• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Forma 1

Jó volt a magyar futam.
Vettel nyert, Raikkönen a màsodik. Csak így tovàbb!(y) Hajrà, hajrà!
Amit viszont Verstappen alkotott...szerintem nagyon nem volt fair.
 
Jó volt a magyar futam.
Vettel nyert, Raikkönen a màsodik. Csak így tovàbb!(y) Hajrà, hajrà!
Amit viszont Verstappen alkotott...szerintem nagyon nem volt fair.
Izgalmas volt a verseny. Végre megint szerethető az F1. Élvezzük ki, mert a jövő szezonban jön a glória, és már nem lesz olyan jó nézni.
 
A srácoknak nem nagyon sikerült elfordulni az egyes kanyarban se. Vetteltől profibb hozzáállást vártam...végre pole-ból indul, Hamilton jóval mögötte indul, sok pontot hozhatott volna ez neki. Szépen bölcs módon a külső íven kellett volna maradnia, és lazán elfordulni, aztán a többit majd meglátjuk. Ehhez képest úgy ráhúzott Verstappenre, mint egy ökör (Kimi meg a másik...). Többet vártam egy négyszeres világbajnoktól.
b076e35104718e04d8bb0804125d2d55
 
A srácoknak nem nagyon sikerült elfordulni az egyes kanyarban se
Nekem olyan érzésem volt, mintha a száraz pályára való mentalitással ugrottak volna neki a rajtnak, de hát 10 év óta először esett az eső...
Kár érte, megnéztem volna, hogyan meccsel a két rivális.
 
Láttam egy pont szemből lassított videót. Azon jól látszik, hogy Kimi végig teljesen egyenesen ment, egészen a csattig. Vettel viszont torpedóként közeledett Verstappen felé. Verstappen megijedt és picit rántott a kormányon. Innentől elszabadult a pokol. Kérdés, hogy Vettel elfért volna-e, ha Verstappen nem mozdul? Jó eséllyel nem.

A Red Bull a Ferrarit okolja és fordítva. De őszintén ki az aki nem rántja el a kormányt ösztönből, ha egy torpedó közeleg oldalról?
 
Láttam egy pont szemből lassított videót. Azon jól látszik, hogy Kimi végig teljesen egyenesen ment, egészen a csattig. Vettel viszont torpedóként közeledett Verstappen felé. Verstappen megijedt és picit rántott a kormányon. Innentől elszabadult a pokol. Kérdés, hogy Vettel elfért volna-e, ha Verstappen nem mozdul? Jó eséllyel nem.

A Red Bull a Ferrarit okolja és fordítva. De őszintén ki az aki nem rántja el a kormányt ösztönből, ha egy torpedó közeleg oldalról?

Ahhoz képest, hogy a kérdéses esetek után a Vettel milyen ködösen fogalmaz és terel, ahhoz képest most (ugyan természetesen nem mondta, hogy ő lenne a hibás), az tűnt ki a nyilatkozatából, érzi hogy hülyeség volt tőle berántania balra a kocsit. Annyit mondott, nem látta hogy a Verstappen túloldalán ott a Kimi.
 
Micsoda időmérő volt.Màr azt hittem ,hogy Max viszi a prímet,erre jön Seb és behúzza .Yes

Tapatalkkal küldve az én MHA-L29 eszközömről

Gyönyörű volt, VB-re ugyan már nincs esélye, de ezt meg kellett csinálni legalább az időmérőn, verseny meg csak holnap lesz. :) Sajnos MadMax ott van mellette és ő tuti nem fog finomkodni ha helyezésről van szó így félek nem kicsit hogy problémák lesznek a rajtnál :confused:
De szorítunk a legjobbakért :D
 
Gyönyörű volt, VB-re ugyan már nincs esélye, de ezt meg kellett csinálni legalább az időmérőn, verseny meg csak holnap lesz. :) Sajnos MadMax ott van mellette és ő tuti nem fog finomkodni ha helyezésről van szó így félek nem kicsit hogy problémák lesznek a rajtnál :confused:
De szorítunk a legjobbakért :D
Hamilton kieshetne az első kanyarban, azt bírnám. Mondjuk Raikkonen fellökhetné.
 
Én imádom a száguldó cirkuszt ,de lassan kezdek kiábrándulni ezekből az élsportokból.Ott ahol a pénz dominál ....lassan megöl mindent.Legyen elég ha annyit írok ,hogy Szirotkin lett a pilóta a Williansnél,es nem Kubica.
Erre mondják hogy pénz beszél.......[emoji35]

Tapatalkkal küldve az én SM-G925F eszközömről
 
Sajnos nem a Williamst hibáztatom ebben a helyzetben. Nincs mögötte nagy gyár, muszáj bevállalni egy fizetős pilótát. Kettőt. Viszont valahogy tényleg regulázni kéne a pénzköltekezést. Mert az abnormális, amikor a Ferrari 2017-ben 10 millió eurót költ kizárólag arra, hogy a versenyeken a meghívott vendégeit ellássa...
 
