• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Green Aqua webshop fejlesztések

mmccannon

Legenda
Rendeléseimet én sem tudom megnézni, teker. Nincs blocker telepítve, úgyhogy nem tudom a miértre a választ.
Az üvegtermékeknél már hónapok óta üres a "Wabi Kusa tál" kategória, akárcsak az "Akvárium" kategóriában. Szerintem csak egy helyen kellene szerepelnie.
 

viktorlantos

Alapító
Admin
Rendeléseimet én sem tudom megnézni, teker. Nincs blocker telepítve, úgyhogy nem tudom a miértre a választ.
Hát erre én sem. Firefox és Chrome Win 10 alatt működik, ahogy látom.
Valami helyi probléma lehet. Ha esetleg egy másik géphez jutsz valamikor kérlek próbáld ki.

Az üvegtermékeknél már hónapok óta üres a "Wabi Kusa tál" kategória, akárcsak az "Akvárium" kategóriában. Szerintem csak egy helyen kellene szerepelnie.
Per pillanat nincs ilyen termékünk, ezért üres. A navigáció miatt döntöttünk a két hely mellett. Nem teljesen egyértelmű hol keresnéd.
 

mmccannon

Legenda
Hát erre én sem. Firefox és Chrome Win 10 alatt működik, ahogy látom.
Valami helyi probléma lehet. Ha esetleg egy másik géphez jutsz valamikor kérlek próbáld ki.



Per pillanat nincs ilyen termékünk, ezért üres. A navigáció miatt döntöttünk a két hely mellett. Nem teljesen egyértelmű hol keresnéd.
Máshol - két sarokkal odébb lévő gépen - is kipróbáltam (Chrome és Fire) és ott sem ment. :-(
 

Cipo3

VIP kertész
Van valami hír a Black Friday akcióról? 2 hét múlva esedékes illetve azon a héten pénteken és még semmi hír róla. :)
 

Selfedestroyer

VIP kertész
Sziasztok!

A CO2 csöveknél nincs a listában a Greenworks cső csak lejjebb a "A kategória legnépszerűbb termékei ezen a héten" között dobja fel az oldal.

Norbi
 

Victor

VIP kertész
A cím beállításoknál ugye alapban kettőt lehet megadni, számlázási és szállításit. Utóbbit átírhatom az általam választott csomagpont címére ? Nevem, telefonszámom maradna. Sajnos a megjegyzésbe beírt csomagpontra kérés felett ismét elsiklottatok.
 

viktorlantos

Alapító
Admin
A cím beállításoknál ugye alapban kettőt lehet megadni, számlázási és szállításit. Utóbbit átírhatom az általam választott csomagpont címére ? Nevem, telefonszámom maradna. Sajnos a megjegyzésbe beírt csomagpontra kérés felett ismét elsiklottatok.
Biztos? Erről @inadsz tudna nyilatkozni.
A rendelésfeldolgozás félig automata, félig manuális. A megjegyzések átmennek a belső rendszerünkbe, de ott kézzel kell megadni a GLS csomagfelvételnél.
Elképzelhető, hogy ezen a ponton csúszott meg a dolog?

Mindkettő működhet. Cím és megjegyzés is.
 

inadsz

Sasszem =)
Admin
Moderátor
Legjobb napló
A cím beállításoknál ugye alapban kettőt lehet megadni, számlázási és szállításit. Utóbbit átírhatom az általam választott csomagpont címére ? Nevem, telefonszámom maradna. Sajnos a megjegyzésbe beírt csomagpontra kérés felett ismét elsiklottatok.
rendelésszámot vagy nevet írj kérlek, ezek nélkül nem tudjuk visszakeresni a rendelést.
 

Victor

VIP kertész
Biztos? Erről @inadsz tudna nyilatkozni.
A rendelésfeldolgozás félig automata, félig manuális. A megjegyzések átmennek a belső rendszerünkbe, de ott kézzel kell megadni a GLS csomagfelvételnél.
Elképzelhető, hogy ezen a ponton csúszott meg a dolog?

Mindkettő működhet. Cím és megjegyzés is.
Köszi a választ!

A megjegyzésbe tutira beírtam, hogy a Willi villamoságiba kérem;). Akkor elvileg a címbeállítás automatikusan átmegy mikor a csomagcimkét nyomtatjátok? Ha kell akkor meg a megjegyzés alapján kézzel módosítjátok. Ilyen oldalról akkor jobb lehet ha átírom a szállítási címet comagpontra, számlázásin meg úgyis ott a lakcímem.

rendelésszámot vagy nevet írj kérlek, ezek nélkül nem tudjuk visszakeresni a rendelést.
A rendelési számom: # 100039545, Farkas Viktor . Már megkaptam, csak ismét rendelnék, így keresem a tuti megoldást. Szerencsére szabin vangyok a héten, így a GLS oldalán sem módosítottam amit hétfőn küldtetek . Csak mivel van, hogy csúszik a szállítás, pláne ha növényt is rendelek, ezért inkább csomagpontra rendelem a dolgaimat.
Szeptemberben is hasonló volt a szitu, akkor @viktorlantos -nak felvetettem, hogy nem-e lehetne egy csomagpontos beállítást is berakni a webshopba?
https://akvakertesz.hu/threads/green-aqua-webshop-fejlesztesek.3132/page-26#post-428663
 

viktorlantos

Alapító
Admin
A bankkártyás fizetési felülettel vmi gond van. Lehet banki probléma. Gondoltam szólok.
El tudom képzelni, hogy a bankok nem bírják a napot. A legnagyobbak ma tartják a BF-et. Szerintem megint nem sikerült rendesen felkészülni.
Lehet paymentgateway, vagy banki oldal. Érdemes megpróbálni később.

Nagyon sok rendelés jön, nem láttam problémát kártyás fizetéssel. Talán egy ember jelezte, hogy blank page volt a fizetés után.
 

neptun

Kertész tanonc
El tudom képzelni, hogy a bankok nem bírják a napot. A legnagyobbak ma tartják a BF-et. Szerintem megint nem sikerült rendesen felkészülni.
Lehet paymentgateway, vagy banki oldal. Érdemes megpróbálni később.

Nagyon sok rendelés jön, nem láttam problémát kártyás fizetéssel. Talán egy ember jelezte, hogy blank page volt a fizetés után.
Megpróbáltam kétszer is. Utána benyomtam az utánvétet.
Itt a rendelésszámom, ha rá szeretnél pillantani: 100039884.
 

Alexx

Kertész szaki
Fejlesztesre tipp:

En igy vasarolok:
1. Keresobe arunev: purigen
2. ramegyek amit felajanl.
3. Innen most szivesen a kategoriaba ugranek milyen termekek vannak meg, mas meretu csomagolas.
Sajnos nalatok ez hianyzik eleg idoigenyes mig megtanalom az adott arut milyen kategoriaba van sorolva.
Jelen esetbe ha keresessel tanalom az arut akkor a kategoriara ezt irja :
Kezdőlap -Seachem Purigen

Igy nem tudom hogy a "technikaban" kell keresnem.
 
Oldal tetejére