Fejlesztesre tipp:
En igy vasarolok:
1. Keresobe arunev: Seachem Purigen
2. ramegyek amit felajanl.
3. Innen most szivesen a kategoriaba ugranek milyen termekek vannak meg, mas meretu csomagolas.
Sajnos nalatok ez hianyzik eleg idoigenyes mig megtanalom az adott arut milyen kategoriaba van sorolva.
Jelen esetbe ha keresessel tanalom az arut akkor a kategoriara ezt irja :
Kezdőlap -Seachem Purigen
Igy nem tudom hogy a "technikaban" kell keresnem.
Köszi a visszajelzést. Igen valóban ahogy te is írod elég sok "bejárható" út van egy navigáció esetén.
Pl sokkal nagyobb az esélye, ha purigenre keresel, hogy a puriből minden kiszerelés érdekel, érdekel miben lehet használni, vagy mivel regenerálható.
Az általad felvázolt útvonalat azért nem kezelik elsődleges megoldásnak, mert a látogató elveszik a felkínált információk között és röviden elveszik a konverzió.
A fenti esetre bent hagytunk a kategória navigációt ha csak böngészni szeretnél.
De a kereső alapesetben az adott termékre és esetleg a hozzá kapcsolódó kiegészítőkre szűkít. Megtanulva pl egy elgépelést stb. Pl "Putigen"-re is dobni fogja neked a találatokat a másodperc tört része alatt.
Ami szintén érdekes és talán nem használják még elég sokan, hogy ha egy adott termék oldalra bemész, pl erre:
https://www.greenaqua.hu/hu/seachem-purigen-kemiai-szuroanyag-haloban-100ml.html
Akkor az oldal alján az összes eddigi vásárlási interakciók alapján dobja neked a kapcsolódó termékeket. Ez olyannyira jól működik, hogy évek alatt kiváltotta a manuális megoldást.
Pl egy előtéri növény adatlapját böngészve feldobja neked a többi előtérit amit kedvelnek a vásárlók stb....
https://www.greenaqua.hu/hu/tropica-elatine-hydropiper-tc-zseles.html
Amit írtál fejben tartom egy következő fejlesztésnél.
De pl ami most fontosabb lenne és navigáció szempontjából első helyen szerepel a todo listánkon az a perszonalizált tartalom. Hasonlóan öntanuló folyamatokra építve.
Hogy felesleges ajánlatokkal vagy nem releváns termékekkel ne bombázzunk.
Köszi, hogy megosztottad az észrevételt. (y)