• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Green Aqua hűségpontok a webáruházban

Szia,

Amit mondasz természetesen megoldható. De automatizáltan kicsit körülményes.
Így ha legközelebb ilyen eset van csak mond be telón, hogy felhasználnád pontként. Akkor direktbe jóváírjuk neked és a végeredmény ugyanaz lesz.

(y)
 
Köszi a választ!
Mondjuk ezeknél sem ment automatizáltan, bár valami ilyen gombot csináltak, de nekem soha nem akart működni, volt vevőszolgálatuk aminek lehetett írni, és akkor törölték az egész rendelést, és az ellenértékét jóváírták bónuszpontként.
 
Tegnap frissítés volt a webshopban és a hűségpont rendszer egy része most nem elérhető 1-2 napig. A rendszer számolja a gyűjtött pontokat a termék oldalon elkölteni is el lehet, de az oldalsávban pillanatnyilag nem látható mennyi pontunk van, csak a profil oldalon. 1-2 nap és frissítem ezt is. A pont gyűjtés természetesen addig is zavartalanul üzemel.
 
Tegnap frissítés volt a webshopban és a hűségpont rendszer egy része most nem elérhető 1-2 napig. A rendszer számolja a gyűjtött pontokat a termék oldalon elkölteni is el lehet, de az oldalsávban pillanatnyilag nem látható mennyi pontunk van, csak a profil oldalon. 1-2 nap és frissítem ezt is. A pont gyűjtés természetesen addig is zavartalanul üzemel.

A pontokat néhány napig nem tudjátok felhasználni a webshop felületén. A rendszer gyűjti a pontokat minden vásárlás után, de a termék oldalon most nincs fent a pont elköltéséhez szükséges csúszka. Észrevettem egy hibát, ami a webshop miatt jelentkezik valószínűleg.

A hiba javításáig kis türelmet kérünk. Addig ha a pontot szeretnétek felhasználni egy vásárláshoz, adjátok le a rendelést és küldjetek egy emailt, hogy a rendelésből vonjuk le az xxx pontot.

Köszi a megértést, jelentkezem, ha megvan a javítás.
 
A pontokat néhány napig nem tudjátok felhasználni a webshop felületén. A rendszer gyűjti a pontokat minden vásárlás után, de a termék oldalon most nincs fent a pont elköltéséhez szükséges csúszka. Észrevettem egy hibát, ami a webshop miatt jelentkezik valószínűleg.

A hiba javításáig kis türelmet kérünk. Addig ha a pontot szeretnétek felhasználni egy vásárláshoz, adjátok le a rendelést és küldjetek egy emailt, hogy a rendelésből vonjuk le az xxx pontot.

Köszi a megértést, jelentkezem, ha megvan a javítás.


Javítva, most már működik a pont költés a termék oldalakon. Köszi a türelmet.(y)
 
Viktor!

Úgy csinálsz, mintha nem is lenne családod. Még fél egykor is a webshopot hegeszted?
Elkötelezettségből jeles!
 
Viktor!

Úgy csinálsz, mintha nem is lenne családod. Még fél egykor is a webshopot hegeszted?
Elkötelezettségből jeles!

Köszi :) Az ilyen jellegű problémákat igyekszem gyorsan megoldani.
A soron következő éjszakai baba etetéshez még odaértem :sleep: ..de tény, hogy sokat foglalkozom a netes dolgainkkal.
 
..de tény, hogy sokat foglalkozom a netes dolgainkkal

Kellene Nektek egy egyetemista informatikus haver :) Ők így is úgyis hajnalig fent vannak és ráérnének bütykölni a rendszert :) Hátha az akvakertészek között van ilyen és jelentkezik segítségre :D
 
Lassan 2 hónapja, hogy bevezettük a rendszert és örömmel látom, hogy sokan használjátok. Rengeteg pontot osztottunk ki, sokan azóta már fel is használták őket. (y)
Még adós vagyok egy pontköltést megkönnyítő dologgal - hogy a kosár oldalon is el tudjátok költeni a pontokat - de megpróbálom majd a júliusi szabin meghekkelni.

Sok jó komment érkezett termékekre is. Itt mondjuk megpróbáltuk szűrni, hogy valóban csak a vásárolt termékekről kapjunk véleményeket. Valódi tapasztalatokat szeretnénk közvetíteni a webshopot böngészők felé.

