• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Green Aqua webshop fejlesztések

viktorlantos

Alapító
Admin
Fejlesztesre tipp:

En igy vasarolok:
1. Keresobe arunev: purigen
2. ramegyek amit felajanl.
3. Innen most szivesen a kategoriaba ugranek milyen termekek vannak meg, mas meretu csomagolas.
Sajnos nalatok ez hianyzik eleg idoigenyes mig megtanalom az adott arut milyen kategoriaba van sorolva.
Jelen esetbe ha keresessel tanalom az arut akkor a kategoriara ezt irja :
Kezdőlap -Seachem Purigen

Igy nem tudom hogy a "technikaban" kell keresnem.
Köszi a visszajelzést. Igen valóban ahogy te is írod elég sok "bejárható" út van egy navigáció esetén.
Pl sokkal nagyobb az esélye, ha purigenre keresel, hogy a puriből minden kiszerelés érdekel, érdekel miben lehet használni, vagy mivel regenerálható.

Az általad felvázolt útvonalat azért nem kezelik elsődleges megoldásnak, mert a látogató elveszik a felkínált információk között és röviden elveszik a konverzió.

A fenti esetre bent hagytunk a kategória navigációt ha csak böngészni szeretnél.
De a kereső alapesetben az adott termékre és esetleg a hozzá kapcsolódó kiegészítőkre szűkít. Megtanulva pl egy elgépelést stb. Pl "Putigen"-re is dobni fogja neked a találatokat a másodperc tört része alatt.

Ami szintén érdekes és talán nem használják még elég sokan, hogy ha egy adott termék oldalra bemész, pl erre:
https://www.greenaqua.hu/hu/seachem-purigen-kemiai-szuroanyag-haloban-100ml.html
Akkor az oldal alján az összes eddigi vásárlási interakciók alapján dobja neked a kapcsolódó termékeket. Ez olyannyira jól működik, hogy évek alatt kiváltotta a manuális megoldást.
Pl egy előtéri növény adatlapját böngészve feldobja neked a többi előtérit amit kedvelnek a vásárlók stb....
https://www.greenaqua.hu/hu/tropica-elatine-hydropiper-tc-zseles.html

Amit írtál fejben tartom egy következő fejlesztésnél.

De pl ami most fontosabb lenne és navigáció szempontjából első helyen szerepel a todo listánkon az a perszonalizált tartalom. Hasonlóan öntanuló folyamatokra építve.
Hogy felesleges ajánlatokkal vagy nem releváns termékekkel ne bombázzunk.

Köszi, hogy megosztottad az észrevételt. (y)
 

viktorlantos

Alapító
Admin
Fejlesztesre tipp:

En igy vasarolok:
1. Keresobe arunev: purigen
2. ramegyek amit felajanl.
3. Innen most szivesen a kategoriaba ugranek milyen termekek vannak meg, mas meretu csomagolas.
Sajnos nalatok ez hianyzik eleg idoigenyes mig megtanalom az adott arut milyen kategoriaba van sorolva.
Jelen esetbe ha keresessel tanalom az arut akkor a kategoriara ezt irja :
Kezdőlap -Seachem Purigen

Igy nem tudom hogy a "technikaban" kell keresnem.
Még annyi, hogy a kategória alap esetben ott van a keresőben, ha nem nyomsz entert a keresésre csak beírod a szavakat. Csak a már elküldött keresésnél nem látszik, mivel azt az oldalt a találat alapján generáljuk.

ui: ez csak a találati listát szűkíti nem azt amit te szeretnél. Arra továbbra is a fenti kategória navigáció az egyetlen használható mód.
 
Utoljára módosított:

Victor

VIP kertész
Biztos? Erről @inadsz tudna nyilatkozni.
A rendelésfeldolgozás félig automata, félig manuális. A megjegyzések átmennek a belső rendszerünkbe, de ott kézzel kell megadni a GLS csomagfelvételnél.
Elképzelhető, hogy ezen a ponton csúszott meg a dolog?

Mindkettő működhet. Cím és megjegyzés is.
Nos ma kiderült, hogy az nem működik, hogy szállítási címnek a csomagpontot adom meg . Nem volt hajlandó otthagyni úgy a futár :mad::mad:, hiába mondtam neki a telefonban, hogy tegye le. Ha jól értettem, akkor neki ilyen esetben van egy külön papírja is amit otthagy, és mikor átveszem akkor azt írom alá . Most meg várhatom, míg sikertelenül lezárul a mai napi kézbesítés, hogy a weboldalukon is át tudja írni a címert, mert különben holnap is potyára megutaztatja majd a csomagom, utána meg visszaviszi nektek.:cool::mad:
 

viktorlantos

Alapító
Admin
Nos ma kiderült, hogy az nem működik, hogy szállítási címnek a csomagpontot adom meg . Nem volt hajlandó otthagyni úgy a futár :mad::mad:, hiába mondtam neki a telefonban, hogy tegye le. Ha jól értettem, akkor neki ilyen esetben van egy külön papírja is amit otthagy, és mikor átveszem akkor azt írom alá . Most meg várhatom, míg sikertelenül lezárul a mai napi kézbesítés, hogy a weboldalukon is át tudja írni a címert, mert különben holnap is potyára megutaztatja majd a csomagom, utána meg visszaviszi nektek.:cool::mad:
Elméletileg minden csomaghoz FLEX Delivery szolgáltatás jár Mo-n belül. Ebben az is benne van, hogy ha nem tudod átvenni átkérheted csomagpontra.
https://gls-group.eu/HU/hu/szolgaltatasok/flexdelivery-service

https://gls-group.eu/HU/hu/flexdelivery

A GLS értesítő után ezt meg tudod tenni.
 
Oldal tetejére