A Green Aqua-nál a kezdetek óta fontos volt az ügyfelek visszajelzése, értékelése. Ezeket az évek alatt automatikusan, vagy fél-automatizálva publikáltuk. Ennek köszönhető, hogy ma már több mint 8500 termék vélemény olvasható oldalunkon. Közel 600 visszajelzés szolgáltatásunkról (ez utóbbit csak kb 1 éve indítottuk):
https://www.facebook.com/greenaqua/app/226132034107547/?ref=page_internal
A facebookon közel 1000 értékelés van szintén: https://www.facebook.com/pg/greenaqua/reviews/?ref=page_internal
Ezeken kívűl a google business-ről is gyűjtjük a visszajelzéseket, instagramról, flickr-ről.
És kb 1.5 évvel ezelőtt indítottuk el a helpdesk rendszerünket a megnövekedett kérdés és kérés áradat kezelésére. A cél az volt, hogy egyetlen megkeresés se maradjon válasz nélkül, és ha már válaszolunk kapjunk visszajelzést is arról, mennyire volt hasznos a segítségünk.
Az ok amiért a topikot nyitottam, hogy megmutassam a lenti chartot amire szintén nagyon büszkék vagyunk.
Az elmúlt 1 évben a ránk zúduló kérdéseket 97.3%-os ügyfél elégedettséggel zártuk. Ez 3558 eset volt ami mögött több tízezer email és telefon szerepel természetesen.
Aki az utóbbi 1 évben akár chaten, facen, emailben, weben írt nekünk biztosan találkozott ezzel a rendszerrel. Miután egy kérést lezárunk a rendszer automatikusan megkérdezi az ügyfelet, mennyire volt elégedett a munkatársak hozzáállásával és a segítséggel. Ezt nem csak egyszerű értékeléssel, de szöveges visszajelzéssel is meg lehet koronázni. Ezeket utólag kiértékeljük, a problémákra visszatérünk és mindig a 100%-os elégedettségre törekszünk. Csak így lehet javítani a szolgáltatáson. Csak így lehetünk a legjobbak.
A rendszerek ilyen szintű összekapcsolása nem újdonság, de ebben a hobbi kategóriában Európában is az élmezőnyben vagyunk.
Még bírjuk a strapát ---- és ezekben a számokban a fórumos dolgaink nincsenek is benne.
Hogy miért mutatom ezt meg? Mert senki más nem mutogat ilyesmit És ennek biza oka van.
https://www.facebook.com/greenaqua/app/226132034107547/?ref=page_internal
A facebookon közel 1000 értékelés van szintén: https://www.facebook.com/pg/greenaqua/reviews/?ref=page_internal
Ezeken kívűl a google business-ről is gyűjtjük a visszajelzéseket, instagramról, flickr-ről.
És kb 1.5 évvel ezelőtt indítottuk el a helpdesk rendszerünket a megnövekedett kérdés és kérés áradat kezelésére. A cél az volt, hogy egyetlen megkeresés se maradjon válasz nélkül, és ha már válaszolunk kapjunk visszajelzést is arról, mennyire volt hasznos a segítségünk.
Az ok amiért a topikot nyitottam, hogy megmutassam a lenti chartot amire szintén nagyon büszkék vagyunk.
Az elmúlt 1 évben a ránk zúduló kérdéseket 97.3%-os ügyfél elégedettséggel zártuk. Ez 3558 eset volt ami mögött több tízezer email és telefon szerepel természetesen.
Aki az utóbbi 1 évben akár chaten, facen, emailben, weben írt nekünk biztosan találkozott ezzel a rendszerrel. Miután egy kérést lezárunk a rendszer automatikusan megkérdezi az ügyfelet, mennyire volt elégedett a munkatársak hozzáállásával és a segítséggel. Ezt nem csak egyszerű értékeléssel, de szöveges visszajelzéssel is meg lehet koronázni. Ezeket utólag kiértékeljük, a problémákra visszatérünk és mindig a 100%-os elégedettségre törekszünk. Csak így lehet javítani a szolgáltatáson. Csak így lehetünk a legjobbak.
A rendszerek ilyen szintű összekapcsolása nem újdonság, de ebben a hobbi kategóriában Európában is az élmezőnyben vagyunk.
Még bírjuk a strapát ---- és ezekben a számokban a fórumos dolgaink nincsenek is benne.
Hogy miért mutatom ezt meg? Mert senki más nem mutogat ilyesmit És ennek biza oka van.