Sajnos nem a Williamst hibáztatom ebben a helyzetben. Nincs mögötte nagy gyár, muszáj bevállalni egy fizetős pilótát. Kettőt. Viszont valahogy tényleg regulázni kéne a pénzköltekezést. Mert az abnormális, amikor a Ferrari 2017-ben 10 millió eurót költ kizárólag arra, hogy a versenyeken a meghívott vendégeit ellássa...
Kubica is vitt volna pénzt (igaz ,fele annyit mint Szirotkin),és mint tapasztalat több lett volna vele a csapatban.Sajnos szerintem a pénz dominált ez esetben ,és nem a tapasztalat.Kubica még fel is ajánlotta hagyj kapja meg az első 8 futamot ,és ha nem megy a versenyzés ,akkor felreáll.Én ha csapatfőnök lettem volna ,valószínüleg meglépem ezt.Már csak a marketing értéke miatt is.Aztán meg....ha jobban bele gondolok ,így sem jár rosszul a csapat.Van lóvé Szirotkin jóvoltából,és van egy tapasztalt tesztpilótájuk is .2 legyet egy csapásra.
Személy szerint sajnálom nagyon hogy nem kapott nagyobb figyelmet Kubica egy esetleges visszatéréssel.Az meg hogy a Ferrari mennyit költ az a saját dolguk.Én sem élek egy szinten Habonnyal;)
És az ellenpélda ,hogy mondjak is rá valamit.Nézd meg a Force Indiát.Szerintem kevesebb suskából verték meg a Williamset;).Nem mindig a pénz számít.:)
 
Ajj de szép lett a Haas[emoji6]
View attachment 49362

Tapatalkkal küldve az én SM-G925F eszközömről

Festésre és fotóra is szép de az újdonságokat, részleteket jól leplezi a fotós :D Mondjuk idén mivel nem volt szinte szabály módosítás sok újdonságot lehet látni sem fogunk (persze cápa uszony eltűnik, jött ez a rohadék glória) max a festésben, de a nagyokra már felettébb kíváncsi vagyok. :) holnap jön a williams aztán jövő héten mindenki más is. :)
 
Festésre és fotóra is szép de az újdonságokat, részleteket jól leplezi a fotós :D Mondjuk idén mivel nem volt szinte szabály módosítás sok újdonságot lehet látni sem fogunk (persze cápa uszony eltűnik, jött ez a rohadék glória) max a festésben, de a nagyokra már felettébb kíváncsi vagyok. :) holnap jön a williams aztán jövő héten mindenki más is. :)
“2017-ről 2018-ra nem igazán változtak a szabályok, így a VF-18-as a tavalyi autónk továbbfejlesztése. Az újratervezés helyett a finomításon volt a hangsúly. A már tavaly is felbukkant elemek láthatók az idei autón is. A 2017-es autónk alapjában egész jó volt, de nem mindig sikerült kihoznunk belőle a maximumot, ezen akartunk változtatni 2018-ra. A lehető legkönnyebbé tettük az autót, hogy a lehető legtöbb ballasztot használhassuk. Sikerült jobban elosztanunk a tömeget” – folytatta a szakember.
Günther Steiner
 
Megérkezett az új RedBull is tegnap, igaz ideiglenes festéssel, viszont a részletek, az oldaldobozok, felfüggesztés áttervezés. Sajnos azt kell hogy mondjam, ha a ferrari valami nagyot nem villantott a téli fejlesztésen, akkor vissza fognak szorulni mert a merci a hybrid érában biztos maradni fog az első helyen. Kemény első futamnak nézünk elébe :D

AP-1UTJ7SW1H1W11_news.jpg
 
Ma ismét két autóval bővült a megjelenések száma. :)

Renault
20180220143931-424fd119.jpg

Alfa Romeo Sauber
AlfaRomeo_front_3_4.jpg

AlfaRomeo_Side_Low.jpg
AlfaRomeo_rear_3_4.jpg

Eddig nálam a sauber vezet, gyönyörű festés, az kérdéses hogy mennyire lesz hatékony még, ha eltalálják az aero-t akkor a 2018as ferrari motoron nem fog múlni. Igaz mindenki első akar lenni idén a nyilatkozatok alapján :D
 
Ma ismét két autóval bővült a megjelenések száma. :)

Renault
View attachment 49709

Alfa Romeo Sauber
View attachment 49710

View attachment 49711
View attachment 49712

Eddig nálam a sauber vezet, gyönyörű festés, az kérdéses hogy mennyire lesz hatékony még, ha eltalálják az aero-t akkor a 2018as ferrari motoron nem fog múlni. Igaz mindenki első akar lenni idén a nyilatkozatok alapján :D
Sauber tényleg szép ,bár nekem a Haas versenygépe is nagyon bejön.Kiváncsi leszek a nagyágyúkra;)
 
Back
Oldal tetejére