• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Mennyi fényig érdemes menni low techben co2 nélkül?

apajatszik1

Tapasztalt kertész
Kezdő vagyok növények terén ezért nyitottam meg ez a témát mert eléggé elbizonytalanított hogy mindenhol mást írnak.Remélem más is tanul a sok kezdőkérdésemből :) Szeretnék egy akvit 63 vagy 72 litereset 2x 24watt világítással co2 nélkül.Növények terén ami érdekel Hydrocotyle tripartita japan,HM,sagittaria subulata,és esetleg micranthemum sp. monte carlo.Táp profito carbo ga makro.Halak nem tervezek csak ha már jól beállt.Várom az itteni profik véleményét :)
 
Kezdő vagyok növények terén ezért nyitottam meg ez a témát mert eléggé elbizonytalanított hogy mindenhol mást írnak.Remélem más is tanul a sok kezdőkérdésemből :) Szeretnék egy akvit 63 vagy 72 litereset 2x 24watt világítással co2 nélkül.Növények terén ami érdekel Hydrocotyle tripartita japan,HM,sagittaria subulata,és esetleg micranthemum sp. monte carlo.Táp profito carbo ga makro.Halak nem tervezek csak ha már jól beállt.Várom az itteni profik véleményét :)

Én nem vagyok profi,de szerintem ezt ki kell tapasztalni mindenkinek,hogy mennyinél nem algásodik még be az akvárium.
Tápozáshoz,csak annyit,hogy ha van Green Aqua Macro,akkor bekéne szerezni hozzá Micro-t is és akkor a Profito hanyagolható lenne.
 
Én ha jól tudom halak nélkül macro +microval lehet valamiből hiány viszont a profitóban és a macroban már megvan minden ami kell.Javítsatok ha rossz amit írtam.
 
Én ha jól tudom halak nélkül macro +microval lehet valamiből hiány viszont a profitóban és a macroban már megvan minden ami kell.Javítsatok ha rossz amit írtam.