• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Green Aqua webshop fejlesztések

viktorlantos

Alapító
Admin
Ha már ilyen sokan visszajeleztetek a funkció miatt, kérlek segítsetek.

Hogy működjön? Ha kedvencről kosárba teszted a terméket, eltűnjön a kedvenc listáról a termék?
Nekünk ez lenne a logikus, de ha nagy az ellenszél, akkor megfontoljuk.
 

Meskó

Legenda
Ha már ilyen sokan visszajeleztetek a funkció miatt, kérlek segítsetek.

Hogy működjön? Ha kedvencről kosárba teszted a terméket, eltűnjön a kedvenc listáról a termék?
Nekünk ez lenne a logikus, de ha nagy az ellenszél, akkor megfontoljuk.
Nehéz lenne beleépíteni egy plusz lépést, hogy esetleg rákérdezzen, hogy törölje-e? Áthelyezés kosárba --> Felugró ablak, vagy plusz oldal: Kívánja törölni a kedvencek közül?
Olyan dolgoknál, amiket az ember többször rendel, pl növénytáp, vagy valamilyen eleség, ami gyorsabban fogy, vízkezelő, stb, azt egyszerűbb lenne mindig a kedvencek közül kihalászni, mint hogy mindig meg kelljen keresni. Vagy épp a szűrőalkatrészek, azt nyilván nem keresi az ember minden hónapban, de könnyebb lenne a kedvencek közül elővadászni, mint 1-2 év múlva keresgélni, esetleg korábbi rendelést visszanézni.
Ez persze kiváltható azzal, hogy a kosárba helyezés után rögtön betesszük a kedvencekbe újra.
 

mmccannon

Mágus
Ha már ilyen sokan visszajeleztetek a funkció miatt, kérlek segítsetek.

Hogy működjön? Ha kedvencről kosárba teszted a terméket, eltűnjön a kedvenc listáról a termék?
Nekünk ez lenne a logikus, de ha nagy az ellenszél, akkor megfontoljuk.
Szerintem is logikus törölni, mert amit "mindig veszünk" (pl. növény-, haltáp), arra úgy is emlékszünk.
A ritkábban vásárolt dolgokat meg meg lehet nézni a korábbi rendelések alatt.

Nekem egyetlen kifogásom van a kívánságlistával szemben, hogy nem lehet nézetet váltani. A mostani rácsos elrendezés számomra nem szem-barát. Örülnék, ha lehetne listanézetre váltani egy kattintással.
 

Stefán Tamás

Kertész szaki
Sziasztok!

Megnéztem a kívánságlistát, de nekem nem működik a termék hozzáadása.
Sajnos csak MacOS alatt tudtam kipróbálni Safari és Chrome böngészőben, de nem adja hozzá a terméket a kívánság listához ha a kis szív ikonra kattintok.
Aztán most megnéztem Android alatt is Chrome-ban. Ott sem működik.
Van esetleg valaki aki meg tudná nézni Safari-ban hogy nálam van-e a gond vagy tényleg nem megy?
 

viktorlantos

Alapító
Admin
Sziasztok!

Megnéztem a kívánságlistát, de nekem nem működik a termék hozzáadása.
Sajnos csak MacOS alatt tudtam kipróbálni Safari és Chrome böngészőben, de nem adja hozzá a terméket a kívánság listához ha a kis szív ikonra kattintok.
Aztán most megnéztem Android alatt is Chrome-ban. Ott sem működik.
Van esetleg valaki aki meg tudná nézni Safari-ban hogy nálam van-e a gond vagy tényleg nem megy?

Érkezik egy frissítés néhány napon belül, reméljük ez megoldja. Jelentkezem ha megvan.
 

