• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Green Aqua - ahol az ügyfél az első

viktorlantos

Alapító
Admin
A Green Aqua-nál a kezdetek óta fontos volt az ügyfelek visszajelzése, értékelése. Ezeket az évek alatt automatikusan, vagy fél-automatizálva publikáltuk. Ennek köszönhető, hogy ma már több mint 8500 termék vélemény olvasható oldalunkon. Közel 600 visszajelzés szolgáltatásunkról (ez utóbbit csak kb 1 éve indítottuk):
https://www.facebook.com/greenaqua/app/226132034107547/?ref=page_internal

A facebookon közel 1000 értékelés van szintén: https://www.facebook.com/pg/greenaqua/reviews/?ref=page_internal

Ezeken kívűl a google business-ről is gyűjtjük a visszajelzéseket, instagramról, flickr-ről.

És kb 1.5 évvel ezelőtt indítottuk el a helpdesk rendszerünket a megnövekedett kérdés és kérés áradat kezelésére. A cél az volt, hogy egyetlen megkeresés se maradjon válasz nélkül, és ha már válaszolunk kapjunk visszajelzést is arról, mennyire volt hasznos a segítségünk.

Az ok amiért a topikot nyitottam, hogy megmutassam a lenti chartot amire szintén nagyon büszkék vagyunk.
Az elmúlt 1 évben a ránk zúduló kérdéseket 97.3%-os ügyfél elégedettséggel zártuk. Ez 3558 eset volt ami mögött több tízezer email és telefon szerepel természetesen.

Aki az utóbbi 1 évben akár chaten, facen, emailben, weben írt nekünk biztosan találkozott ezzel a rendszerrel. Miután egy kérést lezárunk a rendszer automatikusan megkérdezi az ügyfelet, mennyire volt elégedett a munkatársak hozzáállásával és a segítséggel. Ezt nem csak egyszerű értékeléssel, de szöveges visszajelzéssel is meg lehet koronázni. Ezeket utólag kiértékeljük, a problémákra visszatérünk és mindig a 100%-os elégedettségre törekszünk. Csak így lehet javítani a szolgáltatáson. Csak így lehetünk a legjobbak.

A rendszerek ilyen szintű összekapcsolása nem újdonság, de ebben a hobbi kategóriában Európában is az élmezőnyben vagyunk.

Még bírjuk a strapát :) ---- és ezekben a számokban a fórumos dolgaink nincsenek is benne.

Hogy miért mutatom ezt meg? Mert senki más nem mutogat ilyesmit :) És ennek biza oka van.

customer-satisfaction.jpg
 
Gratula! (y) A fentiekre én is rá tudok erősíteni. A GA oldalon keresztül tettem fel tegnap egy kérdést és kb. 5 percen belül megjött a válasz. Azért az is szépen látszik a fenti charton, hogy tipikusan ősztől-tavaszig szépen rápörgünk a témára.
 
Back
Oldal tetejére