokszor a gyártóknál hatalmas gondok vannak, amikről nem szólnak, csak a hiányos szállításokból tudjuk meg. Hónapokig nem volt Dennerle sarokszűrő és hozzá való cserebetét, minden info nélkül. Tetra termékeket nyár óta alig kapunk, nem tudjuk, mi a gond, hivatalosan "semmi".
Jöhetnek ilyen jellegű kritikák is, hogy miben tudnánk a kiszolgálást javítani, de vegyétek figyelembe, hogy limitált az időnk és emberszámunk sajnos. Simán tudnék öt új embernek munkát adni, de ez nem így működik, ezért türelmet kérünk, legtöbbünk így sem 9-től 5-ig dolgozik azért, hogy minden a lehető legjobb legyen. Termékekkel kapcsolatban meg annyit, hogy egy-két ember kívánságára nem fejleszt senki, nem kifizetődő, mi is élünk valamiből. Bármennyire igyekszünk a hobbit és a vásárlói igényeket elsődlegesen szem előtt tartani, nem fogunk tudni mindenkinek a kedvére tenni.