Cipo3

VIP kertész
Engem kimondottan bosszant, hogy a kedvencekből kikerül ha megrendelem, de megoldom azzal, hogy külön ablakba megnyitom és ott teszem a kosárba. Én sajnos nem emlékszem (Mérivel ellentétben ;) ) sosem, hogy milyen membrán és előszűrő kell az ozmókészülékembe, se azt, hogy melyik fej jó a twinstaromhoz. Stb... Ezeket a kedvencekbe tárolom. Sőt az 1L-es GA Macrot is sokkal nehezebb megkeresni, mint, hogy a kedvencekből pikk pakk kosárba pakoljam. Ezért kedvencek, nem pedig egyszeri vásárlási terv. :) Hol van olyan a youtube-on, hogy ha egyszer likeoltál egy videót a következő megnézésnél eltűnik a like és újból kell likeolnod ha még mindig kedveled. ;)

Nagy segítség lenne még a rendeléseim hosszú távú megtartása. pl 2 évig. Ha valamiért nagyra nő a rendelések adatbázis táblája, el tudnék képzelni egy második táblát amiben az 1 évnél régebbiek vannak és az az archive gombbal érhető el. Nektek így nem okoz gondot a napi keresésben az óriási DB mikor az adminon rákerestek egy rendelésre és nekünk is megmarad a rendelés előzmény. Sokszor keresem ugyanazt a növényt, de nem tudom a latin nevét. Pl kipróbáltam 4 fél fűfélét s fél év után mikor egyik így nőtt a másik úgy jöttem rá, hogy melyiket szeretném a következő scape-be. Akármennyire magoltam a latin nevét miután kidobtam a dobozát 4 hónap múlva nem emlékeztem rá.

Valamint jó lenne ha a rendelésben kattinthatóak lennének a termékek.

Ez egyik sem életbevágó.
 
Utoljára módosított:

Cipo3

VIP kertész
Ma próbáltam valamit a kívánságlistához adni.
Megnyomtam és összes kijelölése szöveg jött fel. Nem adta hozzá. Lehet, hogy most lenyilallik valami menü, de amint oda viszem az egeret eltűnik mielőtt esélyem lenne lenyomni. Megjelenik a Mind (nekem csak az a csoport van még, de már nyomogattam minden félét, hogy rájöjjek a mikéntjére...de nem sikerült.

Chrome böngészőben néztem csak.
 
Utoljára módosított:

Stefán Tamás

Kertész szaki
Ma próbáltam valamit a kívánságlistához adni.
Megnyomtam és összes kijelölése szöveg jött fel. Nem adta hozzá. Lehet, hogy most lenyilallik valami menü, de amint oda viszem az egeret eltűnik mielőtt esélyem lenne lenyomni. Megjelenik a Mind (nekem csak az a csoport van még, de már nyomogattam minden félét, hogy rájöjjek a mikéntjére...de nem sikerült.

Chrome böngészőben néztem csak.

Sajnos ez nekem is így működik. Gyakorlatilag a termék adatlapjáról én McOS-en Safariból nem tudok terméket hozzáadni a kívánságlistához.

Azonban ha termék listát nézel, pl https://greenaqua.hu/hu/kellekek/novenytapok-vizkezelok.html akkor ott minden esetben hozzá tudod adni a terméket a kívánságlistához. Legalábbis nekem így működik.
 

viktorlantos

Alapító
Admin
Ma próbáltam valamit a kívánságlistához adni.
Megnyomtam és összes kijelölése szöveg jött fel. Nem adta hozzá. Lehet, hogy most lenyilallik valami menü, de amint oda viszem az egeret eltűnik mielőtt esélyem lenne lenyomni. Megjelenik a Mind (nekem csak az a csoport van még, de már nyomogattam minden félét, hogy rájöjjek a mikéntjére...de nem sikerült.

Chrome böngészőben néztem csak.

Ez itt valami cache probléma lesz. Felírtam magamnak a többivel együtt.
 