Akinek szülinapja volt mostanság biztosan találkozott a Fórumon megjelenő szülinapi köszöntő bannerrel is, ami felhívja a figyelmet, hogy bónuszpontokat kaphatsz ezen a napon. (y)

A fejlesztések nem állnak meg, mindig kitalálunk valamit, amivel kényelmesebb és barátságosabb lehet a webshop, vagy éppen a fórum.:)
 
Mi is gondolkodunk saját webshopnál, hogy miként lehetne jutalmazni a vásárlókat. Egyelőre még nem született jó megoldás, de már elkezdtünk kedveskedni. Pl. a csomagküldött motyók mellé teszünk "Köszönjük a vásárlást" + egyéb infókkal (pl. mondj véleményt a termékről, lájkolj fészbúkon, etc.) ellátott kis kártyákat. A többség eddig visszajelzett. Volt, aki külön csak ezért írt egy levelet, amiben megköszönte a kiszolgálást. :)
 
Mi is gondolkodunk saját webshopnál, hogy miként lehetne jutalmazni a vásárlókat. Egyelőre még nem született jó megoldás, de már elkezdtünk kedveskedni. Pl. a csomagküldött motyók mellé teszünk "Köszönjük a vásárlást" + egyéb infókkal (pl. mondj véleményt a termékről, lájkolj fészbúkon, etc.) ellátott kis kártyákat. A többség eddig visszajelzett. Volt, aki külön csak ezért írt egy levelet, amiben megköszönte a kiszolgálást. :)

Ez is jó. Szerintem bármilyen apróság, amitől európai módon érezzük, hogy kiszolgálnak jó dolog.(y)
 
Jaja, meg kihozhatja lenge szôke hölgy a csomagot... ;) Ja mégse, kínos ha rosszkor jön, rossz helyre... ;)
 
Az lenne a kérdésem ha elmegyek hozzátok az üzletbe vásárolni akkor nem tudom beváltani a pontjaimat? Sajna rendelésre most nincs esélyem és csak személyesen tudok elmenni. Tehát megoldható az hogy veszek ezt azt és a pontokat levonjátok ?
 
Az lenne a kérdésem ha elmegyek hozzátok az üzletbe vásárolni akkor nem tudom beváltani a pontjaimat? Sajna rendelésre most nincs esélyem és csak személyesen tudok elmenni. Tehát megoldható az hogy veszek ezt azt és a pontokat levonjátok ?

Természetesen megoldható :)
 
És azt nem lehet valahogyan megoldani esetleg, hogy ha a boltban személyesen vásároljunk azért is kaphassunk pontot? :happy: Mert élőben jobb Nálatok vásárolni, mint weben, de így lemaradok mindig a pontokkal :(
 
És azt nem lehet valahogyan megoldani esetleg, hogy ha a boltban személyesen vásároljunk azért is kaphassunk pontot? :happy: Mert élőben jobb Nálatok vásárolni, mint weben, de így lemaradok mindig a pontokkal :(

Ez is megoldható, de a benti pénztárgép nincs összekötve a rendszerrel. Így csak akkor tudjuk jóváírni, ha szólsz, hogy regisztrált vagy és szeretnéd jóváiratni a pontokat.
Ebben az esetben kell majd az email cím amivel a boltba regisztráltál és természetesen a neved, hogy be tudjunk azonosítani.

Szóval levásárolni és feliratni is lehet. Igazából bármit lehet mert ez egy ilyen cég.... pff :D;)
 
Ez is megoldható, de a benti pénztárgép nincs összekötve a rendszerrel. Így csak akkor tudjuk jóváírni, ha szólsz, hogy regisztrált vagy és szeretnéd jóváiratni a pontokat.
Ebben az esetben kell majd az email cím amivel a boltba regisztráltál és természetesen a neved, hogy be tudjunk azonosítani.

Szóval levásárolni és feliratni is lehet. Igazából bármit lehet mert ez egy ilyen cég.... pff :D;)
Köszönöm. Mert ez egy jó cég :)
Múltkor egyébként rákérdeztem, de nem ment. Majd legközelebb :)
 
Szombaton gixer volt a rendszerben nem fértünk hozzá az adminisztrációhoz. A legtöbb esetben ha nincs leahlva a shop akkor működik. Csak tényleg fontos, hogy beazonosítható legyél mert rengeteg olyan nevünk van amiből már 5-10 vásárló is van. :)

Azt még elfelejtettem mondani, hogy a pontok más kedvezményekkel együtt nem működnek. A szokásos wellness csomi stb még nem gond, de ha egyedi kedvezményt kapsz arra már nem jár a bónuszpont.
 
Back
Oldal tetejére