• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

GW CO2 nyomáscsökkentő szelep és mágnesszelep

Én= Lemon párja

No szóval tegnap volt egy palack csere és kisebb mennyiségű teflonszalag használata után, kb hatodjára sikerült ELVILEG CO2 veszteség nélkül beüzemelni a palackot. A teflonszalag használata során sokszor tapasztaltam hogy el kell találni rendesen a mennyiséget és az elhelyezést mert volt hogy helyben volt minden ám elég hallhatüan eresztett. Főleg a reduktor és a palack találkozásánál volt hézag, mégpedig a csatlakozás alján. Végül azt hiszem sikerült megoldani és mind tegnap este mind pedig ma reggeli tesztelés (szappanos vizzel) eredménye negativ lett. Remélem most már tényleg bírni fogja...
 
Mit lehet kezdeni egy olyan problémával, hogy kikapcsolás után is átereszti a CO2-t a mágnesszelep?
(A jelenség a kikapcsolást követő 3-4 órával is tapasztalható.)
A mágnesszelep kattan be/kikapcs-kor, így arra gyanakszom hogy elkoszolódott.
Lehet ezt valamilyen módon tisztítani?
 
Mit lehet kezdeni egy olyan problémával, hogy kikapcsolás után is átereszti a CO2-t a mágnesszelep?
(A jelenség a kikapcsolást követő 3-4 órával is tapasztalható.)
A mágnesszelep kattan be/kikapcs-kor, így arra gyanakszom hogy elkoszolódott.
Lehet ezt valamilyen módon tisztítani?

Szia!
Sajnos még nincs meg a reduktorom, de én is GW reduktort szeretnék majd venni. Nem tudom milyen a felépítése a mágnesszelepnek, de a melóhelyen nap mint nap javítok ilyen szelepeket.
Nálunk is gond sokszor ha átereszt a szelepen a tesztelő gépeinken a nyomás vagy éppen a vákuum mivel milibárokat mérünk. cserealkatrész híján én ezt általában úgy szoktam orvosolni hogy szétszedem a szelepet,
csavaros és betekerőseket is használunk, és egy minimálisat nyújtok a rugón ami a mozgórészt nyomja rá a szelepre. Ez nálunk működik szépen. Ha nem segít akkor a legfinomabb polír papírhoz folyamodok és a gumirész ami zárja a bejövő levegőt avagy vákuumot
megigazítom kicsit.:) Szóval szerintem javítható így látatlanba is, mert eddigi pályafutásom során megtanultam már sz@rból várat építeni, de ha nekem is meglesz akkor tüzetesebben szemügyre veszem.
Remélem tudtam valamit segíteni!;)
 
Meddig huzzam a reduktort a palackra, mert maradt még jó fél menethossz? Kézzel elég meghúzni vagy kulcsal kellene?
 
Meghúztam ahogy tudtam... Megnyitom a palackot és a reduktornál érzem a kezemen és hallom is hogy engedi a gázt...:confused:
 
Ha véletlenül szilikon tömítésed (fehér) van, azzal óvatosan kell bánni, csak nagyon finoman lehet meghúzni. Hamar elnyíródik. A GA-s fekete guminál, ez nem akkora probléma.
 
Biztos a hollandinál szökik a gáz? Ha nem vagy biztos, ellenőrizd szappanhabbal. Tömítés nem maradt ki és ép is? Ha nem, cseréld ki, vagy dobjál bele mégegyet.
 
Márpedig ez ereszt gyerekek... lehet még húzni kellene rajt? az a baj nem tudok fogóval. meg ugye sziszegni sem szabadna neki. megőrülök :banghead:
 
most próbálgatom a tömítés be sem ér addig ameddig kellene mert a reduktor fém izéje megy neki a palack kiömlő nyílásának a tömítés meg még beljebb van. Lehet ilyen? :)
 
Nem ismerem ezt a reduktort, de általánosságban igen, lehet ilyen. Ezért mondtam, hogy tegyél be még egy tömítést :)
 
Márpedig ez ereszt gyerekek... lehet még húzni kellene rajt? az a baj nem tudok fogóval. meg ugye sziszegni sem szabadna neki. megőrülök :banghead:

Figyu, ez a reduktor dupla menetes.

Azaz kis patronra és nagy palackra is jó.

Ennek egyetlen hátránya van ennek a felépítésnek, hogy nem lég meghúzni a csavart a palackon.
Maga az órás részt tartó szelep sem foroghat. Fogd meg kézzel és ha el tudod tekerni a csavarhoz képest, akkor finoman kézzel húzd szorosra. Általában ott szokott ereszteni. Mert 2 tömítés van benne. A palackon és a patronon.
Ha elforog az órás rész a meghúzás után akkor a közdarab nincs meghúzva és nem zár a kis tömítés.

Szóval ne forogjon a csavar utáni rész!
 
Figyu, ez a reduktor dupla menetes.

Azaz kis patronra és nagy palackra is jó.

Ennek egyetlen hátránya van ennek a felépítésnek, hogy nem lég meghúzni a csavart a palackon.
Maga az órás részt tartó szelep sem foroghat. Fogd meg kézzel és ha el tudod tekerni a csavarhoz képest, akkor finoman kézzel húzd szorosra. Általában ott szokott ereszteni. Mert 2 tömítés van benne. A palackon és a patronon.
Ha elforog az órás rész a meghúzás után akkor a közdarab nincs meghúzva és nem zár a kis tömítés.

Szóval ne forogjon a csavar utáni rész!

Nagyjából értem. Szóval akkor a palack csonkján is kellene lenni tömítésnek? mert ott nincs :)
 
Back
Oldal tetejére