SafE84

Kertész szaki
Ez itt valami cache probléma lesz. Felírtam magamnak a többivel együtt.
Nálam működik teljes körűen, de csak abban az esetben, ha a kosárból helyezem át a kívánságlistába. Így új listát is létre tudok hozni, választani közülük, szóval így megfelelően működik.
De a termék adatlapjánál nálam is úgy van, mint a többieknél.
 

Bálint Nagy

VIP kertész
Nálam működik teljes körűen, de csak abban az esetben, ha a kosárból helyezem át a kívánságlistába. Így új listát is létre tudok hozni, választani közülük, szóval így megfelelően működik.
De a termék adatlapjánál nálam is úgy van, mint a többieknél.
Köszi ez hasznos. Kipróbálom.
Szerk: így működik
 
Utoljára módosított:

viktorlantos

Alapító
Admin
Nálam működik teljes körűen, de csak abban az esetben, ha a kosárból helyezem át a kívánságlistába. Így új listát is létre tudok hozni, választani közülük, szóval így megfelelően működik.
De a termék adatlapjánál nálam is úgy van, mint a többieknél.

Igen ez magyarázná a cache problémát. A kosár általában nincs gyorsítótárazva.
 

SafE84

Kertész szaki
A webshopban leadnám a rendelésem, 15.000,-Ft felett rendelnék, ki is választom, hogy Futárszolgálat (0,-Ft), de az összesítésben felszámolja a kiszállítási díjat. Ez valami bug? Leadhatom a rendelésem és majd ti intézitek a megfelelő elszámolást vagy várjak, míg korrigáljátok a helyzetet?
Bízom benne, hogy jó helyre írtam.
screenshot.31.png

Üdv.: SafE
 

viktorlantos

Alapító
Admin
A webshopban leadnám a rendelésem, 15.000,-Ft felett rendelnék, ki is választom, hogy Futárszolgálat (0,-Ft), de az összesítésben felszámolja a kiszállítási díjat. Ez valami bug? Leadhatom a rendelésem és majd ti intézitek a megfelelő elszámolást vagy várjak, míg korrigáljátok a helyzetet?
Bízom benne, hogy jó helyre írtam.

Hmm köszi a shotokat, egy riportot kaptunk ezügyben a múlt héten. De közben rengeteg rendelés érkezik.
El tudom képzelni, hogy valami blokkolja a frissítést a kosárnál.

Megtennéd, hogy visszamész a shopba, vissza a kosár oldalraé s lépésenként válaszod ki a tételeket? Szállítási mód, majd fizetési mód?
Lehet a sorrend okoz valamilyen anomáliát?

Ha nem sikerül dobj egy megjegyzést és intézzük.
 

SafE84

Kertész szaki
Hmm köszi a shotokat, egy riportot kaptunk ezügyben a múlt héten. De közben rengeteg rendelés érkezik.
El tudom képzelni, hogy valami blokkolja a frissítést a kosárnál.

Megtennéd, hogy visszamész a shopba, vissza a kosár oldalraé s lépésenként válaszod ki a tételeket? Szállítási mód, majd fizetési mód?
Lehet a sorrend okoz valamilyen anomáliát?

Ha nem sikerül dobj egy megjegyzést és intézzük.
Na szóval, először megpróbáltam ahogy kérted, visszamentem és lépésenként sorban választottam ki a dolgokat. Az utánvét kijelölésekor dobta be az 1.690,-Ft-os szállítási díjat. A futárszolgálat kiválasztása után még 0,-Ft szerepelt.
Aztán kitöröltem a kosarat, majd újra betettem a tételeket és bejelöltem a futárszolgálatot és a fizetési módot. Most minden rendben ment, nem számolta fel a kiszállítást, le is adtam a rendelést.
Annyit tudok még segíteni a témában, hogy még a tegnap este folyamán raktam kosárba a dolgokat és ma reggel akartam megrendelni őket. Esetleg itt lehetett valami az "idővel".

Mindenesetre 5* ismét a gyors reagálásért!

Köszi a segítséget!
Üdv.: SafE
 
Oldal tetejére